بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,047,392 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,047,392 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
601. تاثیرکیفیت خدمات الکترونیک جامع برتمایل به خرید مجدد الکترونیک موردمطالعه: کاربران خدمات الکترونیک بانک ملت شهراصفهان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیک جامع ، تمایل به خرید مجدد الکترونیک ، بانکداری الکترونیک ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
602. بررسی رابطه آمیخته بازاریابی و ارزش ویژه برنذ درشعب منتخب بانک ملت در شهرتهران
کلیدواژه ها: آمیخته بازاریابی ، برند ، ارزش ویژه برند ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
603. بررسی رابطه هوش هیجانی با تعهد سازمانی مورد مطالعه: کارکنان بانک ملت شهر بندرعباس
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، ابعاد هوش هیجانی، تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 27 -
604. ارزیابی میزان آشنایی و رضایت مشتریان ازخدمات بانکداری الکترونیکی بانک ملت و ارائه راهکارهای پیشنهادی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، رضایت ، آشنایی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
605. آسیب شناسی فرآیند تصمیم گیری در بانک ملت
کلیدواژه ها: آسیب شناسی ، تصمیم گیری ، بانک ملت ، شهرتهران
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
606. اندازه گیری و مقایسه کارآیی شعب بانک ملت بر اساس مدلهای (تابع هزی ترانسلوگ، کاب - داگلاس و روش نسبت های مالی (Acc) در استان گلستان
کلیدواژه ها: کارآیی تابع هزینه ترانسلوگ-روش کاب- داگلاس روش نسبت های مالی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 10 -
607. بررسی عوامل موثر بر تمایل در پذیرش بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانک ملت نسبت به سایر بانکهای ارائه دهنده خدمات الکترونیک
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی - مدل پذیرش تکنولوژی - مدل معادلات ساختاری - هنجار ذهنی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 12 -
608. رابطه استراتژی های منابع انسانی، سرمایه فکری و عملکرد سازمانی بانک ملت شهرستان اردبیل
کلیدواژه ها: استراتژی های منابع انسانی، سرمایه فکری، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 9 -
609. بررسی عوامل موثر در جلب اعتماد و وفاداری مشتریان بانک ملت (مطالعه موردی شعب غرب استان مازندران)
کلیدواژه ها: اعتماد مشتریان، وفاداری مشتری، رضایت مندی، رویکرد نگرشی، رویکرد رفتاری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 9 -
610. رابطه بازارگرایی داخلی و خارجی با عملکرد بازار شعب بانک ملت استان یزد
کلیدواژه ها: بازارگرایی داخلی-بازارگرایی خارجی-عملکرد بازار
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 7 -
611. ارائه الگوی ساختاری مدیریت دانش بر اساس سرمایه اجتماعی در کارکنان بانک (مطالعه موردی:بانک ملت شعب شهر تهران)
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی-مدیریت دانش
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 10 -
612. بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و هوش هیجانی کارمندان با مدیریت دانش در بانک ملت شعب تهران
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی-هوش هیجانی-مدیریت دانش
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 9 -
613. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری( CRM) بر عملکرد بازاریابی,مطالعه موردی:بانک ملت شهرستان خرم آباد
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری- عملکرد بازاریابی- مدیریت دانش
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 9 -
614. بررسی تاثیر ویژگیهای نوآوری و اعتماد مشتریان بر پذیرش همزاه بانک(مطالعه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: تاثیر ویژگی های نو آوری- اعتماد مشتری- همراه بانک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 17 -
615. توانمند سازی نگرش کارآفرینانه مدیران در ارتقا انطباق پذیری کاربران فناوری اطلاعات و ارتباطات(مطالعه موردی بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: نگرش کارآفرینانه مدیران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 8 -
616. بررسی رابطه بین فرصت کارآفرینانه و همسوسازی استراتژیک با توجه به نقش تعدیل کننده بلوغ مدیریت دانش مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهرستان سنندج
کلیدواژه ها: فرصتهای کارآفرینانه، همسوسازی استراتژیک، بلوغ مدیریت دانش، شعب بانک ملت شهرستان سنندج
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
617. بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی با تعهد سازمانی کارکنان در بانک ملت شهر تهران
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی،تعهد سازمانی،بانک ملت،تهران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
618. ارزیابی کارایی اقتصادی شعب بانک ملت با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها DEA (مطالعه موردی: بانک ملت استان سمنان)
کلیدواژه ها: ارزیابی کارایی اقتصادی، تکنیک تحلیل پوششی داده DEA بانک ملت استان سمنان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
619. اولویت بندی شعب بانک ملت با رویکرد DEA مطالعه موردی: بانک ملت استان سمنان
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، کارایی، بانک ملت استان سمنان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
620. رابطه هوش سازمانی و تعهد سازمانی با عملکرد کارکنان شعب بانک ملت استان ایلام
کلیدواژه ها: هوش سازمانی،عملکرد مدیران،بانک ملت استان ایلام
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9