بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,049,169 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,049,169 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
421. بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر تداعی برند در بانک ملت استان گیلان
کلیدواژه ها: تداعی برند، تصور از کارکنان ، تصور از شعب
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
422. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی بانک ملت شعب تبریز
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، وفاداری الکترونیکی، رضایت مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
423. بررسی تاثیر رضایتمندی مشتریان بر ارتباط بین ارزش و وفاداری نسبت به برند در بانکهای ملت شهرستان آمل طی سال های 1395-1394
کلیدواژه ها: بانک ملت ، رضایت مندی ، جذب مشتری ، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و با تاکید بر پژوهش های نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
424. سیاست گذاری کلان شبکه ی خدمترسانی زنجیره ی تامین در سطح ملی و در شرایط رقابتی؛ مطالعه موردی: ساختار شعب بانک ملت
کلیدواژه ها: بهینه سازی، شبکه ی توزیع، زنجیره ی تامین خدماتی، رگرسیون، نظریه بازی ها، بازی استکلبرگ
محل انتشار مقاله: سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
425. مقایسه عملکرد شبکه های عصبی مصنوعی و روشهای کلاسیک آماری در پیش بینی های مالی: مطالعه موردی مانده صندوق بانک ملت
کلیدواژه ها: سری های زمانی مالی، شبکه های عصبی، سری های زمانی همراه با بی ثباتی واریانس، پیش بینی مانده صندوق بانک
محل انتشار مقاله: سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 6 -
426. بررسی اثرات مشتری گرایی بر تعهد سازمانی کارکنان بانک ملت شهرستان ساری
کلیدواژه ها: رضایت شغلی، تعهد سازمانی، عملکرد سازمانی، مشتری گرایی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
427. بررسی رابطه بین رضایت شغلی و تعهد سازمانی مطالعه موردی: کارکنان بانک ملت
کلیدواژه ها: رضایت شغلی، تعهد سازمانی، مشتری گرایی، مشتری گرایی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
428. تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری گرایی کارکنان بانک ملت شهر ساری
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، مشتری گرایی، مشتری گرایی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
429. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و رضایت شغلی کارکنان بانک مطالعه موردی: بانک ملت شهرستان ساری
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، مشتری گرایی، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
430. ارزیابی ریسک اعتباری صنعت بانکداری با رویکرد FVIKOR-BSC مورد مطالعه: شعب بانک ملت تهران
کلیدواژه ها: ارزیابی، ریسک اعتباری، بانک ملت،کارت امتیازی متوازن، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی، تکنیک ویکور فازی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 21 -
431. بررسی رابطه بین عوامل برون سازمانی و مطالبات غیر جاری بانکها مورد مطالعه: بانک ملت استان سمنان
کلیدواژه ها: مطالبات معوق بانکی- عوامل برون سازمانی- بانک ملت- استان سمنان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 23 -
432. بررسی تاثیر حمایت ادراک شده بر کیفیت زندگی کاری با نقش میانجی استرس شغلی درشعب بانک ملت حوزه سیرجان و شهربابک
کلیدواژه ها: حمایت سازمانی ادراک شده ، کیفیت زندگی کاری، استرس شغلی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
433. تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان مورد مطالعه: کارکنان بانک ملت شهر تهران
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، بازاریابی، بهروری سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
434. نقش نظام پاسخگویی در شکل گیری فساد اداری تحت تاثیر باج گیری عاطفی مورد مطالعه: بانک ملت
کلیدواژه ها: فساد اداری، پاسخگویی، باج گیری عاطفی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
435. تاثیر وفاداری برعملکرد بانک ملت (مورد مطالعه : شهر تهران)
کلیدواژه ها: وفاداری مشتریان ، عملکرد مالی ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و چهارمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
436. بررسی رابطه بین تبلیغات با وفاداری برند (مطالعه موردی بانک ملت شهر ارومیه)
کلیدواژه ها: تبلیغات، وفاداری برند، بانک ملت شهر ارومیه
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
437. بررسی راه کارهای افزایش سود هر سهم(EPS )بانک ملت
کلیدواژه ها: درآمد عملیاتی، درآمد کارمزدی، هزینه های جاری، هزینه های وصول مطالبات، هزینه ها از محل ایجاد گرایش به ابزارهای الکترونیک، سود هر سهم
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 21 -
438. ارزیابی تاثیر بکارگیری متد یادگیری ترکیبی بر ارتقاء عملکرد سازمانی در سازمانهای ایرانی (مورد مطالعه:بانک ملت- مدیریت شعب منطقه دو استان تهران)
کلیدواژه ها: یادگیری ترکیبی، عملکرد، بانی ملت
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
439. بررسی اثر شایستگی های متمایز فناورانه و یادگیری سازمانی بر روی عملکرد سازمانی با میانجیگری نوآوری سازمانی (مورد مطالعه: بانک ملت)
کلیدواژه ها: حمایت مدیریت ارشد، شایستگی های متمایز فناورانه، یادگیری سازمانی، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی و نهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 23 -
440. بررسی عوامل اثرگذار بر صنعت بانکداری و تاثیر آن بر کسب مزیت رقابتی در بانک ملت استان تهران
کلیدواژه ها: تبلیغات، بازاریابی، رضایت مشتری، کیفیت خدمات بانکی، پاسخگویی، امنیت، مدیریت ارتباط با مشتری، نام تجاری، فناوری اطلاعات، وفاداری مشتریان و کارکنان، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی چالشها و راهکارهای مدیریت و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 23