بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,048,882 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,048,882 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
361. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتری از طریق متغیر میانجی کیفیت ارتباط با مشتری ( مورد مطالعه: بانک ملت شهرستان گلپایگان )
کلیدواژه ها: بانکداری، بانکداری الکترونیک، رضایت مشتری، کیفیت ارتباط با مشتری، اعتماد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
362. مدل سازی تامین نقدینگی در بانک ها به کمک انتشار اوراق رهنی (مطالعه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: ؛ AHP، تامین مالی، مدیریت نقدینگی، صکوک، اوراق رهنی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
363. بررسی اثر بازارگرایی نیروی فروش و پیاده سازی نوآوری نیروی فروش با تاکید بر نقش میانجی فرهنگ سازمانی نوآورانه ( مطالعه موردی : شعبه های بانک ملت غرب کشور )
کلیدواژه ها: بازارگرایی، خلاقیت، نیروی فروش، فرهنگ سازمانی نوآورانه بانک ملت غرب کشور
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
364. بررسی نقش عدم تمرکز اداری بر وفاداری مشتریان بانک (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت)
کلیدواژه ها: عدم تمرکز اداری، وفاداری مشتریان، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
365. تدوین رویکردی به منظور سنجش میزان رضایت مشتریان از خودپردازهای بانکی (مطالعه موردی: بانک ملت)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، مدل سروپرف، رضایت مشتریان، خودپرداز، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
366. بررسی نقش اطلاعات حسابداری در تصمیم گیریهای مالی مدیران بانک ملت استان مازندران
کلیدواژه ها: اطلاعات حسابداری، تصمیم گیری مالی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی افق های نوین در علوم مدیریت و حسابداری، اقتصاد و کارآفرینی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
367. ارایه یک روش تصمیم گیری چندشاخصه جهت اولویت بندی عوامل موثر بررضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک مطالعه موردی بانک ملت شیراز
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، مشتریان، رضایتمندی، تصمیم گیری ویکور
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
368. بررسی رابطه مدیریت مشتری محور و تعهد مشتری در بانک ملت استان همدان
کلیدواژه ها: مدیریت مشتری محور، تعهد مشتری
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
369. بررسی نقش میانجی ادراکات مشتریان در تاثیر جو ارایه خدمات بر رفتار مشتریان بانکداری شرکتی موردکاوی: بانک ملت
کلیدواژه ها: بانکداری شرکتی، ادراکات مشتریان، جو ارایه خدمات، نگرش، قصد مراجعه مجدد
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 21 -
370. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر اعتبارسنجی مشتریان جهت پرداخت تسهیلات در بانک ملت شهر یزد به کمکFTOPSIS
کلیدواژه ها: اعتبار سنجی مشتریان، پرداخت تسهیلات، بانک ملت، شهر یزد، تاپسیس فازی
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 20 -
371. تاثیر خلاقیت کارکنان بر رهبری تحول آفرین از طریق جو نوآوری (مطالعه موردی: کارکنان بانک ملت استان گیلان)
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین، نوآوری سازمانی، خلاقیت کارکنان،بانک ملت،ایران
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس مدیریت،حسابداری و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 27 -
372. ارزیابی کارایی فنی شعب بانک ملت استان خوزستان با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها (DEA)
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها، ارزیابی عملکرد، کارایی فنی، کارایی مقیاس، کارایی مدیریتی، رتعه بندی، بانک ملت، استان خوزستان
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی داده ها
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
373. بررسی عوامل تاثیر گذار بر افزایش سود هر سهم(EPS) بانک ملت
کلیدواژه ها: درآمد عملیاتی، درآمد کارمزدی، هزینه های جاری، هزینه های وصول مطالبات، هزینه ها از محل ایجاد گرایش به ابزارهای الکترونیک، سود هر سهم
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
374. بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و بهبود رضایت مشتری در بانک های ملت شهر شیراز
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، رضایت مشتریان ، مدیریت تعارض، اعتمادسازی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
375. نقش میانجی ادراک سیاست سازمانی بین رفتار سیاسی کارکنان و عوامل فردی، شغلی سازمانی ( سازمان مورد مطالعه: بانک ملت )
کلیدواژه ها: رفتار سیاسی، ادراک سیاست سازمانی، شخصی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
376. تحلیل نقش رضایتمندی بر وفاداری مشتریان بانکی ( مطالعه موردی: شعب بانک ملت در شهر ساری )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایتمندی، اعتماد، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
377. آسیب شناسی و ارایه راهکار در فرآیند اجرایی صدور انواع ضمانت نامه در سطح مدیریت شعب بانک ملت استان زنجان
کلیدواژه ها: آسیب شناسی، ریسک اعتباری، ضمانت نامه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
378. بررسی اثر کیفیت ادراک شده مشتری و تداعی برند به واسطه وفاداری مشتری بر ارزش ویژه برند بانک ملت ( مورد مطالعه: مشتریان کلیدی بانک ملت مشهد)
کلیدواژه ها: وفاداری به برند، تداعی برند، کیفیت ادراک شده، ارزش ویژه برند، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
379. بررسی رابطه بین مهارت ارتباطی و رضایت شغلی کارکنان ( مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان لرستان )
کلیدواژه ها: مهارت ارتباطی، رضایت شغلی، بانک ملت، استان لرستان
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم اجتماعی، علوم تربیتی، روانشناسی و امنیت اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
380. بررسی رابطه بین جو سازمانی و رفتار شهروندی کارکنان ( مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان لرستان )
کلیدواژه ها: جو سازمانی، رفتار شهروندی، بانک ملت استان لرستان
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم اجتماعی، علوم تربیتی، روانشناسی و امنیت اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8