بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 181 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,305 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,305 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
81. بررسی تاثیر ارزش مشتری بر وفاداری مشتریان(مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر تبریز)
کلیدواژه ها: ارزش مشتری، وفاداری مشتری، مشتریان بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد در افق ایران ۱۴۰۴
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
82. شناسایی و اولویت بندی آسیب های تنوع فرهنگی در مدیریت منابع انسانی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر اردبیل)
کلیدواژه ها: آسیب های تنوع فرهنگی، مدیریت منابع انسانی، بانک ملت شهر اردبیل.
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدرسه آینده
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 21 -
83. تاثیر اقذامات منابع انسانی استراتژیک بر رفتار شهرونذی سازمانی با میانجی گری تناسب شخص-سازمان (مورد مطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: اقدامات منابع انسانی استراتژیک، رفتار شهروندی سازمانی، تناسب شخص - سازمان
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
84. بررسی رابطه بین سیستم پاداش و انگیزه و عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان بانک ملت-منطقه پنج تهران)
کلیدواژه ها: سیستم پاداش، انگیزه، عملکرد کارکنان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 7 -
85. ارتباط فرایند مدیریت دانش و فشار روانی کارکنان بانک ملت شهر تهران
کلیدواژه ها: فرایندهای مدیریت دانش، فشار روانی، کارکنان شعب بانک ملت، شهر تهران.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 20 -
86. تاثیر مولفه های سیستم های اطلاعاتی بر روی عناصر کارکردی مدیریت منابع انسانی بانک ملت در استان تهران
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، کانال انتقال، مدیریت منابع انسانی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 16 -
87. تاثیر شهرت سازمانی بر وفاداری مشتری و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی رضایت، احساس هویت و تعهد مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک ملت در شهر رشت)
کلیدواژه ها: شهرت سازمانی، وفاداری مشتری، رضایت مشتری، تعهد مشتری.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 18 -
88. تاثیر برنامه اخلاقی سازمان بر رفتار اخلاقی مدیریتی در شعب بانک ملت شهر تهران
کلیدواژه ها: برنامه اخلاقی سازمان، رفتار اخلاقی مدیریتی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 24 -
89. تاثیر بهسازی خدمات بانکی بر رضایت مشتر ی با استفاده از مدل گسترش عملکرد کیفیت QFD در شعب بانک ملت استان فارس
کلیدواژه ها: بانکداری، بهسازی کیفیت خدمات، الویت بندی خدمات ، تکریم ارباب رجوع ، انتظارات مشتری
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
90. بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر اجرای استراتژی در بانک های ایرانی مورد مطالعه: اداره مرکزی بانک ملت
کلیدواژه ها: مدیریت استراتژیک، اجرای استراتژی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 16 -
91. بررسی تاثیر پیاده سازی جانشین پروری بر قرارداد روانشناختی کارکنان با در نظر گرفتن نقش تعدیل کنندگی سبک رهبری مدیران (مطالعه موردی بانکداری شرکتی بانک ملت)
کلیدواژه ها: جانشین پروری، قرارداد روانشناختی، سبک رهبری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 25 -
92. ارتباط بین بازارگرایی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی متغیرهای عملکرد بازار و بازاریابی الکترونیکی- مطالعه موردی (بانک ملت اداره امور شعب شمال تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی الکترونیکی ، بازارگرایی ، عملکرد بانک ملت ، عملکرد بازار
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 22 -
93. بررسی تاثیر جهت گیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کار استراتژیک با توجه به نقش میانجی اعتماد الکترونیکی (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر تهران)
کلیدواژه ها: جهت گیری بازاریابی الکترونیکی، عملکرد کسب و کار استراتژیک، اعتماد الکترونیکی، شعب بانک ملت
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 27 -
94. شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (مورد مطالعه بانک ملت شهر تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، تصمیم گیری چندمعیاره، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: هشتمین کنگره ملی تازه یافته در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر توانمندی و هوش رقابت
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 19 -
95. تاثیر یادگیری الکترونیک بر جلب رضایت مشتریان و عملکرد کارکنان در شرایط بحران کرونا (مطالعه موردی: بانک ملت شهر کرمانشاه)
کلیدواژه ها: یادگیری الکترونیک، جلب رضایت مشتریان، عملکرد کارکنان، بحران کرونا
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
96. بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کیفیت ارائه خدمات با نقش میانجی گری مدیریت رفتار سازمانی در صنعت بانکداری ( مطالعه موردی: بانک ملت استان یزد)
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، کیفیت ارائه خدمات، مدیریت رفتار سازمانی، بانک ملت استان یزد
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی تحولات مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 16 -
97. بررسی رابطه بین رهبری تحول آفرین و انسجام سازمانی با بهبود سازمانی در شعب بانک ملت شهر کرمان
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین ، انسجام سازمانی ، بهبود سازمانی ، شعب بانک ملت شهر کرمان
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
98. بررسی علل تخلفات در بانک ها و ارائه راهکارهای عملیاتی مورد نیاز جهت نظارت وپیشگیری از وقوع آن - مطالعه موردی بانک ملت استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری ، تخلف ، پیشگیری
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15 -
99. بررسی تاثیر ارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتری بر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت مشتری و اعتماد (مورد مطالعه: مشتریان خودپرداز بانک ملت شهر تهران)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، وفاداری مشتری، رضایت مشتری، اعتماد مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 31 -
100. بررسی کیفیت سخت افزار و نرم افزار خدمات بانکی بر ذهنیت و رفتار مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، نرم افزار بانکی، سخت افزار بانکی، نگرش، تصویر ذهنی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی سالانه تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 17