بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 181 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,405 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,405 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
161. بررسی تاثیر بکارگیری هوش کسب و کار در بانک های ملت جهت بهبود عملکرد بانک
کلیدواژه ها: هوش کسب و کار، عملکردسازمان، بلوغ هوش کسب و کار، بانک ملت استان مازندران
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 15 -
162. بررسی تاثیر هویت سازمانی بر عملکرد شغلی کارکنان با تاکید بر نقش میانجی رضایت شغلی (مورد مطالعه: کارکنان بانک ملت شهر اصفهان)
کلیدواژه ها: هویت سازمانی، رضایت شغلی، عملکرد شغلی، کارکنان بانک ملت اصفهان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
163. بررسی عوامل موثر برارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی بانک ملت یزد)
کلیدواژه ها: برجستگی برند، عملکرد برند، تصویرسازی ذهنی از برند، قضاوت ها به برند، احساسات به برند، هم نوایی با برند
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
164. بخش بندی و اولویت بندی بازار با رویکرد گسترش عملکرد کیفیت با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: گسترش عملکرد کیفیت، منطق فازی، تاپسیس، رتبه بندی، بانک ملت.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 10 -
165. تعیین عوامل موثر بر پذیرش موبایل بانک مبتنی بر تئوری شناخت اجتماعی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت در شهر بندرعباس)
کلیدواژه ها: موبایل بانک، تئوری شناخت اجتماعی، شعب بانک ملت، شهر بندرعباس.
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 22 -
166. ارائه یک روش ترکیبی برای بهینه سازی همزمان چندین رویه پاسخ: روش DSM (مطالعه موردی : شعب بانک ملت مشهد)
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها، روش سطح پاسخ، کارایی ، بهینه سازی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مکانیک، ساخت، صنایع و مهندسی عمران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 8 -
167. رابطه بین ارزیابی عملکرد و رضایت مشتری(مطالعه موردی : بانک ملت)
کلیدواژه ها: مدیریت منابع انسانی، ارزیابی عملکرد ، رضایت مشتری ، برنامه ریزی ، مدیریت عملکرد، کنترل
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 8 -
168. بررسی تاثیر رفتار شهروندی بر رضایت مشتریان بانک ملت شعب شهر تهران
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی، رضایت مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی، مدیریت و روانشناسی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 6 -
169. بررسی رابطه بین تفکر استراتژیک مدیران با کیفیت خدمات بانک ملت استان اردبیل
کلیدواژه ها: تفکر استراتژیک، مدیران، کیفیت خدمات، بانک ملت، استان اردبیل
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 10 -
170. بررسی تاثیر خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایت الکترونیک مشتریان (مطالعه موردی بانک ملت استان تهران)
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، رضایت الکترونیک، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
171. میزان تاثیر نوآوری سازمانی در بانک بر افزایش قابلیت هوشمندی رقابتی شعب بانک ملت ملایر نزد مشتریان
کلیدواژه ها: نوآوری سازمانی در بانک، نوآوری تولیدی، نوآوری فرآیندی، نوآوری اداری و هوشمندی رقابتی شعب؛
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 18 -
172. تاثیر ارزش ویژه برند بر عملکرد مالی با نقش تعدیلی تمایل به برند (مطالعه موردی بانک ملت شعب غرب مازندران)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، تمایل به برند، عملکرد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی پژوهش در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 16 -
173. بررسی تاثیر تکنولوژی ارتباطات بر رضایت مشتری و قصد خرید مکرر (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران)
کلیدواژه ها: تکنولوژی ارتباطات، رضایت، قصد خرید مکرر
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 10 -
174. بررسی و پیاده سازی مدل گارتنر در مدیریت ارتباط با مشتری بانک ملت و کشاورزی شهر کرمان
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، چشم انداز، راهبرد، همکاری سازمانی، تجربه ارزشمند مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14 -
175. شناسایی و اولویت بندی معیارهای فن آوری رایانش ابری باهدف ارتقای چابکی سازمانی در بانک ملت
کلیدواژه ها: رایانش ابری، چابکی سازمانی ، بانک ملت ، تصمیم گیری چندمعیاره .
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 20 -
176. بررسی خصوصی سازی بانک ملت و تاثیر آن بر تغییر عملکرد سازمانی مدیریت شعب استان خوزستان (حوزه دزفول)
کلیدواژه ها: خصوصی سازی، رسمیت، تمرکز، پیچیدگی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 13 -
177. مطالعه عملکرد کسب و کار متاثر از هوشمند سازی بازار یابی (مطالعه موردی شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)
کلیدواژه ها: مزیت رقابت، بازاریابی هوشمند ، بانک ملت، توسعه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 15 -
178. تاثیر قصد خرید ترکیبی بر کیفیت بازاریابی رابطه ای با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: قصد خرید ترکیبی، کیفیت بازاریابی رابطه ای، کیفیت رابطه، بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
179. بررسی نقش قراردادهای روانی بر عملکرد نقش کارکنان بانک ملت در شهر کرمانشاه
کلیدواژه ها: قراردادهای روانی، عملکرد نقش، کارکنان بانکملت در شهر کرمانشاه
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20 -
180. بررسی تاثیر هوش معنوی بر سرمایه اخلاقی در بانک ملت استان بوشهر
کلیدواژه ها: هوش معنوی ، سرمایه اخلاقی ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10