بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 183 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,048,815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,048,815 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
261. بررسی رابطه بین بهروزی کارکنان و رفتار نوآورانه کارکنان (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد)
کلیدواژه ها: بهروزی کارکنان، رفتار نوآورانه، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
262. بررسی رابطه بین مسیولیت پذیری اجتماعی و کیفیت خدمات با وفاداری مشتریان در شعب بانک ملت سیرجان
کلیدواژه ها: مسیولیت پذیری اجتماعی ، کیفیت خدمات ، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 20 -
263. ارزیابی و رتبه بندی خدمات انفورماتیک بانک ملت (مورد مطالعه: شعب بانک ملت)
کلیدواژه ها: کارایی، تحلیل پوششی داده ها، تحلیل پنجره ای، ارزیابی عملکرد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
264. بررسی رابطه مدیریت دانش استراتژیک با مدیریت روابط با مشتریان (مطالعه موردی: بانک ملت استان سمنان)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، مدیریت روابط، استراتژی، بانک ملت
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
265. بررسی تاثیر منابع فناوری اطلاعات بر مزیت رقابتی با در نظر گرفتن نقش مدیریت دانش (مورد مطالعه اداره فناوری اطلاعات بانک ملت)
کلیدواژه ها: منابع فناوری اطلاعات، منابع اطلاعاتی فناوری اطلاعات، منابع ارتباطی فناوری اطلاعات، منابع انسانی فناوری اطلاعات، مدیریت دانش، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
266. بررسی رابطه آموزش کارکنان وتعهدسازمانی باکیفیت خدمات درشعب بانک ملت استان گلستان
کلیدواژه ها: آموزش کارکنان، تعهدسازمانی وکیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت و اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
267. تدوین خط مشی جذب انواع سپرده در شعب بانک ملت استان سمنان با رهیافت برنامه ریزی منطقه ای و مدل تغییر مکان سهم
کلیدواژه ها: جذب ، سپرده ، بانک ملت ، برنامه ریزی منطقه ای ، مدل تغییر مکان سهم
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت و اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
268. بررسی تاثیر آوای کارکنان و رهبری اخلاق مدار بر مسیولیت اجتماعی در بانک ملت
کلیدواژه ها: آوای کارکنان ، رهبری اخلاق مدار ،مسیولیت اجتماعی ،بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس مدیریت،کارآفرینی و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
269. مقایسه اثر بخشی بازاریابی محتوا و بازاریابی مفهومی از دید مشتریان رابطه گرا و غیر رابطه گرا (مطالعه ای در شعب بانک ملت تبریز)
کلیدواژه ها: بازاریابی محتوا، بازاریابی مفهومی، مشتریان رابطه گرا، مشتریان غیر رابطه گرا، بانک ملت
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
270. مدل ریسک اعتباری بازپرداخت تسهیلات مشتریان بانک ملت با استفاده از رگرسیون لجستیک
کلیدواژه ها: بانک ملت و رگرسیون لجستیک، مدیریت ریسک اعطای وام، ریسک اعتباری بازپرداخت تسهیلات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستمها
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 6 -
271. بررسی تاثیر ارزیابی عملکرد 360 درجه بر اثربخشی کارکنان بانک ملت (مطالعه موردی شعب تبریز)
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد 360 درجه، اثربخشی کارکنان، ضریب همبستگی و رگرسیون چندگانه
محل انتشار مقاله: سیزدهمین همایش پژوهش های نوین در علوم و فناوری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
272. بررسی تاثیر ویژگی های نوآوری و اعتماد مشتریان بر پذیرش همراه بانک (مطالعه موردی بانک ملت)
کلیدواژه ها: اعتماد به خدمات ، نگرش، نوآوری ، همراه بانک
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 18 -
273. بررسی تاثیر عوامل فردی، وظیفه ای و اجتماعی بر اعتماد استفاده از همراه بانک (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در استان تهران)
کلیدواژه ها: نوآوری شخصی، نفوذ اجتماعی، ویژگی های وظیفه ای، ریسک درک شده، اعتماد به همراه بانک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 20 -
274. اثرگذاری تبلیغات دهان به دهان بانک ها و تطابق مشتریان همراه بانک ملت
کلیدواژه ها: هنجارهای اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان ، سهولت، همراه بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
275. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بانک ها بر تطابق مشتریان همراه بانک
کلیدواژه ها: همراه بانک، تبلیغات دهان به دهان، مشتریان،بانک ملت
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
276. بررسی تاثیر عوامل فردی، کیفیتی و ابعاد ریسک ادراک شده در تمایل به استفاده از اینترنت بانک ملت شهر کرمانشاه
کلیدواژه ها: عوامل فردی، ابعاد ریسک ادراکشده، عوامل کیفیتی، تمایل به استفاده از اینترنت بانک، بانک ملت شهر کرمانشاه
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 23 -
277. بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) در ارتقاء عملکرد بانک ملت شعب تبریز
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن، عملکرد سازمانی، آزمون t تک نمونه و فریدمن
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 22 -
278. بررسی تاثیر کیفیت سیستم های اطلاعاتی بر وفاداری مشتریان در بانک ملت (مورد مطالعه: بانک ملت شهرستان درگز)
کلیدواژه ها: کیفیت سیستم های اطلاعاتی، وفاداری نگرشی مشتریان، رفتار شکایتی مشتریان، تمایل به وفادار بودن مشتریان، وفاداری موقعیتی مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
279. بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر ارزش برند و پاسخ دهی مشتری مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت تهران
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی، ارزش برند، پاسخ دهی مشتریان
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
280. بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس مدل UTAUT ( مطالعه موردی مشتریان بانک ملت شعب ارومیه )
کلیدواژه ها: پذیرش بانکداری الکترونیک، انتظار اجرا، انتظار تلاش، اثرات اجتماعی، شرایط تسهیل گر، بانک ملت شعب ارومیه
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14