بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,048,273 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,048,273 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
581. تعیین وضعیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک ملت استان تهران ازدیدگاه مشتریان
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، مدل های مدیریت ارتباط با مشتری ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
582. بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و تعهد سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان بانک ملت استان البرز)
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، تعهد سازمانی، بانک ملت استان البرز
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی پایدار ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
583. بررسی رابطه ی هوش معنوی با مشتری مداری باتوجه به نقش میانجی اخلاق حرفه ای کارکنان
کلیدواژه ها: هوش معنوی ، اخلاق حرفه ای ، مشتری مداری ، هوش ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
584. بررسی رابطه هوش هیجانی و عملکرد شغلی (مطالعه موردی کارکنان بانک ملت اردبیل)
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، عملکرد شغلی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد پویا ایران -مالزی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
585. تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملت در استانهای البرز ، قزوین و زنجان
کلیدواژه ها: گرایش های کارآفرینی , کیفیت عملکرد خدمات فردی , مشتری گرایی , بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی چارسوی علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
586. بررسی تاثیر برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی در تامین نیرو بر رضایت مندی کارکنان (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: منابع انسانی،برنامه ریزی ،برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی، رضایتمندی کارکنان، تحلیل عاملی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
587. بررسی تأثیر رشد وام ها بر میزان ریسک اعتباری در شعب منتخب بانک ملت استان ایلام
کلیدواژه ها: صنعت بانکداری؛ ریسک اعتباری؛ رشد وام ؛ روش گشتاور های تعمیم یافته؛ زیان نهایی نسبی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
588. ارزیابی عملکرد مالی شعب بانکی با استفاده از تکنیک سلسله مراتبی فازی و ارزیابی مجموع نسبت ها (نمونه موردی: شعب بانک ملت)
کلیدواژه ها: معیارهای مالی، عملکرد مالی، نسبت های نقدینگی، فعالیت، نسبت سودآوری، نسبت اهرمی و نسبت رشد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18 -
589. بررسی تأثیر مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری و خدمات مشتری محور بر میزان کیفیت رابطه ی بانک - مشتری (مطالعه موردی: بانک ملت مشهد)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، فن آوری اطلاعات، رضایت ، تعهد، وفاداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 23 -
590. بررسی نقش مولفه های مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهرستان تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، کارآفرینی سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
591. بررسی عوامل موثر بر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در اثربخشی نسبی بازاریابی مطالعه موردی بانک ملت شهر اهواز
کلیدواژه ها: دانش ضمنی، ارتباطات بین بخشی، تعارض وظیفه ای، فرصت های اجتماعیشدن
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 21 -
592. بررسی تأثیر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در اثربخشی نسبی بازاریابی مطالعه موردی بانک ملت شهر اهواز
کلیدواژه ها: دانش ضمنی، ارتباطات بین بخشی، تعارض وظیفه ای، فرصت های اجتماعیشدن
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
593. بررسی تأثیر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در کارایی نسبی بازاریابی مطالعه موردی بانک ملت شهر اهواز
کلیدواژه ها: دانش ضمنی فروش، کارایی نسبی، بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
594. بررسی تأثیر مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی بر نوآوری بازاریابی مطالعه موردی بانک ملت شهر اهواز
کلیدواژه ها: دانش ضمنی فروش، نوآوری، بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
595. دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی بر نوآوری بازاریابی مطالعه موردی بانک ملت بررسی تأثیر مبادله شهر اهواز
کلیدواژه ها: دانش ضمنی فروش، نوآوری، بازاریابی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
596. شایستگی های متمایز فناورانه و یادگیری سازمانی: تأثیرات آن بر نوآوری سازمانی درجهت بهبود بخشیدن به عملکرد سازمانی موردمطالعه: بانک ملت
کلیدواژه ها: حمایت مدیریت ارشد، شایستگی های متمایز فناورانه، یادگیری سازمانی، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 32 -
597. ارائه مدلی برای درجه بندی واحدهای تصمیم گیرنده مطالعه موردی بانک ملت
کلیدواژه ها: رتبه بندی، درجه بندی، خوشه بندی، تحلیل پوششی داده ها، تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
598. شناسایی رابطه بین بازاریابی داخلی و وفاداری مشتریان در بانک ملت سنندج
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، وفاداری مشتری بانک ملت سنندج
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
599. بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و سبک تصمیم گیری با نقش میانجی یادگیری سازمانی در کارکنان بانک ملت شعبه کرمانشاه
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، یادگیری سازمانی، سبک تصمیم گیری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و دومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
600. تاثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی مشتریان بانک ملت شهرکرد
کلیدواژه ها: هویت برند ، اعتمادبه برند ، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8