بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,046,675 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,046,675 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
621. رابطه تعهد سازمانی و عملکرد کارکنان شعب بانک ملت استان ایلام
کلیدواژه ها: تعهد سازمانی،عملکرد کارکنان،بانک ملت استان ایلام
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 6 -
622. رابطه هوش سازمانی و عملکرد کارکنان شعب بانک ملت استان ایلام
کلیدواژه ها: هوش سازمانی،عملکرد مدیران،بانک ملت استان ایلام
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 6 -
623. بررسی رابطه بین سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری ) CRM ( با خلق دانش مشتری در بانک ملت شعب استان گلستان
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، سیستم تحلیلی، سیستم اشتراکی، سیستم عملی، خلق دانش مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
624. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی (مطالعه موردی: بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، تصمیم گیری خرید مشتریان، تبلیغات شفاهی، بانک ملت استان مازندران
محل انتشار مقاله: نخستین همایش بین المللی جامع مدیریت ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
625. تاثیرکیفیت ادراک از برند بر تصویر ذهنی مشتریان بانک ملت ( مطالعه موردی : بانکداری الکترونیک)
کلیدواژه ها: کیفیت ادراک از برند، تصویر ذهنی مشتریان، بانک ملت، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: نخستین همایش بین المللی جامع مدیریت ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
626. بررسی تاثیر مدیرتی دانش بر اعتماد و تنبلی اجتماعی کارکنان بانک ملت
کلیدواژه ها: تسهیم و بکارگیری دانش، اعتماد، تنبلی اجتماعی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
627. تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملتدر استانهای البرز ، قزوین و زنجان
کلیدواژه ها: گرایش های کارآفرینی , کیفیت عملکرد خدمات فردی , مشتری گرایی , بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
628. به کارگیری روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت ABC برای محاسبه ی هزینه تمام شده در بانک ملت دامغان
کلیدواژه ها: هزینه یابی بر مبنای فعالیت ، ABC ، بانک ملت ، دامغان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و با تاکید بر پژوهش های نوین
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
629. کیفیت خدمات الکترونیک و تأثیر آن بر رضایتمندی مشتریان بانک ملت شهر زاهدان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، کیفیت خدمات الکترونیک، مدیریت رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی افق های نوین در علوم انسانی، آینده پژوهی و توانمند سازی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
630. هویت ارتباطی بانک ملت: پلی میان سازمان و مشتری
کلیدواژه ها: هویت شرکتی، هویت ارتباطی، طرح تحقیق آمیخته، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
631. بررسی تأثیر عوامل جمعیت شناسی بر رضایتمندی مشتریان از دستگاه های خودپرداز (مطالعه مقایسه ای: بانک ملی و بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: رضایت، مشتری، خودپرداز، رضایت مشتری، جمعیت شناختی، مدل لاجیت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 19 -
632. بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی و الکترونیکی بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بانک ملت شعبه دانشگاه صنعتی شریف)
کلیدواژه ها: تبلیغات، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات الکترونیکی، مدل آیدا
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 20 -
633. بررسی رابطه آمیزه بازاریابی خدمات با وفاداری به برند (مطالعه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: آمیزه بازاریابی خدمات، خدمات بانکی، دسترسی به شعب، تبلیغات، وفاداری برند
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 10 -
634. ارزیابی تاثیر عوامل فرایند مدیریت ارتباط با مشتری با رضایت مشتریان(مطالعه موردی بانک ملت شهر همدان)
کلیدواژه ها: ارتباط با مشتری، بانک ملت، رضایتمندی مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی و دومین همایش بین المللی مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
635. بررسی رابطه بین تعهد سازمانی و رضایت شغلی کارکنان (مطالعه موردی شعب بانک ملت استان همدان)
کلیدواژه ها: رضایت، رضایت شغلی، تعهد، تعهدسازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
636. بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بانک ملت بر ترجیح مشتریان در انتخاب خدمات این بانک
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، ترجیح مشتریان، خدمات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
637. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند،رضایت مشتریان،بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
638. بررسی میزان تاثیر مولفه های انتشار و دریافت دانش در یک سازمان یادگیرنده برابعاد مختلف تعهد سازمانی عاطفی، مستمر و هنجاری بر اساس مدل آلن و می یر در شرکتهای فناوری اطلاعات زیر مجموعه بانک ملت
کلیدواژه ها: یادگیری سازمانی، دریافت دانش، انتشار دانش، تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
639. بررسی اثرات مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر کیفیت ارتباط مشتری با بانک وپیامدهای آن مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری، ویژگیهای خدمات مشتری محور، کیفیت رابطه و پیامدهای
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
640. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان مطالعه موردی: بانک ملت
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند،رضایت مشتریان،بانک ملت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10