بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,046,675 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,046,675 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
701. مطالعه اثرات تکنولوژی RFID رادیو شناسه بر مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت بانکداری بانک ملت
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، رادیو شناسه، تکنولوژی
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
702. بررسی تاثیر فرآیند تدوین مدیریت استراتژیک بازاریابی بر عملکرد بازارمطالعه موردی: بانک ملت استان گلستان
کلیدواژه ها: فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی، عملکرد بازار، بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
703. بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر رجحان خرید مشتریان(مطالعه موردی بانک ملت استان خراسان رضوی)
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی،رجحان خرید،مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، فرهنگ و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
704. مقایسه رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان ورزشکار و غیر ورزشکار بانک ملت استان سیستان و بلوچستان
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی،کارکنان ورزشکار،کارکنان غیر ورزشکار،بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی دستاوردهای نوین تربیت بدنی و ورزش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
705. عوامل موفقیت افزایش قدرت برند در بانک ها (مورد مطالعه: بانک ملت استان تهران)
کلیدواژه ها: برند سازی داخلی، فعالیت های منابع انسانی برند محور، رهبری برند، رفتار شهروندی برند، تعهد برند و قدرت برند، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
706. بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری، بانک ملت، رضایت مشتری، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
707. بررسی رابطه ی بین انگیزش شغلی و بهره وری نیروی انسانی در سطح شعب بانک ملتشهرستان کرمان
کلیدواژه ها: بهره وری ، انگیزش شغلی ، هرسی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 5 -
708. بررسی رابطه تناسب شغل- شاغل با تعهد سازمانی کارکنان مطالعه موردی : شعب بانک ملت شهرستان اهواز
کلیدواژه ها: تناسب شغل شاغل، تعهد سازمانی، تعهد مستمر، تعهد عاطفی، تعهد هنجاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
709. بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی مشتریان و وفاداری آنها مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان ایلام
کلیدواژه ها: ویژگی های شخصیتی، مشتری، وفاداری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
710. نقش هوش رقابتی در پیش بینی استراتژی احیاء خدمات مشتریان بانکی مورد مطالعه مشتریان بانک ملت اردبیل
کلیدواژه ها: هوش رقابتی؛ استراتژی احیا؛ خدمات؛ مشتریان بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
711. نقش هوش رقابتی در اعتماد مشتریان بانک ملت
کلیدواژه ها: هوش رقابتی؛ اعتماد مشتریان؛ بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 10 -
712. نقش استراتژی احیاء خدمات در اعتماد مشتریان(مورد مطالعه باک ملت اردبیل)
کلیدواژه ها: استراتژی احیاء خدمات؛ اعتماد مشتریان؛ بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
713. تاثیر به کارگیری اصول ارتباط با مشتری CRM بر رضایت مشتریان در جذب سپرده های دیداری بانک ملت
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری CRM رضایت ، بهبود کیفیت خدمات ، ایجاد همدلی در کارکنان ، ایجاد ارزش برای مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 5 -
714. بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع ویادگیری سازمانی با عملکرد نوآوری (مورد مطالعه بانک ملت)
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت جامع ، یادگیری سازمانی، عملکردنوآوری
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 25 -
715. شناسایی عوامل موثربرریسک عملیاتی نظام بانکداری الکترونیکی بارویکرد خودارزیابی (سازمان موردمطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: ریسک عملیاتی ، بانکداری الکترونیکی ، تحلیل عاملی ، شاخص های موثر
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 16 -
716. شناسایی عوامل موثر واولویت بندی درکیفیت ارائه خدمات بانکی بررضایت مندی مشتری (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: خدمات ، کیفیت خدمات بانکی ، مشتریان ، رضایت مندی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 16 -
717. بررسی رابطه بین ادراک تعارض وروشهای مدیریت تعارض دربین مدیران و کارمندان شعب بانک ملت شهرتبریز
کلیدواژه ها: تعارض ، ادراک تعارض ، روشهای مدیریت تعارض
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 16 -
718. بررسی تاثیر کیفیت خدمات ارزش درک شده وتصویر شرکت بر وفاداری مشتری در شعب بانک ملت شهر مشهد
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری، کیفیت خدمات، ارزش درک شده ، تصویرشرکت
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 27 -
719. بررسی رابطه استراتژیهای رقابتی پورتر وساختار سازمانی با تاکید برخصوصی سازی (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت شهرتهران درسال 1392)
کلیدواژه ها: ساختارسازمانی (مکانیکی ، ارگانیکی)، استراتژی های رقابتی پورتر( رهبری هزینه، تمایز، تمرکز)
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 12 -
720. تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) بر کیفیت روابط با مشتریان درشعب بانک ملت استان گیلان
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی، خدمات مبتنی بر مشتری، کیفیت رابطه، بانکداری
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی مدیریت ، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12