بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,048,815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,048,815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
521. بررسی رابطه متقابل سبک رهبری تحول گرا و برنامه ریزی منابع سازمان بر کامیابی عملکرد سازمان مورد مطالعه: اداره بین الملل بانک ملت
کلیدواژه ها: رهبری تحول گرا، برنامه ریزی منابع سازمان، کامیابی عملکرد سازمان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
522. سیستم اطلاعات بازاریابی و رابطه آن با بهره وری سازمانی
کلیدواژه ها: سیستم اطلاعات بازاریابی، بهره وری سازمانی، بانک ملت/MKIS
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
523. تأثیر تسهیم دانش بر چابکی سازمانی کارکنان آموزشی و پژوهشی با نقش میانجی هوش سازمانی مطالعه موردی : کارکنان بانک ملت شهرستان زابل
کلیدواژه ها: تسهیم دانش، هوش سازمانی، چابکی سازمانی، بانک ملت شهرستان زابل
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
524. ارتباط عملکرد مدیریت منابع انسانی و رفتار شهروندی سازمانی در بین کارمندان بانک ملت شهرستان یزد
کلیدواژه ها: عملکرد مدیریت منابع انسانی ، رفتار شهروندی سازمانی ، کارمندان بانک ملت شهرستان یزد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
525. استراتژی یکپارچه سازی طرح های مدیریت دانش پویا در خدمات مورد مطالعه بانک ملت
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، سرمایه فکری، تسهیم دانش ، کارکنان دانشی ،سازمان های خدماتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
526. مطالعه و بررسی آسیب های منابع انسانی و رابطه آن با عملکرد مورد مطالعه: بانک ملت استان سمنان
کلیدواژه ها: آسیب شناسی، منابع انسانی، عملکرد، بانک ملت، سمنان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
527. بررسی میزان بهبود خدمات بانکی بر مبنای مدیریت دانش و بانکداری همراه مطالعه موردی: بانک ملت
کلیدواژه ها: مدیریت خدمات، مدیریت دانش، بانکداری همراه، وفاداری مشتری، تحلیل رگرسیون
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 15 -
528. بررسی تاثیر مدیرت دانش مشتری بر ابعاد کیفیت خدمات مطالعه موردی در بانک ملت استان تهران
کلیدواژه ها: مدیریت دانش مشتری، ابعاد مدیریت دانش مشتری، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 20 -
529. بررسی تاثیر شهرت سازمانی ادراک شده، انگیزش شغلی بر تعهد شغلی کارکنانشعب بانک ملت شهرستان رفسنجان
کلیدواژه ها: شهرت سازمانی، تعهد شغلی، انگیزه شغلی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
530. بررسی رابطه بین امنیت و اعتماد درک شده مشتریان در استفاده از سیستم پرداخت الکترونیکی (موبایل بانک) در شعب بانک ملت شهرستان گنبد کاوس
کلیدواژه ها: سیستم پرداخت الکترونیکی؛ بیانیه امنیت؛ حفاظت فنی؛ فرآیندهای تراکنش؛ امنیت و اعتماد درک شده مشتریان
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
531. بررسی رابطه میان عدالت سازمانی و تعهد سازمانی در ادارات بانک ملت
کلیدواژه ها: عدالت توزیعی، عدالت رویه ای، عدالت تعاملی، عدالت سازمانی، تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
532. بررسی رابطه مدیریت کیفیت جامع با رضایت مشتریان با توجه به نقش تعدیلگری مدیریت شکایات مشتری در بانک ملت مشهد
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت جامع، رضایت مشتری، مدیریت شکایات، بانک ملت مشهد
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
533. بررسی اثربخشی تبلیغات درشعب بانک ملت کاشان براساس مدل AIDA
کلیدواژه ها: بازاریابی، آمیخته بازاریابی، ،تبلیغات، الگوی AIDA
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 24 -
534. بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر استراتژیهای رقابتی بانک ملت شهرستان همدان
کلیدواژه ها: هوشمندی رقابتی، آگاهی از فناوری و تکنیکی، استراتژیهای رقابتی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
535. شناسایی و ارزیابی عوامل ساختاری مؤثر در کارایی سازمانی کارکنان (مطالعه موردی: کارکنان بانک ملت شعب غرب استان مازندران)
کلیدواژه ها: کارایی ، کارایی سازمانی ، رهبری ، مدیریت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
536. بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی و اکتساب دانش بر نوآوری سازمانی در کارکنان بانک ملت در شهر تهران
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی، اکتساب دانش ، نوآوری سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
537. بررسی تأثیر کیفیت خدمات سازمان های خدماتی بر رضایتمندی مشتریان و تحلیل آن با استفاده از روش AHP فازی ( مطالعه موردی:شعب بانک ملت شیراز)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایت مشتریان، مدل سروکوال AHP فازی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 25 -
538. بررسی تأثیر اکتساب دانش بر ابعاد نوآوری سازمانی درکارکنان بانک ملت در شهر تهران
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی، اکتساب دانش ، ابعاد سرمایه اجتماعی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
539. بررسی تأثیر ابعاد سرمایه اجتماعی بر نوآوری سازمانی کارکنان بانک ملت در شهر تهران
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی، نوآوری سازمانی،ابعاد سرمایه اجتماعی،سازمان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 6 -
540. بررسی تأثیر ابعاد سرمایه اجتماعی بر اکتساب دانش درکارکنان بانک ملت در شهر تهران
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی،اکتساب دانش،ابعاد سرمایه اجتماعی،سازمان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7