بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,048,815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,048,815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
881. جایگاه مسئولیت اجتماعی در عملکرد بازاریابی بانک ملت
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی، اخلاق تجاری، بازاریابی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 24 -
882. بررسی عوامل تقویت نگرش کارآفرینی سازمانی با تاکید بر آموزش در مدیران بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: نگرش، کارآفرینی سازمانی، آموزش، بانک ملت، استان مازندران
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۸۷
تعداد صفحات: 12 -
883. بررسی اثر اعتماد مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی بر پایه مدل TAM (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: مدل پذیرش فناوری ، بانکداری اینترنتی ،اعتماد ، سودمندی ادراک شده،سهولت استفاده ادراک شده
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۸۶
تعداد صفحات: 10 -
884. بررسی اثر اعتماد مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی بر پایه مدل پذیرش فناوری اطلاعات (TAM) (مطالعه موردی : بانک ملت)
کلیدواژه ها: مدل پذیرش فناوری ، بانکداری اینترنتی ، اعتماد ، سودمندی ادراک شده ، سهولت استفاده ادراک شده
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۸۶
تعداد صفحات: 19 -
885. طراحی نظام مدیریت استراتژیک بانکها و موسسات مالی و اعتباری با رویکرد تلفیقی MBO , BSC (مطالعه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: مدیریت بر مبنای هدف ، کارت امتیاز متوازن ، نقشه استراتژی ، ارزیابی استراتژی ها
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
سال انتشار: ۱۳۸۶
تعداد صفحات: 12 -
886. کاربرد داده کاوی در مدیریت ریسک عملیات بانکی، ارائه مدلی برای مدیریت ریسک خدمات چک
کلیدواژه ها: داده کاوی، مدیریت ریسک، مدیریت امور مشتریان، چک جاری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: نخستین کنگره بین المللی مدیریت ریسک
سال انتشار: ۱۳۸۶
تعداد صفحات: 12 -
887. ارائة الگوریتم ترکیبی داده کاوی جهت تقسیم بازار حسابهای خودپرداز بانک ملت
کلیدواژه ها: بخش بندی بازار، داده کاوی، خوشه بندی، حسابهای خودپرداز بانکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۵
تعداد صفحات: 13 -
888. مدیریت روابط با مشتری(CRM)براساس نظام ارزشیابی مشتری ( بررسی موردی بانک ملت )
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، مشتری مداری، رتبه بند ی، هرم مشتری، نظام بانکی،AHP
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۵
تعداد صفحات: 18 -
889. شبیه سازی رضایتمندی مشتریان بانک ملت با استفاده از نقشه شناختی فازی
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتریان، نقشه شناختی فازی، شبیه سازی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۵
تعداد صفحات: 16