بانک رفاه
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک رفاه در رتبه 8 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 348 مقاله در رابطه با بانک رفاه تهیه و منتشر شده است که شامل 285 مقاله کنفرانسی و 63 مقاله ژورنالی شامل 5,029 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 130 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک رفاه منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک رفاه را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک رفاه را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک رفاه در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک رفاه
مقالات بانک رفاه
از سال 1382 تا کنون تعداد 285 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک رفاه منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
61. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در شعب بانک رفاه شهرستان زاهدان
کلیدواژه ها: خصوصیات وب سایت، رضایت مشتری، سطح اعتماد، وفاداری الکترونیکی، بانک رفاه، شهر زاهدان
محل انتشار مقاله: همایش ملی اقتصاد،مدیریت توسعه و کارآفرینی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
62. تحلیل تاثیر طرد شدگی بر تعارض و طفره روی اجتماعی (موردمطالعه: بانک رفاه کارگران)
کلیدواژه ها: طرد شدگی، تعارض، طفره روی اجتماعی،بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم رفتاری و اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
63. تحلیل نقش میانجی متغیرهای یک مدل بر اساس آزمون بارون وکنی (موردمطالعه: بانک رفاه کارگران استان یزد)
کلیدواژه ها: طرد شدگی، تعارض، طفره روی اجتماعی،بارون و کنی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم رفتاری و اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
64. تاثیر هوشمندی رقابتی بر عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: بانک رفاه در شمال تهران)
کلیدواژه ها: هوشمندی رقابتی، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 6 -
65. تاثیر خرد سازمانی و عزت نفس بر آوای سازمانی کارکنان بانک رفاه استان اصفهان
کلیدواژه ها: عزت نفس ، خرد سازمانی ، آوای سازمانی ، سکوت سازمانی ، بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 23 -
66. بررسی رابطه بین انعطاف پذیری منابع انسانی بر عملکرد شغلی کارکنان بانک رفاه استان کرمان
کلیدواژه ها: انعطاف پذیری، منابع انسانی، عملکرد شغل
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
67. بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تصور مشتریان از برند (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران شهرستان کرمان)
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی، تصور مشتری از برند، تکنیک معادلات ساختاری، بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 8 -
68. ارزیابی عملکرد بانک رفاه بااستفاده ازکارت امتیازی متوازن (مورد: شعب مشهد)
کلیدواژه ها: بانک رفاه مشهد، کارت امتیازی متوازن، منظر فرایندهای داخلی، منظر رشد و یادگیری، منظر مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
69. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر ارزش ویژه برند بانک رفاه از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی: بانک رفاه شهرستان گلپایگان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، ارزش ویژه برند، توسعه کارکنان، سیستم پاداش دهی، ارایه چشم انداز، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
70. بررسی رابطه بین اثربخشی سیستم های اطلاعاتی با ساختار سرمایه در بانک رفاه کارگران کرمان
کلیدواژه ها: خالقیت، اثربخشی سیستم های اطلاعاتی، ساختار سرمایه، بانک رفاه کارگران
محل انتشار مقاله: اولین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد،مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
71. نقش میانجی هوش رقابتی در رابطه بین چابکی سازمانی و رضایت مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک رفاه استان کرمان)
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان، چابکی سازمانی، هوش رقابتی، بانک رفاه، کرمان
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت و اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
72. شناسایی و اولویت بندی عوامل اصلی موفقیت مدیریت دانش در سازمان های خدماتی با رویکرد فرهنگ سازمانی (مطالعه موردی: مدیریت امور شعب بانک رفاه استان اصفهان)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، عوامل اصلی موفقیت، فرهنگ سازمانی، خانه کیفیت، بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستمها
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 8 -
73. بررسی وضعیت استارت آپ های فین تاک از دیدگاه مدیران بانک رفاه استان فارس
کلیدواژه ها: استارت آپ، فین تاک، مدیران بانک رفاه، استان فارس
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 8 -
74. کاربست الگوی مبتنی بر راهبرد در تعیین الزامات توسعه مدیریت الکترونیک روابط با مشتریان (موردمطالعه: شعب بانک رفاه استان یزد)
کلیدواژه ها: الزامات سیستم مدیریت الکترونیک روابط با مشتریان، محرک های بازاریابی، ویژگی های مشتریان
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
75. تبیین روابط بین بازارگرایی، شایستگی های دانشی و نوآوری (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران)
کلیدواژه ها: بازارگرایی، نوآوری مبتنی بر بازار، شایستگی دانشی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 22 -
76. بررسی نقش واسط عملکرد کارکنان در رابطه بین تفکر کارآفرینانه و وفاداری مشتریان بانک رفاه کارگران استان البرز
کلیدواژه ها: کارکنان پشت باجه ، وفاداری مشتریان ،کارآفرینی، تفکر کارافرینی ، عملکرد
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
77. بررسی موانع بودجه ریزی عملیاتی در بانک رفاه استان یزد با نگاه ویژه به عامل سیستم قیمت تمام شده بر مبنای فعالیت واحدها در اجرای صحیح این قسم از بودجه ریزی
کلیدواژه ها: بودجه ریزی عملیاتی، عوامل محیطی، عوامل ساختاری، عوامل انسانی، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
78. شناسایی عوامل تاثیرگذار بر ریسک در سیستم بانکداری با استفاده از تکنیک داده کاوی مطالعه موردی بانک رفاه کارگران
کلیدواژه ها: داده کاوی، شبکه عصبی مصنوعی، رگرسیون لجستیک، درخت تصمیم گیری، ریسک اعتباری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
79. طراحی سیستم خبره عصبی و شبیه سازی در محیط MATLAB برای مکان یابی شعب بانک رفاه
کلیدواژه ها: روش تحلیل سلسله مراتبیAHP، سیستم خبره عصبی، منطق فازی، GIS، MATLAB
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مهندسی برق و کامپیوتر سیستمهای توزیع شده و شبکه های هوشمند و نخستین کنفرانس ملی مهندسی پزشکی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
80. معیارهای موثر در تعیین موقعیت مکان مناسب شعب بانک رفاه بر اساس سیستم خبره عصبی
کلیدواژه ها: روش تحلیل سلسله مراتبیAHP، سیستم خبره عصبی، شعب بانک رفاه، مشهد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مهندسی برق و کامپیوتر سیستمهای توزیع شده و شبکه های هوشمند و نخستین کنفرانس ملی مهندسی پزشکی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 6