بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,048,815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,048,815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
841. تبیین مدل ارزیابی یکپارچگی ارتباطات بازاریابی از دیدگاه مشتریان نظام بانکی (مورد پژوهی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی، بازار مداری، عملکرد ارتباطات بازاریابی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 16 -
842. چگونگی تأثیرگذاری انگیزش پرسنل برتعهد آنان (مطالعه موردی : بانک ملت
کلیدواژه ها: انگیزش،تعهدعاطفی،تعهدمستمر،تعهدهنجاری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 7 -
843. مطالعه و بررسی نظام مدیریت استعداد و جانشین پروی در شعب بانک ملت شهر تهران
کلیدواژه ها: مدیریت استعداد، جانشین پروری، جذب استعداد، نگهداری استعداد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 12 -
844. شناسائی راهکار مناسب بکارگیری هوش تجاری با استفاده از مدل QFD موردمطالعه: بانک ملت
کلیدواژه ها: هوش تجاری، ندای مشتری، الزامات عملکردی، گسترش کارکرد کیفی
محل انتشار مقاله: اولین همایش تخصصی علوم ، فناوری و سامانه های مهندسی برق
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 10 -
845. ارتباط عدالت سازمانی با بهره وری کارکنان (مطالعه موردی: شعب بانک ملت زابل و زاهدان)
کلیدواژه ها: عدالت سازمانی، عدالت توزیعی، عدالت رویه ای، عدالت تعاملی، بهره وری
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت ، حسابداری و مهندسی صنایع در سازمانها
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 9 -
846. رته بندی اعتبار مشتریان حقوقی بانک ملت بر اساس روش آلتمن
کلیدواژه ها: ریسک اعتباری، رتبه بندی اعتباری، احتمال نکول (دیفالت)
محل انتشار مقاله: بیستمین همایش بانکداری اسلامی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 1 -
847. تحلیل کارایی پویای بانک ملت با رویکرد سودآوری
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها، کارایی نسبی، سودآوری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی دادها
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 4 -
848. بررسی رابطه بین فضیلت مدنی و وفاداری مشتری
کلیدواژه ها: رفتارهای شهروندی سازمانی، فضیلت مدنی وفاداری مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 12 -
849. بررسی رابطه بین رادمردی و وفاداری مشتری
کلیدواژه ها: رفتارهای شهروندی سازمانی، رادمردی و گذشت، وفاداری مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 13 -
850. بررسی رابطه بین وجدان و وفاداری مشتری
کلیدواژه ها: رفتارهای شهروندی سازمانی، رادمردی و گذشت، وفاداری مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 17 -
851. بررسی رفتارهای شهروندی سازمانی و رابطه آن با وفاداری مشتری
کلیدواژه ها: رفتارهای شهروندی سازمانی، وفاداری مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 10 -
852. بررسی میزان عوامل موثربربانکداری اینترنتی ازدیدگاه مشتریان مطالعه موردی بانک ملت شهرکرمان
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، فناوری اطلاعات، تبلیغات موثر، زیرساخت های مخابراتی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 18 -
853. تاثیر غنی سازی شغل بر تعهد سازمانی و عملکرد شغلی (مطالعه موردی: کارکنان بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: غنی سازی شغلی، تعهدسازمانی، عملکرد شغلی، رضایت شغلی، ارتباط با مشتری، ارایه خدمت به مشتری
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 7 -
854. ارزیابی رابطه نرخ سود تسهیلات بانکی و اقلام معوق و نقش اثربخش بازاریابی
کلیدواژه ها: نرخ سود، تسهیلات بانکی، اقلام معوق، بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 16 -
855. تبیین مدل ارزیابی یکپارچگی ارتباطات بازاریابی از دیدگاه کارکنان نظام بانکی (مورد پژوهی:بانک ملت)
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی، برند مداری، بازار مداری، عملکرد برند، عملکرد ارتباطات بازاریابی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 18 -
856. بررسی اعتماد مشتریان بانک ملت استان زنجان و تمایل به استفاده از بانکداری الکترونیک
کلیدواژه ها: اعتماد مشتریان بانکداری الکترونیک بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 17 -
857. بررسی ارتباط میان تعالی سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ها
کلیدواژه ها: تعالی سازمان، مدیریت ارتباط با مشتری،معادلات ساختاری،بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 12 -
858. بررسی رابطه مدیریت دانش با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی درشعب بانک ملت استان کرمانشاه
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، جلب سرمایه، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 16 -
859. بررسی شاخصهاو متغیرهای موثردرپذیرش تکنولوژی بانکداری الکترونیکی دربانک ملت
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، پذیرش تکنولوژی، خدمات نوین بانکی، بانکداری اینترنتی، سودمندی خدمات، سهولت استفاده از خدمات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 21 -
860. بررسی تأثیر تبلیغات تجاری بر رفتار مصرف کننده در بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهرستان شاهرود
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری، مدل آیدا، بانکداری الکترونیک، رفتار مصرف کننده
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 10