بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 181 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,319 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,319 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
121. تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت و قصد گرفتن خدمت دوباره مشتری آنلاین از شعب بانک ملت شهرستان کاشان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایت، قصد گرفتن خدمت دوباره، مشتری آنلاین.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 25 -
122. پیش بینی رضایت شغلی بر اساس کیفیت زندگی کارکنان بانک ملت
کلیدواژه ها: رضایت شغلی، کیفیت زندگی کاری، سلامت روان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 8 -
123. تاثیر تجربه مشتری از خدمات بانکی بر کیفیت ارتباط (مورد مطالعه: شعب بانک ملت جزیره قشم)
کلیدواژه ها: تجربه مشتری، کیفیت ارتباط و رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی مطالعات اقتصادی و مدیریت در جهان اسلام
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 8 -
124. بررسی رابطه آگاهی از بازاریابی بر عملکرد کارکنان بانک ملت
کلیدواژه ها: عملکرد كاركنان، آگاهی از بازار یابی، هوش رقابتی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مدیریت و سیستم های فازی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 6 -
125. بررسی رابطه بین قابلیت های بازاریابی پویا و عملکرد نوآوری (مورد مطالعه: کلیه شعب بانک ملت در استان کردستان)
کلیدواژه ها: عملکرد نوآوری، قابلیتهای بازاریابی پویا، بانک ملت، استان کردستان.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 8 -
126. مطالعه نقش دوسوتوانی سازمانی در عملکرد نوآوری شعب بانک ملت
کلیدواژه ها: دوسوتوانی سازمانی، اکتشاف، بهره برداری، عملکرد نوآوری، بانک ملت، استان کردستان.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 10 -
127. بررسی عوامل موثر بر موفقیت NFC در سیستم پرداخت سیار: از دیدگاه کاربران بانک ملت تبریز
کلیدواژه ها: سیستم پرداخت سیار، فناوریNFC،بانکداری، تکنولوژی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 8 -
128. تحلیل چابکی سازمانی و نقص سرمایه های انسانی در بهبود آن (مطالعه ای در بانک ملت زاهدان)
کلیدواژه ها: دانش و سرمایه انسانی، چابکی سازمان، مهارت سرمایه انسانی، انگیزش سرمایه انسانی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 10 -
129. نقش تعدیل گری همدلی كاركنان بانک ملت و تاثیر تجربه احساسی برند بر ارزش ویژه برند
کلیدواژه ها: برند، نقش تعدیل گری، ارزش ویژه برند، تاثیر تجربه احساسی برند
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14 -
130. بررسی تاثیر متغیرهای ذهنیت درک شده و کیفیت ادراک شده از خدمات اینترنتی بانک ملت بر رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه شعب بانک ملت خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: ذهنیت درک شده ، کیفیت درک شده ، رضایت مشتری ، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس کسب و کار الکترونیکی در بستر دگردیسی دیجیتال
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 7 -
131. نقش فشارهای نهادی و نوآوری سازمانی در تحول تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: شعب بانک ملت در شمال تهران)
کلیدواژه ها: فشارهای نهادی، نوآوری سازمانی، تحول تجارت الکترونیک، بانک ملت.
محل انتشار مقاله: هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 21 -
132. بررسی تاثیر بازی گونه سازی بر تمایل به پذیرش خدمات الکترونیکی و نگرش به برند (مطالعه موردی: باشگاه مشتریان بانک ملت استان تهران)
کلیدواژه ها: بازی گونه سازی، مدل پذیرش فناوری (تم)، تمایل به پذیرش، نگرش به برند
محل انتشار مقاله: هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 15 -
133. ارزیابی کارایی شعب بانک ملت استان کرمانشاه توسط روش ترکیبی بهترین-بدترین و تحلیل پوششی داده های شبکه ای
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده های شبکه ای، کارایی، روش بهترین-بدترین
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین در مهندسی، علوم اطلاعات و فناوری در قرن پیش رو
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 22 -
134. بررسی تأثیر انگیزه های مشتری بر رفتارهای درگیرانه مشتری با نقش میانجی وابستگی احساسی (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملّت در شهر شیراز)
کلیدواژه ها: انگیزه لذت جویانه، انگیزه سودگرایانه، وابستگی احساسی، رفتار درگیرانه مشتری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14 -
135. بررسی تأثیر تعادل فعالیت های زندگی و کاری بر عملکرد سازمانی کارکنان (مطالعه موری: کارکنان بانک ملت شعب استان آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: تعادل فعالیت های زندگی و کاری، عملکرد سازمانی کارکنان، بانک ملت شعب استان آذربایجان شرقی
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی رویکرد های نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 13 -
136. بررسی رابطه بین فرصت های ارتباطی و رفتارهای تنبیه ی با استرس، با توجه به نقش میانجی سکوت کارکنان در شعب بانک ملت شهرستان گرگان
کلیدواژه ها: رفتارهای تنبیه ی، فرصت های ارتباطی، سکوت، استرس شغلی
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی رویکرد های نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 9 -
137. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر حفظ مشتری و عملکرد کسب کار مورد مطالعه: بانک ملت همدان
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی، حفظ مشتری، رضایت مشتری،عملکرد کسب و کار
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی رویکرد های نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 10 -
138. تاثیر هوش رقابتی بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات ادراک شده در شعب بانک ملت غرب استان مازندران
کلیدواژه ها: هوش رقابتی، وفاداری مشتریان، کیفیت خدمات ادراک شده
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی رویکرد های نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 15 -
139. تاثیر بازاریابی عصبی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی:شعب بانک ملت شهرستان سمنان)
کلیدواژه ها: بازاریابی عصبی، بازارگرایی و عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
140. تاثیر خدمات بانکداری آنلاین بر رضایت مشتری در شعب بانك ملت شهر گرگان
کلیدواژه ها: هزینه، راحتی، امنیت، خدمات به مشتری، رضایت مشتری، بانکداری آنلاین
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی تحقیقات کاربردی در اقتصاد پویا، مدیریت و حسابداری نوین
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 13