بانک گردشگری
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک گردشگری در رتبه 28 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 30 مقاله در رابطه با بانک گردشگری تهیه و منتشر شده است که شامل 24 مقاله کنفرانسی و 6 مقاله ژورنالی شامل 461 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 9 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک گردشگری منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,027,798 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک گردشگری را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,027,798 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک گردشگری را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک گردشگری در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک گردشگری
مقالات بانک گردشگری
از سال 1394 تا کنون تعداد 24 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک گردشگری منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. تاثیر توانمندسازی و آموزش کارکنان بر تعهد سازمانی، عملکرد و کار تیمیدر بین کارکنان بانک گردشگری شهر یاسوج
کلیدواژه ها: توانمندسازی، آموزش، تعهد سازمانی، کار تیمی، بانک گردشگری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس علمی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 10 -
2. شناسایی چالش های نوین مدیریت منابع انسانی با همه گیری پاندمی کووی د- ۱۹ با تاکید بر سطح رفاهی کارکنان (مورد مطالعه: بانک گردشگری)
کلیدواژه ها: نیروی انسانی، رفاه، پاندمی کووید- ۱۹ ، حمایت سازمانی، بانک گردشگری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 17 -
3. بررسی فرهنگ سازمانی و رضایت شغلی بر بهبود عملکرد (مطالعه موردی: بانک گردشگری استان تهران)
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، رضایت شغلی، عملکرد کارکنان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
4. سنجش ادراک مشتریان از تسهیلات عقد مرابحه در بانک گردشگری شهر تهران
کلیدواژه ها: ادراک مشتریان، تسهیلات عقد مرابحه، بانک گردشگری شهر تهران.
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 14 -
5. بررسی تاثیر مولفه های بازار گرائی بر گرایش کار آفرینانه و تحلیل نتایج در ایجاد یادگیری سازمانی و عملکرد کسب و کار (مورد مطالعه: شعب بانک گردشگری کشور)
کلیدواژه ها: بازار گرائی - گرایش کارآفرینانه - یادگیری سازمانی - عملکرد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 21 -
6. نقش رهبری اخلاقی مدیران بر اشتیاق شغلی پرسنل بانک گردشگری
کلیدواژه ها: رهبری اخلاقی، مدیران، اشتیاق شغلی، بانک گردشگری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
7. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ماندگاری مشتریان بانک با استفاده از روش های دیمتل و تاپسیس فازی
کلیدواژه ها: دیمتل، تاپسیس فازی، ماندگاری مشتریان، بانک گردشگری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی بهینه سازی و روش های نوین حل مسئله
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 14 -
8. بررسی تاثیر نوآوری تکنولوژی در بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک گردشگری شعب شهر تهران)
کلیدواژه ها: بانکداری آنلاین، وفاداری مشتری، موبایل بانک، بانکداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 9 -
9. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به خدمات بانکی با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی (AHP) (مطالعه موردی: بانک گردشگری مشهد)
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری، رتبه بندی، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی، بانک گردشگری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اکوتوریسم،فرهنگ و توسعه گردشگری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
10. ساخت شهرت بانک گردشگری و ارزش ویژه برند از طریق مسئولیت پذیری اجتماعی با میانجی گری اعتماد
کلیدواژه ها: مسئولیت پذیری اجتماعی، شهرت بانک، اعتبار بانک، ارزش ویژه برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی آینده پژوهی،مدیریت و توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
11. تاثیر مشعوف سازی مشتریان بر بلوغ و هویت فردی در بانک گردشگری اردبیل
کلیدواژه ها: مشعوف سازی، هویت فردی، بلوغ، حل مشکلات مشتری، بانک گردشگری اردبیل
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 9 -
12. بررسی تاثیر بازارگرایی و کارآفرینی بر عملکرد بازاریابی (شعب بانک گردشگری شهر تهران)
کلیدواژه ها: بازارگرایی، کارآفرینی، عملکرد بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
13. بررسی تاثیر تورش های رفتاری سرمایه گذاران بر تصمیم گیری مالی (مورد مطالعه: سرمایه گذاران بانک گردشگری تهران)
کلیدواژه ها: تورش های رفتاری، سرمایه گذاران، بانک گردشگری تهران
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 12 -
14. تاثیرکیفیت خدمات بر وفاداری و سهم مشتری در مراحل مختلف چرخه عمر رابطه مشتری (مطالعه موردی : بانک گردشگری شعبه تبریز)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، وفاداری مشتری، سهم و چرخه عمر رابطه مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 23 -
15. بررسی رابطه سبک های تفکر، خودرکارآمدی با اهمال کاری کارکنان بانک گردشگری
کلیدواژه ها: سبک های تفکر، خودکارآمدی، اهمال کاری، کارکنان، بانک گردشگری
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق و علوم اجتماعی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
16. ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان حقیقی بانک با استفاده از روش رگرسیون لجستیک و شبکه ی عصبی (مطالعه موردی شعب بانک گردشگری تهران)
کلیدواژه ها: ریسک اعتباری، رگرسیون لجستیک، شبکه عصبی مصنوعی، مشتریان حقیقی
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
17. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر کیفیت خدمات با تاکید بر نقش دانش مشتری
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، کیفیت خدمات، دانش مشتری،بانک گردشگری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
18. بررسی رابطه بین ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در بانک گردشگری
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ،وفاداری به برند ، رضایت مشتری ، شکایات مشتریان، ارزش درک شده، بانک گردشگری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
19. بازل و چالش ذینفعان نسبت کفایت سرمایه: مطالعه موردی بانک گردشگری
کلیدواژه ها: نسبت کفایت سرمایه، اولویت بندی ذینفعان، خبرگان، کمیته نظارت بانکداری بال، بانک گردشگری
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18 -
20. معنویت در محیط کار و بهره وری سازمانی در بانک گردشگری
کلیدواژه ها: معنویت، محیط کار، بهره وری سازمانی، بانک گردشگری
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی علوم مدیریت پیشرفت ها، نوآوری ها و چالش ها
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11