بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 181 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,268 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,268 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
41. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر افزایش رضایتمندی شغلی کارکنان (مورد مطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رضایتمندی شغلی، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
42. بررسی مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباط میان آگاهی کارکنان درتعامل با مشتریان در راستای اهداف سازمانی
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، فنآوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت ارتباط با مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 11 -
43. بررسی رابطه بین عدالت سازمانی و توانمند ساز ی روانشناختی با رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش میانجی تعهد سازمانیکارکنان بانک ملت در استان گلستا ن
کلیدواژه ها: عدالت سازمانی ، توانمندسازی روانشناختی ،تعهدسازمانی،رفتارشهروندی سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی محاسبات نرم و علوم شناختی
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 10 -
44. بررسی نقش مدیریت فناوری اطلاعات بر مدیریت دانش؛ مورد مطالعه: کارکنان بانک ملت استان تهران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
45. بررسی تاثیر ویژگی های تعاملی و کارکردی شبکه های اجتماعی بر عملکرد بانک ها (مورد مطالعه بانک ملت استان قزوین)
کلیدواژه ها: قابلیت شبکه اجتماعی، ویژگی های تعاملی ، ویژگی های کار کردی، بازاریابی شبکه اجتماعی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 15 -
46. بررسی تاثیر ویروس کرونا بر عملکرد بانک ملت استان ایلام
کلیدواژه ها: ویروس کرونا، عملکرد مالی ، رضایت مشتریان، رضایت کارکنان، فرایندهای بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 10 -
47. بررسی تاثیر قابلیت سازمانی و یادگیری سازمانی بر عملکرد مالی در بانک ملت اصفهان
کلیدواژه ها: قابلیت سازمانی ، یادگیری سازمانی ، عملکرد مالی ، بانک ملت اصفهان.
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۳
تعداد صفحات: 4 -
48. بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری مورد مطالعه: بانک ملت شعبه چمستان
کلیدواژه ها: رضایت مندی مشتریان ،خدمات بانکداری ،بانک ملت شهر چمستان
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 11 -
49. بررسی تاثیر استراتژی تجارت الکترونیک بر عملکرد مالی با توجه به نقش میانجی استراتژی پایداری (مورد مطالعه بانک ملت شهرستان کرمانشاه)
کلیدواژه ها: استراتژی پایداری، استراتژی تجارت الکترونیک، عملکرد مالی، توانایی های مدیریتی ، بانک ملت شهرستان کرمانشاه
محل انتشار مقاله: نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 18 -
50. بررسی رابطه بین شیوه های مدیریت کیفیت جامع و عملکرد مالی بانک ها با توجه به نقش میانجی عملکرد غیرمالی(مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت جامع، عملکرد مالی، عملکرد غیرمالی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
51. تاثیر ساختار بودجه ریزی و شایسته سالاری بر عملکرد مالی کارکنان (مورد مطالعه : شعب بانک ملت استان آذربایجان غربی )
کلیدواژه ها: عملکرد مالی ، ساختار بودجه ریزی، شایسته سالاری، رگرسیونهای چند گانه
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
52. تاثیر شیوه های مدیریت دانش بر نوآوری مالی دیجیتال با توجه به نقش تعدیلگر ویژگی های مدیران در بانک های مستقر در شهر شیراز
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ، نوآوری مالی دیجیتال، بانک ملت ، سن ، جنس ، تحصیلات، سطح موقعیت ، تجربه
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 21 -
53. بررسی نیازسنجی مشتریان و رابطه آن با توسعه و مفهوم سازی محصولات منطبق با نیاز مشتریان دربانکداری شرکتی مطالعه موردی : بانک ملت مدیریت شعب منطقه ۴ تهران
کلیدواژه ها: نیازسنجی مشتری، مفهوم سازی، توسعه محصول، منطبق با نیاز مشتری، بانکداری شرکتی
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 15 -
54. بکارگیری تکنولوژی بلاکچین در صنعت بانکداری (نمونه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: بلاکچین، صنعت بانکداری، فناوری اطلاعات، تکنولوژی نوین
محل انتشار مقاله: دوازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 16 -
55. بررسی تاثیر مدیریت مشارکتی بر عملکرد ستاد مرکزی بانک ملت تهران با در نظر گرفتن نقش میانجیگرانه چابکی سازمانی
کلیدواژه ها: مدیریت مشارکتی، چابکی سازمانی، عملکرد سازمان، تحلیل عاملی تاییدی.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی پژوهش در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 16 -
56. تاثیر جهت دهی بازار و نو آوری در خدمات به مشتریان بر ارزش ادراک شدهمشتری (مورد مطالعه: بانک ملت زنجان)
کلیدواژه ها: جهت دهی بازار ، کیفیت رابطه، نوآوری در خدمات، مشارکت مشتری، ارزش ادراک شده مشتری
محل انتشار مقاله: بیست و دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم و فناوری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 7 -
57. تاثیر شهرت سازمانی بر وفاداری مشتری و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی رضایت، احساس هویت و تعهد مشتری(مطالعه موردی: شعب بانک ملت در شهر رشت)
کلیدواژه ها: شهرت سازمانی، وفاداری مشتری، رضایت مشتری،تعهد مشتری.
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی تحول گرایی در مدیریت
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 17 -
58. بررسی تاثیر قابلیت فناوری اطلاعات بر چابکی و نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: مدیران بانک ملت استان گیلان)
کلیدواژه ها: نوآوری سازمانی، چابکی سازمانی، قابلیت فناوری اطلاعات، مدیریت دانش، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در مدیریت، حسابداری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 9 -
59. ابزار و روش بومی برای مبارزه با پولشویی ؛ شعب الکترونیکی بانک ملت در تهران
کلیدواژه ها: موسسات پولی و بانکی، بانکداری الکترونیکی، مبارزه با پولشویی، ابزار و روشها ، پول حلال، ریسک
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 26 -
60. بررسی تاثیر ویژگی های تعاملی و کارکردی شبکه های اجتماعی بر عملکرد بانک ها (مورد مطالعه بانک ملت استان قزوین)
کلیدواژه ها: قابلیت شبکه اجتماعی،بازاریابی شبکه اجتماعی، اثربخشی فعالیت بازاریابی، عملکرد فروش.
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 21