بانک گردشگری

بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک گردشگری در رتبه 28 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 30 مقاله در رابطه با بانک گردشگری تهیه و منتشر شده است که شامل 24 مقاله کنفرانسی و 6 مقاله ژورنالی شامل 461 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 9 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک گردشگری منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,104,455 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک گردشگری را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,104,455 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک گردشگری را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک گردشگری در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک گردشگری
مقالات بانک گردشگری
از سال 1394 تا کنون تعداد 24 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک گردشگری منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. بررسی معنویت در محیط کار و بهره وری نیروی سازمانی در بانکگردشگری
کلیدواژه ها: معنویت، محیط کار، بهره وری سازمانی، بانک گردشگری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 29 -
22. سنجش کارایی بانک گردشگری بر اساس تحلیل پوششی داده ها DEA
کلیدواژه ها: کارایی، روش تحلیل پوششی داده ها، مدل بازده متغیر به مقیاس
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
23. تعیین رابطه هوش هیجانی با عملکرد کارکنان در شعب منتخب بانک گردشگری
کلیدواژه ها: عملکرد سازمانی ، هوش هیجانی، کیفیت خدمات، بانک گردشگری
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
24. بررسی رابطه شاخصهای پرورش سرمایه انسانی با عملکرد سازمان مطالعه موردی بانک گردشگری
کلیدواژه ها: سرمایه انسانی /عملکرد سازمانی /مهارت تخصص کارکنان /توانایی شناختی /تجربه کارکنان
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17