بانک ملت

بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 187 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,108,756 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,108,756 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
201. بررسی تاثیرآموزش مدیریت استرس مبتنی بر پذیرش و تعهد بر فرسودگی عاطفی کارکنان بانک ملت: مطالعه موردی شعب شهرخوی
کلیدواژه ها: مدیریت استرس، رویکرد پذیرش و تعهد، فرسودگی عاطفی
محل انتشار مقاله: ششمین کنگره بین المللی توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین در جامعه
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 12 -
202. بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک،در میان مشتریان بانک ملت شهرستان طارم
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، کیفیت ارتباطات اینترنتی ، امنیت و محرمانه بودن ، سهولت استفاده ، لذت ادارکی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
203. مطالعه بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر پذیرش سرویس موبایل بانک در شعب بانک ملت شهرستان طارم
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان ، موبایل بانک، قصد استفاده، بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
204. احصاء تاثیرات هوش تجاری از طریق فرایند تجاری بر عملکرد بانک ملت ایران
کلیدواژه ها: هوش تجاری، فرایند تجاری، عملکرد سازمان، بانک ملت ایران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 26 -
205. رابطه بانکداری الکترونیک با رضایت مشتریان شعب بانک ملت(مطالعه موردی: بانک ملت حوزه بهشهر)
کلیدواژه ها: بانکداری، بانکداری الکترونیک، اینترنت بانک، همراه بانک ، تلفنبانک، رضایتمندی.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
206. بررسی نقش تعدیل کنندگی تسهیم دانش بر رابطه بین اعتماد و اثربخشی تیم مجازی (مطالعه موردی: کارکنان تیم های مجازی بانک ملت)
کلیدواژه ها: اعتماد سازمانی، تسهیم دانش، اثربخشی تیم مجازی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 21 -
207. بررسی تاثیر وجهه سازمانی بر ارزش دریافتی مشتریان بانک ملت (مطالعه موردی شعب شهر همدان)
کلیدواژه ها: وجهه سازمانی، ارزش دریافتی مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: همایش ملی اقتصاد،مدیریت توسعه و کارآفرینی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 8 -
208. نقش وجهه سازمانی بر ابعاد ارزشهای ادراک شده مشتریان بانک ملت شهر همدان
کلیدواژه ها: وجهه سازمانی، ابعادارزش ادراک شده مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: همایش ملی اقتصاد،مدیریت توسعه و کارآفرینی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 8 -
209. بررسی عوامل موثر بر توسعه وفاداری الکترونیکی مشتریان در بانک ملت
کلیدواژه ها: وفاداری، وفاداری الکترونیک، رضایت الکترونیکی، مشتری، بانک ملت
محل انتشار مقاله: همایش ملی اقتصاد،مدیریت توسعه و کارآفرینی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11 -
210. بررسی رابطه بین امنیت شغلی و عملکرد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه: سرپرستی شعب بانک ملت استان تهران)
کلیدواژه ها: امنیت شغلی، عملکرد سازمانی کارکنان، تمرکز بر شغل، جابجایی کمتر در شغل
محل انتشار مقاله: دومین همایش تدبیر مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11 -
211. بررسی اثرات خصوصی سازی بر رفتار فردی کارکنان(مطالعه موردی: بانک ملت شهر شیراز)
کلیدواژه ها: خصوصی سازی، انگیزش، یادگیری، ادراک، طرز تلقی و نگرش، توانایی، شخصیت
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
212. بررسی رابطه خدمات نوین بانکداری و رضایت مشتریان، مورد مطالعه بانک ملت استان ایلام
کلیدواژه ها: خدمات نوین بانکداری، رضایت مشتریان، بانک ملت
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 8 -
213. بررسی رابطه بین میزان استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیک (امضای الکترونیک ،محب (مدیریت حساب های بانکی) ،همراه بانک وخودپرداز)و میزان وفاداری مشتریان مطالعه موردی (شعب بانک ملت شهر کرمان)
کلیدواژه ها: خدمات نوین بانکداری الکترونیک ومولفه های آن، وفاداری مشتریان ، بانک ملت.
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی روش های نوین حسابداری، بانکداری و بازاریابی و پیشرفت های اخیر در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 19 -
214. تبیین ارتباط سیستم مدیریت برند و چابکی استراتژیک (مطالعه موردی: شعب بانک ملت در استان فارس)
کلیدواژه ها: سیستم مدیریت برند، چابکی استراتژیک، عملکرد سازمان
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
215. نقش توانمند سازی نیروی انسانی با تاکید بر سرمایه انسانی بربهبود عملکرد بانک ها(مورد مطالعه: بانک ملت استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: توانمند سازی،نیروی انسانی ، بهبود عملکرد، رضایتمندی ،بانک ملت
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی اقتصاد، حسابداری و اموربانکی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
216. بررسی نقش چابکی سازمانی در رابطه میان قابلیت های فناوری اطلاعاتی سازمان و عملکرد رقابتی (مطالعه موردی؛ بانک ملت)
کلیدواژه ها: عملکرد رقابتی، چابکی در عملیات، چابکی در بازار، قابلیت فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های کابردی در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
217. بررسی رابطه بین بازارگرایی داخلی با کیفیت خدمات ادراک شده و رضایت مشتریان با توجه به نقش میانجی نگرش های شغلی در شعب بانک ملت شهرستان گرگان
کلیدواژه ها: بازارگرایی داخلی، کیفیت خدمات ادراک شده، رضایت مشتریان، رضایت شغلی، اعتماد، تعهد عاطفی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 10 -
218. بررسی عوامل موثر بر خلاقیت کارکنان بانک ملت شیراز
کلیدواژه ها: خلاقیت، استقلال شغلی، اعتماد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت و حقوق
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 7 -
219. بررسی تاثیر ریسک نقدینگی و ریسک اعتباری بر میزان شاخص ثبات بانکی و عملکرد بانکی در بانک ملت
کلیدواژه ها: ثبات بانکی، اندازه بانک، نسبت سرمایه، ریسک نقدینگی، ریسک اعتباری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 22 -
220. تبیین تاثیر مدیریت استعداد کارکنان بر کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی بانک ملت استان آذربایجان غربی)
کلیدواژه ها: جذب استعداد ها، ارزیابی و کشف استعدادها، توسعه و آموزش استعدادها، حفظ استعدادها، کارآفرینی سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16