بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,048,815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,048,815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
461. بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد بازاریابی سرپرستی بانک ملت استان اردبیل
کلیدواژه ها: مدیریت دانش مشتری، دانش برای مشتری، دانش درباره مشتری، دانش از مشتری و عملکرد بازاریابی
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
462. بررسی رضایت مندی مشتریان از سیستم بانک مورد مطالعه بانک ملت
کلیدواژه ها: استراتژی مشتری مداری ، سنجش رضایتمندی مشتریان ، کیفیت خدمات ، ویژگی خدمات ،هزینه خدمات ، دسترسی به خدمات ، اداره شکایات مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
463. بررسی تاثیر بهره گیری از شبکه های اجتماعی در جذب مشتریان بالقوه مورد مطالعه بانک ملت
کلیدواژه ها: اثربخشی، تبلیغات، بانک داری، شبکه های مجازی
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 30 -
464. بررسی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک مطلوب در مشتریان بالقوه مورد مطالعه بانک ملت
کلیدواژه ها: تفکر استراتژیک ، برنامه ریزی استراتژیک ، کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 24 -
465. کارمندان شعب بانک ملت غرب استان مازندران رابطه بین سرمایه اجتماعی و استرس شغلی
کلیدواژه ها: استرس شغلی، سرمایه اجتماعی
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
466. تاثیر رضایت برعملکرد بانک ملت (مورد مطالعه : شهر تهران )
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتریان ، عملکرد مالی ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
467. پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در چهارچوب روش گارتنر
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، چهارچوب گارتنر، بانک ملت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
468. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی کارکنان بانک ملت شهر نیشابور (با در نظرگرفتن نقش میانجی متغیر های رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرایی)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رضایت شغلی، مشتری مداری، بازاریابی رابطه ای
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
469. ارزیابی کیفیت خدمات بانکی شعب منتخب بانک ملت استان مازندران از نگاه مشتریان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، مدل سروکوال، بانک ملت
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه گذاری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
470. بررسی نقش مدیران صف در بکارگیری فعالیتهای استراتژیک منابع انسانی مورد مطالعه بانک ملت استان لرستان شهرستان خرم آباد
کلیدواژه ها: مدیریت منابع انسانی ، مدیریت استراتژیک، مدیران صف، فرهنگ سازمانی، عملکرد شغلی
محل انتشار مقاله: سومین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
471. بررسی نقش مولفه های خستگی شغلی بر ماندگاری کارکنان در سازمان مطالعه ای در بانک ملت زابل
کلیدواژه ها: استعداد خستگی شغلی ، محرکهای بیرونی ، محرکهای درونی ، واکنش عاطفی ، ادراک زمان ، بی قراری ، ماندگاری
محل انتشار مقاله: سومین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
472. شناسایی تاثیر ابعاد مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی (مطالعه موردی؛ بانک ملت شعب ارومیه)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، خلق دانش، کسب دانش، اصلاح دانش، اشتراک دانش، نگهداری دانش، بکارگیری دانش، یادگیری سازمان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
473. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی با مطالعه نقش میانجی توانمندسازی کارکنان (مطالعه موردی؛ بانک ملت شعب ارومیه)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، یادگیری سازمانی، توانمندسازی کارکنان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
474. ارزیابی ویژگی انواع روش های پرداخت الکترونیک ازدیدگاه کارشناسان بانک ملت ،به منظور رتبه بندی سیستم های پرداخت الکترونیک بااستفاده ازروش فازی ANP (مطالعه موردی بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: سیستم های پرداخت الکترونیک،بانکداری الکترونیک، ویژگی روشهای پرداخت الکترونیک ،رتبه بندی فازی ANP
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 25 -
475. رتبه بندی کانالهای مطلوب ارایه خدمات بانکداری الکترونیک از دیدگاه مشتریان با استفاده از فرآیند AHP فازی در بانک ملت
کلیدواژه ها: اولویت بندی، خدمات بانکداری الکترونیک، دردسترس بودن، امنیت تراکنش ها
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
476. اولویت بندی شاخص های مربوط به کانال ارایه خدمات بانکداری الکترونیک: خودپرداز، موبایل بانک، اینترنت بانک در بانک ملت
کلیدواژه ها: اولویت بندی، خدمات بانکداری الکترونیک، دردسترس بودن، امنیت تراکنش ها
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
477. تبیین رابطه سرمایه اجتماعی با کارافرینی سازمانی دربانکها
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی، کارافرینی سازمانی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
478. بررسی تاثیر استراتژی ترفیع بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک ملت
کلیدواژه ها: ترجیح انتخاب ، ترفیع ، تبلیغات ، روابط عمومی ، فروش حضوری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
479. ارزیابی ویژگی انواع روش های پرداخت الکترونیک ازدیدگاه کارشناسان بانک ملت ،به منظوررتبه بندی سیستم های پرداخت الکترونیک بااستفاده ازروش فازی ANP مطالعه موردی بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: سیستم های پرداخت الکترونیک،بانکداری الکترونیک، ویژگی روش های پرداخت الکترونیک ،رتبه بندی فازی ANP
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت تغییر و تحول
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 29 -
480. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانکداری الکترونیک با رویکرد تحلیل پیوسته مدل کانو مطالعه موردی: بانک ملت شهرستان ساری
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، رضایتمندی، مدل کانو، تحلیل گسسته و پیوسته
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت تغییر و تحول
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15