بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 181 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,405 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,405 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
141. بررسی تاثیر مشوق های سازمانی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی انعطاف پذیری کارکنان (مورد مطالعه بانک ملت استان اردبیل)
کلیدواژه ها: مشوق های سازمانی، وفاداری مشتریان، انعطاف پذیری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 23 -
142. تاثیر بکارگیری استراتژی تبلیغات بر شدت رقابت و وفاداری مشتریان در بانک ها (مورد مطالعه بانک ملت استان اردبیل)
کلیدواژه ها: استراتژی تبلیغات، شدت رقابت، وفاداری مشتریان، بانک ملت، استان اردبیل
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس علمی پژوهشی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
143. شناسایی عومل تاثیرگذار بر به کارگیری و ارزیابی فناوری پرداخت همراه به تفکیک پرداخت های خرد و کلان (مورد مطالعه بانک ملت)
کلیدواژه ها: پرداخت همراه، ارزیابی فناوری، پرداخت کلان، پرداخت خرد.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس علمی پژوهشی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 15 -
144. بررسی تاثیر اعتماد و ابعاد کیفیت بر استفاده از خدمات بانکداری تلفن همراه با نقش میانجی رضایت مشتری و تمایل به استفاده از بانکداری تلفن همراه ( مورد مطالعه : شعب بانک ملت تهران)
کلیدواژه ها: اعتماد، ابعاد کیفیت، خدمات بانکداری تلفن همراه، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 32 -
145. تبیین نقش بانکداری الکترونیک در ارتقای سلامت اداری مورد: بانک ملت کاشان
کلیدواژه ها: فساد اداری، سلامت اداری، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 11 -
146. ارائه روشی برای ارزیابی عملکرد شعب بانک ملت با استفاده از رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده های شبکه (BSC-NDEA)
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد،کارت امتیازی متوازن، صنعت بانکداری، کارت امتیازی متوازن
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 31 -
147. بررسی رابطه بین تصویر ذهنی و ارزش ویژه برند از نظر مصرف کننده به رضایت و وفاداری مشتریان بانک ملت (مطالعه موردی : شعبه احمد آباد مشهد)
کلیدواژه ها: جایگاه تصویر ذهنی، ارزش ویژه برند، مصرف کننده، رضایت مشتری، وفاداری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 20 -
148. بررسی تاثیر بازاریابی شبكه اجتماعی اینستگرام بر ارزش ویژه برند در بانک ملت
کلیدواژه ها: بازاریابی شبکه اجتماعی اینستگرام، ارزش ویژه برند، ا گاهی برند، تصویر برند
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 18 -
149. بررسی رابطه مدیریت استعداد با رضایت شغلی کارکنان در شعب بانک ملت شهرستان اردبیل
کلیدواژه ها: جذب ، همسوسازى و نگهداشت استعدادها، رضایت شغلى
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 17 -
150. تعیین عوامل موثر بر پذیرش موبایل بانک مبتنی بر تئوری شناخت اجتماعی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت در شهر بندرعباس)
کلیدواژه ها: موبایل بانک، تئوری شناخت اجتماعی، شعب بانک ملت، شهر بندرعباس.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 20 -
151. تبیین ارزش ویژه برند داخلی بر مبنای کارمندان سازمان(مطالعه موردی : بانک ملت شعبه احمد آباد مشهد)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند. برند داخلی، تمایل به برند، دانش برند داخلی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 19 -
152. بررسی تأثیر شهرت اخلاقی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی اعتماد مشتری مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک ملّت در شهر اهواز
کلیدواژه ها: شهرت اخلاقی، اعتماد مشتری، وفاداری مشتری، بانک ملت.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 11 -
153. بررسی تأثیر خدمت گرایی بر ابعاد رفتاری کارکنان با نقش میانجی توانمندی روان شناسی مطالعه موردی: کارکنان شعب بانک ملت شهرستان گرگان
کلیدواژه ها: خدمت گرایی، ابعاد رفتاری کارکنان، توانمندی روان شناسی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 17 -
154. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر روی تعهد کاری و تمایل به ترک کار به توجه به نقش میانجی رضایت شغلی در شعب بانک ملت شهرستان گرگان
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد کاری، تمایل به ترک کار، رضایت شغلی، کارکنان شعب بانک ملت شهرستان گرگان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 17 -
155. بررسی رابطه معنویت محیط کاری و تفکر استراتژیک کارکنان مطالعه موردی: بانک ملت آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: معنویت محیط کار، تفکر استراتژیک، بانک ملت، آذربایجان شرقی
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14 -
156. بررسی تأثیر نظام فن آوری نوین اطلاعات بر رضایتمندی مشتریان با تاکید بر نقش واسطه ای مدیریت تجربه مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر ارومیه)
کلیدواژه ها: نظام فن آوری نوین اطلاعات، رضایتمندی مشتریان، مدیریت تجربه مشتریان.
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 18 -
157. بررسی رابطه مدیریت دانش با توسعه محصولات جدید درشعب بانک ملت شهرستان ساوه سال 1398
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، خلق دانش، توزیع دانش، ثبت و نگهداری دانش ، کاربرد و بهره برداری دانش ، ارزیابی و بازخور دانش ، توسعه محصول
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 9 -
158. بررسی ملاحظات معماری در ساختمان های مرکزی بانک صادرات و بانک ملت تبریز با رویکرد اعتماد و امنیت
کلیدواژه ها: معماری بانک ، اعتماد ، امنیت ، بانک صادرات ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس مدیریت شهری، و شهرسازی و معماری با رویکرد اقتصاد و عمران شهری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 18 -
159. شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثّر بر شکل گیری تصویر ذهنی مشتریان
کلیدواژه ها: تصویرذهنی برند،بانک ملت،کیفیت درک شده
محل انتشار مقاله: هشتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 10 -
160. بررسی تاثیر کارآفرینی و نوآوری بر چرخه کسب و کار
کلیدواژه ها: کارآفرینی، نوآوری، چرخه کسب و کار، بانک ملت استان مازندران
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 17