بانک رفاه
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک رفاه در رتبه 8 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 348 مقاله در رابطه با بانک رفاه تهیه و منتشر شده است که شامل 285 مقاله کنفرانسی و 63 مقاله ژورنالی شامل 5,029 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 130 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک رفاه منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,177,862 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک رفاه را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,177,862 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک رفاه را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک رفاه در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک رفاه
مقالات بانک رفاه
از سال 1382 تا کنون تعداد 285 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک رفاه منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
261. طراحی و تبیین الگوی سازمان کارآفرین الکترونیکی در سیستم بانکی (مطالعه موردی بانک رفاه)
کلیدواژه ها: کارآفرینی، سازمان کارآفرین، آمادگی الکترونیکی، فن دلفی، سازمان کارآفرین الکترونیکی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 29 -
262. کنترل نقدینگی در بانک رفاه با ارائه یک مدل بهینه
کلیدواژه ها: نقدینگی، حد بهینه، بانک رفاه، روش آریما
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 22 -
263. کاربرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی جهت اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت مدیریت دانش در شعب بانک رفاه استان خوزستان
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 18 -
264. بررسی و شناسایی موانع پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان (مطالعه موردی: بانک رفاه شهر همدان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، پذیرش بانکداری الکترونیک، امنیت اینترنتی، مشوقهای بانکی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 19 -
265. فناوری اطلاعات و ارتباطات و راهکارهای پیاده سازی مدیریت دانش در آموزش های درون سازمانی بانک رفاه
کلیدواژه ها: آموزش درون سازمانی، فناوری اطلاعات، مدیریت دانش
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 10 -
266. بررسی وپیش بینی نسبت پوشش نقدینگی بانک ها مطابق با استاندارد بازل 3 (مطالعه موردی:بانک رفاه کارگران)
کلیدواژه ها: نسبت پوشش نقدینگی، بازل 3، خالص جریان نقدی خروجی
محل انتشار مقاله: همایش ملی فرهنگ سازی اصلاح رفتارهای اقتصادی درایران امروز
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 13 -
267. عوامل موثر در استفاده و پذیرش بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی شعب بانک رفاه شهر تبریز)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک- تلفن همراه- همراه بانک
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 11 -
268. تجزیه وتحلیل و اولویت بندی بهینه شاخص های موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل kano و QFDمطالعه موردی : شعب بانک رفاه شهر شیراز
کلیدواژه ها: گسترش عملکرد کیفیت ) QFD ( ، مدل کانو ، ماتریس خانه کیفیت ) HOQ ( ، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 21 -
269. بررسی چگونگی رفتار مشتریان پس از رسیدگی به شکایات آنان: مطالعه موردی بانک رفاه
کلیدواژه ها: شکایت مشتری، عدالت، پاسخهای سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 22 -
270. بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک رفاه استان تهران
کلیدواژه ها: طراحی وب سایت، خدمات مشتری، امنیت / حریم خصوصی، قابلیت اطمینان، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 17 -
271. بررسی رابطه بین عوامل موثر در استفاده از بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان در شعب بانک رفاه استان گلستان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک،عوامل مؤثر در بانکداری الکترونیک،رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: همایش علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 8 -
272. بررسی تاثیر خصوصی سازی برعملکرد بانک رفاه کارگران ایران با استفاده ازمدل کارت امتیازی متوازن BSC و شاخص ارزیابی TOPSIS مطالعه موردی بانک رفاه کارگران استان مازندران
کلیدواژه ها: خصوصی سازی بانکها، محیط رقابتی بانکها، کارت امتیازی متوازن
محل انتشار مقاله: همایش ملی خصوصی سازی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 27 -
273. ارائه بنچ مارکینگ برای کانالهای توزیع بانک با کمک DEA ( مطالعه موردی شعب بانک رفاه مشهد)
کلیدواژه ها: کانالهای توزیع ، تحلیل پوششی داده ها ، مرز کارایی ، بنچ مارکینگ ، بانکداری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی رویکرد سیستمی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 18 -
274. بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع بانکی از دیدگاه مدیران شعب بانک رفاه شهر اصفهان
کلیدواژه ها: منابع بانکی، تجهیز منابع، بانک رفاه شهر اصفهان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 12 -
275. شناسایی فرهنگ سازمانی بانک رفاه استان مازندران براساس مدل دنیسون
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، مدل دنیسون، بانک رفاه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 14 -
276. بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع در شعب بانک رفاه شهر اصفهان
کلیدواژه ها: بانک رفاه، تجهیز منابع، منابع بانکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 15 -
277. شناسائی زیرساختهای مدیریت و مستندسازی دانش در شبکه بانکی مطالعه موردی: بانک رفاه
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، مستندسازی دانش، رهبری، فرهنگ سازمانی، منابع دانش، IT
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 13 -
278. اولویت بندی موانع و چالشهای توسعه بانکداری الکترونیک مطالعه موردی بانک رفاه
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، خدمات الکترو نیک ، چالش های بانکداری الکترونیک ، آنتروپی شانون
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۷
تعداد صفحات: 16 -
279. بانکداری الکترونیک؛ بررسی موانع و راهکارهای توسعهی آن در کشور (مطالعه در بانک رفاه)
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک
سال انتشار: ۱۳۸۶
تعداد صفحات: 15 -
280. ارزیابى اثربخشى مدیریت منابع انسانى بانک رفاه با بکارگیرى روش کارت امتیازى متوازن
کلیدواژه ها: نقشه استراتژى ، منظرهاى ارزیابى ، سنجه هاى عملکرد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
سال انتشار: ۱۳۸۷
تعداد صفحات: 10