بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,048,815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,048,815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
301. بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان از خدمات ارایه شده در بانک ملت استان زنجان
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان ، ،رفتار شهروندی سازمانی ،وجدان کاری،نزاکت ،نوع دوستی،جوانمردی ،آداب اجتماعی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد دانش بنیان
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
302. بررسی رابطه مدیریت حقوق و دستمزد با وفاداری مشتریان با میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتری CRM مطالعه موردی: امور شعب بانک ملت شهر یزد
کلیدواژه ها: مدیریت حقوق و دستمزد، وفاداری مشتری، ارتباط با مشتریCRM، بانک ملت شهر یزد
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
303. تاثیر مسیولیت اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی رضایت مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهرستان رامسر)
کلیدواژه ها: مسیولیت اجتماعی، عملکرد مالی، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهش های حسابداری و مدیریت با رویکرد کسب و کارهای نوین
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
304. تاثیر رویکرد استراتژیک مدیریت فرآیند کسبوکار بر عملکرد مالی با تاکید بر فرآیند ارزیابی عملکرد بانک (مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان مازندران)
کلیدواژه ها: مدیریت فرآیند کسب و کار، ارزیابی عملکرد، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: همایش ملی پژوهش های حسابداری و مدیریت با رویکرد کسب و کارهای نوین
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
305. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد سهم بازار از طریق روش های MCDM مطالعه موردی بانک ملت استان البرز سال 1396
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
306. بررسی رابطه هوش هیجانی با عملکرد مالی در بانک ملت
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، اثربخشی، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
307. بررسی تاثیر تبلیغات محیطی بر ارزش ویژه برند بانک ملت
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، تبلیغات محیطی، تجربه مشتری، تصویر برند، بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم زیست محیطی و مدیریتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
308. ارایه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر ترک خدمت کارکنان (مطالعه موردی: کارکنان اداره مرکزی بانک ملت)
کلیدواژه ها: نگهداری، نگاهداشت کارکنان، عوامل موثر بر نگهداشت، ترک خدمت کارکنان
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
309. بررسی رفتار مشتریان بانک پس از ادغام شعب با توسعه ی یک مدل تحلیل خوشه ای؛ مطالعه موردی: بانک ملت
کلیدواژه ها: بانکداری؛ ادغام شعب؛ ریزش مشتریان؛ تحلیل خوشه ای
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
310. تاثیر مشتری محوری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: بانک ملت شهر خرم آباد
کلیدواژه ها: مشتری، مشتری محوری، مدیریت ارتباط با مشتری، موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
311. تاثیر اکتساب دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی: بانک ملت شهر خرم آباد
کلیدواژه ها: اکتساب دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
312. شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری موبایلی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهرستان اهواز)
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری موبایلی، بعاد رفتاری، ابعاد محیطی، ابعاد تکنولوژی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
313. بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ارتقاء عملکرد بانک ملت شعب تبریز
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن، عملکرد سازمانی، آزمون t تک نمونه و فریدمن
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 22 -
314. رابطه مدیریت دانش با مزیت رقابتی در بانک ملت شهر کرمان
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، مزیت رقابتی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 6 -
315. رابطه مدیریت دانش با نوآوری استراتژیک در بانک ملت شهر کرمان
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، نوآوری استراتژیک، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
316. بررسی تاثیر ابعاد نگرش نسبت به پول بر رفتار خرید وسواسی با نقش میانجی گری استفاده از کارت اعتباری (مطالعه موردی: دارندگان کارت اعتباری بانک ملت)
کلیدواژه ها: رفتار خرید وسواسی، نگرش نسبت به پول، استفاده از کارت های اعتباری بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
317. بررسی تصویر ذهنی و برند بانک در بین اقشار مختلف جامعه ( مورد مطالعه شعب بانک ملت شهر شهرکرد)
کلیدواژه ها: تصویر ذهنی، بانک ملت، برند بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
318. معیار ها و رویکردهای ارزیابی اثربخشی مدیریت روابط مشتری در شعب بانک ملت تهران
کلیدواژه ها: ارزیابی، اثربخشی،مدیریت ارتباط با مشتریان، CRM، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 18 -
319. بررسی تاثیر ابعاد رفتاری، محیطی و تکنولوژی بانکداری موبایلی بر پذیرش (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهرستان اهواز)
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری موبایلی، بعاد رفتاری، ابعاد محیطی، ابعاد تکنولوژی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 24 -
320. بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر ساختار سازمان با استفاده متغیر میانجی عدالت سازمانی (مطالعه موردی: بانک ملت شمال استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین، ساختار سازمان، عدالت سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17