بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,048,815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,048,815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
481. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی با مطالعه نقش میانجی توانمندسازی کارکنان(مطالعه موردی؛ بانک ملت شعب ارومیه)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، یادگیری سازمانی، توانمندسازی کارکنان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 24 -
482. تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد شعب بانک ملت استان بوشهر
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، عملکرد سازمانی، بازده داریی، ابعاد فرهنگ سازمانی، بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
483. تاثیر مولفه های تعهد سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملت شهرستان سمنان
کلیدواژه ها: تعهد سازمان، رفتار شهروندی سازمانی، بانک ملت شهرستان سمنان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
484. شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی با تاکید بر اعتماد به عنوان متغیری مداخله گر( مورد مطالعه : بانک ملت )
کلیدواژه ها: قصد استفاده، بانکداری اینترنتی، تصویر شرکت، بازاریابی رابطه مند، اعتماد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی چالش های نوین در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
485. بررسی رابطه بین عوامل برون سازمانی و مطالبات معوق بانکی (مورد مطالعه: بانک ملت استان سمنان)
کلیدواژه ها: مطالبات معوق بانکی- عوامل برون سازمانی- بانک ملت- استان سمنان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی چالش های نوین در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
486. بررسی عوامل کمی و کیفی موثر بر تصمیم به برون سپاری فعالیت های بانک ملت؛ شعب شهرستان بویراحمد
کلیدواژه ها: برون سپاری، عوامل کمی، عوامل کیفی، تصمیم گیری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
487. بررسی تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات بر وفاداری برند از طریق نقش میانجی نگرش برند در بانک ملت (شعبات مرکزی)
کلیدواژه ها: ارتباطات برند، کیفیت خدمات، نگرش برند، وفاداری به برند
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
488. بررسی اثرات پیشینه برندبرتصویر نهایی برند و مزیت رقابتی درشرکتهای خدماتی (بانک ملت)
کلیدواژه ها: کیفیت ادراک شده برند،نگرش مشتری، توسعه برند، تصویربرند، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
489. تجزیه و تحلیل ویژگیها و تمایلات مشتریان در بانکداری تلفن همراه (مطالعه موردی شعب بانک ملت تهران)
کلیدواژه ها: همراه بانک ، پذیرش فناوری ، همبستگی، امنیت درک شده
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس سراسری پیشرفتهای نوین در مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
490. تاثیر سیستم اطلاعات حسابداری بر سودآوری سازمانی مطالعه موردی: بانک ملت خراسان شمالی
کلیدواژه ها: سیستم اطلاعات، حسابداری، صورت های مالی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
491. تاثیر سبک مدیریت بر نگرش کارکنان درباره موفقیت سیستمهای اطلاعاتی سازمان مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان ایلام
کلیدواژه ها: استان ایلام، بانک ملت، سبک مدیریت، مدیریت، موفقیت سیستمهای اطلاعاتی سازمان، سبک مدیریت مشارکتی، سبک مدیریت رقابتی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
492. تاثیر بانکداری الکترونیک بر عملکرد بانک با توجه به نقش تعدیلگری سرمایه های فکری مطالعه موردی بانک های ملت مشهد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، عملکرد بانک، سرمایه فکری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
493. تاثیر بانکداری الکترونیک بر عملکرد بانک مورد مطالعه بانک های ملت مشهد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، عملکرد بانک، بانک ملت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و سومین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
494. بررسی تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان با تاکید بر نقش میانجی عوامل سازمانی مطالعه موردی بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: عوامل سازمانی، فن آوری، مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری گرایی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
495. بررسی تاثیر مسیولیت اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی مزیت رقابتی ، شهرت و رضایت مشتری مطالعه موردی :شعب بانک ملت شهرستان ساری
کلیدواژه ها: مسیولیت اجتماعی ، عملکرد مالی ، مزیت رقابتی ، شهرت ، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
496. سنجش کارایی وبررسی عملکرد بانک با تکنیک ترکیبی DEA/FTOPSIS (مطالعه ی موردی:شعب بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: رویکرد تلفیقی ، اهمیت داده ها،تحلیل پوششی داده ها، تاپسیس فازی، شعب بانک
محل انتشار مقاله: کنگره بین المللی نوآوری در مهندسی و توسعه تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
497. ارایه مدلی به منظور تبیین یادگیری الکترونیکی بااستفاده ازمدلسازی ساختاری تفسیری مطالعه موردی: بانک ملت
کلیدواژه ها: آمادگی الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی، فناوری اطلاعات، بانک ملت، مدلسازی ساختاری تفسیری
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
498. ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت خدمات در شعب بانک ملت شهر مشهد
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 5 -
499. ارتباط بین قابلیت های فرآیندی مدیریت دانش و کیفیت خدمات در شعب بانک ملت شهر مشهد
کلیدواژه ها: قابلیت فرآیندی مدیریت دانش، کیفیت خدمات، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 5 -
500. شناسایی موانع و چالش های استقرار برنامه های جانشین پروری
کلیدواژه ها: جانشین پروری، جایگزینی، مدیریت منابع انسانی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10