بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 181 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,308 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,308 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
101. بکارگیری تکنولوژی بلاکچین در صنعت بانکداری ( نمونه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: بلاکچین، صنعت بانکداری،فناوری اطلاعات، تکنولوژی نوین
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی تحقیقات پیشرفته در علوم، مهندسی و فناوری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 22 -
102. بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری با میانجی گری متغیر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملت سمنان)
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی ، وفاداری مشتری، کیفیت خدمات، نرم افزار پی ال اس
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 14 -
103. تبیین رابطه سرمایه فکری با جذب منابع مالی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، جذب منابع مالی ، شعب بانک ملت مازندران
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10 -
104. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت دانش در بانک های ملت شعب منطقه ۱۰ استان تهران
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، مدیریت دانش، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 9 -
105. بررسی تاثیر نگرش برند بر هویت یابی مشتری توسط برند ( مشتریان شعب بانک ملت مشهد )
کلیدواژه ها: نگرش برند، هویت یابی مشتری توسط برند
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 5 -
106. اولویت بندی فناوری های پرداخت همراه در پرداخت های خرد و کلان با مدل تاپسیس فازی (مورد مطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: فناوری خدمات، پرداخت همراه، پرداخت خرد، پرداخت کلان، مدل تاپسیس فازی
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 19 -
107. بررسی کاربری حسابداری منابع انسانی در بانک ملت استان هرمزگان
کلیدواژه ها: حسابداری، منابع انسانی، بانک ملت، متخصصان منابع انسانی، مدیران ارشد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
108. بررسی تاثیر اصول بانکداری اسلامی بر رضایت مشتریان بانک ملت شهر تهران
کلیدواژه ها: بانکداری، اسلامی، ربا، مشارکت، اخلاق.
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 16 -
109. بررسی عوامل موثر بر سود آوری شعب بانک ملت (مطالعه موردی: استان فارس)
کلیدواژه ها: سودآوری، مدیریت نقدینگی، مدیریت هزینه، مدیریت منابع و مصارف، اندازه شعبه
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 17 -
110. تبیین نقش کیفیت خدمات الکترونیکی و رضایتمندی و وفاداری مشتریان بانک ملت (مطالعه موردی بانک ملت استان زنجان)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایتمندی مشتریان و وفاداری مشتریان زنجان
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
111. مطالعه تاب آوری سازمانی و تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر بهبود آن در بحران بیماری کرونا
کلیدواژه ها: مدیریت استراتژیک منابع انسانی، کارکنان، تاب آوری سازمانی، بانک ملت زاهدان
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 14 -
112. بررسی تاثیر محرک های محیطی بر رفتارهای مشارکت مشتری با نقش میانجی تجربه مشتری مجازی در بانک ملت
کلیدواژه ها: محرک های محیطی , رفتارهای مشارکت مشتری , تجربه مشتری مجازی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت اقتصاد و حسابداری صنعت محور
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 18 -
113. تاثیر تفکر استراتژیک مدیران بر توانمندسازی کارکنان (مطالعه موردی؛ شعب بانک ملت جنوب کرمان)
کلیدواژه ها: تفکر استراتژیک مدیران، توانمندسازی کارکنان، بانک ملت.
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 11 -
114. شناسایی و اولویت بندی چالش های پیش روی طراحی دیجیتال فرآیندهای سازمانی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهرستان آستارا)
کلیدواژه ها: طراحی دیجیتال، فرایندهای سازمانی، چالش های طراحی دیجیتال، شناسایی و اولویت بندی طراحی دیجیتال
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 12 -
115. پیشبینی تعداد خودپردازها در شعب بانک ملت با استفاده از الگوریتم های داده کاوی
کلیدواژه ها: خودپرداز، داده کاوی، پیش بینی و بانک ملت.
محل انتشار مقاله: ششمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 9 -
116. تاثیر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد کارکنان بانک ملت (مورد مطالعه: شعبه مستقل مرکزی)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری،کیفیت رابطه با مشتری، هماهنگی داخلی ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 19 -
117. نقش شاخص تمرکز بازار و موبایل بانک بر خالص سود (مطالعه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: حاشیه سود بانک- بانکداری الکترونیک- دستگاه خودپرداز- شاخص تمرکز بازار بانک-سود بانکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 20 -
118. تبیین عملکرد نوآوری: نقش متغیرهای دوسوتوانی سازمانی و قابلیتهای بازاریابی پویا
کلیدواژه ها: دوسوتوانی سازمانی، عملکرد نوآوری، قابلیتهای بازاریابی پویا، بانک ملت، استان کردستان.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
119. بررسی عوامل موثر بر ترغیب و تشویق پذیرنده به استفاده بیشتر از پایانه فروش POS بانک ملت شهرستان جهرم
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، پرداخت الکترونیک، پایانه های فروش، پذیرندگان.
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 21 -
120. تبیین رابطه یادگیری سازمانی و فناوری اطلاعات با رشد حرفه ای کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت غرب استان مازندران)
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی، فناوری اطلاعات، رشد حرفه ای
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14