بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,044,146 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,044,146 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
661. بررسی تاثیرگذاری مدیریت دانش بر سازمان های یادگیرنده مورد مطالعه: بانک ملت
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، یادگیری سازمانی، بانک ملت، سازمان یادگیرنده،مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
662. تجزیه و تحلیل نقش زیرساختها و مشتری محوری در افزایش کیفیت اطلاعات مشتریان در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: بانک ملت استان سمنان)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، قابلیت زیرساختها، کیفیت اطلاعات مشتریان، مشتری محوری، عملکرد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
663. نقش تحول استراتژیک بر بهبود عملکرد کارکنان بانک مورد مطالعه : ادارات ستادی بانک ملت شهر تهران
کلیدواژه ها: تحول استراتژیک، عملکرد، عملکرد کارکنان، مدیریت تحول
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه رویکردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
664. بررسی میزان موفقیت پیاده سازی CRM در بانک ملتبا استفاده از مدل اولویت عوامل
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، فناوری اطلاعات، ابتکار عملیات مدیریت ارتباط با مشتری، رضایت مشتری، سودآوری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
665. بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک( مطالعه موردی بانک ملت استان آذ ربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، شبکه شتاب، حساب ملت کارت، تلفن بانک ملت، سامانه حساب جاری الکترونیک ملت (جام)، سامانه ملت کارت،پول الکترونیکی، انتقال الکترونیکی وجوه، ،ماشین های خودپرداز، انتظارات مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 23 -
666. بررسی اثربخشی ساختار استراتژی های بازاریابی رابطه مند در بانک ملت
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی، بازاریابی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
667. بررسی تأثیر اعتماد و شناسایی برند بر طرفداری از برند بانک ملت
کلیدواژه ها: اعتماد برند، شناسایی برند، طرفداری از برند، بانک ملت شهر تهران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
668. بررسی رابطه رضایت مندی زناشویی با سلامت عمومی بین کارکنان بانک ملت
کلیدواژه ها: رضایت زناشویی، سلامت روان، کارکنان بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی آینده پژوهی،علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 4 -
669. بررسی رابطه رضاتیمندی زناشویی با رضایت شغلی و سلامت عمومی بین کارکنان بانک ملت
کلیدواژه ها: رضایت شغلی، رضایت زناشویی ، سلامت روان
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی آینده پژوهی،علوم انسانی و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
670. شناسایی تاثیر حمایت ادارک شده از سوی سازمان بر عملکرد کارکنان (شاهد تجربی بانک ملت غرب استان مازندران)
کلیدواژه ها: حمایت ادارک شده از سوی سازمان سازمان؛ عملکرد سازمانی؛ بانک
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی پژوهش های کاربردی حسابداری،مدیریت اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
671. رابطه بین فرآیند مدیریت دانش و تفکر استراتژیک در شعب بانک ملتشهرستان بابل
کلیدواژه ها: فرآیند مدیریت دانش ، تفکر استراتژیک ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی پژوهش های کاربردی حسابداری،مدیریت اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
672. شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات در صنعت بانکداری بر مبنای مدل تلفیقی سیستمی مبادله ای کیفیت خدمات و مدل سروکوال با استفاده از رویکرد فازی مطالعه موردی: بانک ملت
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات بانکی، مدل سیستمی مبادله ای کیفیت خدمات، مدل سروکوال، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
673. ارزیابی کارایی و اولویتبنذی شعب منتخب بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده های آرمانی و رویکرد ابرکارایی (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شیراز)
کلیدواژه ها: ابرکارایی؛ تحلیل پوششی داده ها؛ کارایی؛ برنامه ریزی آرمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
674. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک ملت در شهر رشت)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی؛ رضایت شغلی؛ مشتری خارجی؛ مشتریان داخلی؛ تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
675. سنجش تاثیر ابعاد استراتژی های سازمانی بر عملکرد شعب بانک ملت شهر تهران
کلیدواژه ها: استراتژی های سازمانی، عملکرد، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
676. بررسی تاثیر فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی بر نتایج عملکردبانک ملت استان گلستان
کلیدواژه ها: پیش نیازهای مدیریت استراتژیک بازاریابی، فرایند مدیریت استراتژیک بازاریابی، نتایج عملکرد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
677. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی نوآورانه بر فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی(مطالعه موردی: بانک ملت استان گلستان)
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی نوآورانه، توانایی استراتژیک، فرآیند مدیریت استراتژیک بازاریابی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
678. تأثیر ارتباطات سازمانی بر تعارض (بین فردی) در شعب بانک ملت استان ایلام
کلیدواژه ها: عارض، تعارض بین فردی، ارتباطات سازمانی، کارکنان بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 21 -
679. بررسی نقش دانش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اثر بخشی سازمانی(مطالعه موردی اداره امور شعب بانک ملت استان گلستان)
کلیدواژه ها: : فناوری اطلاعات و ارتباطات، خود رهبری، عملکرد،اثربخشی سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
680. بررسی رابطه بین مهارت های عرضه کنندگان خدمات بانکی و کارایی کارکنان
کلیدواژه ها: مهارت های عرضه خدمت،کارآیی کارکنان،بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16