بانک ملت
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک ملت در رتبه 2 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 1067 مقاله در رابطه با بانک ملت تهیه و منتشر شده است که شامل 889 مقاله کنفرانسی و 178 مقاله ژورنالی شامل 15,917 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 181 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک ملت منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک ملت را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک ملت در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک ملت
مقالات بانک ملت
از سال 1385 تا کنون تعداد 889 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک ملت منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. تاثیر توانمندسازی رهبری ، کار نوآورانه و آمادگی یادگیری سازمانی بر عملکرد اقتصادی پایدار در بین کارکنان امور مالی بانک ملت شهر اصفهان
کلیدواژه ها: توانمندسازی رهبری ، کار نوآورانه ، آمادگی یادگیری سازمانی ، عملکرد اقتصادی پایدار.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 16 -
2. بررسی تاثیر کیفیت بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان بانک ملت در شهر ارومیه
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیک ، بانکداری الکترونیک ، رضایتمندی مشتری ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 14 -
3. بررسی تاثیر کمال گرایی والدین بر یادگیری درس فارسی در دانش آموزان شهدای بانک ملت زاهدان
کلیدواژه ها: کمال گرایی ،یادگیری درس فارسی ، دانش آموزان دبستان شهدای بانک ملت ، شهر زاهدان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تازه های روانشناسی تکاملی و تربیتی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 9 -
4. بررسی تاثیرگذاری آگاهی اولیه از اقتصاد در ایجاد تفکر اقتصادی (مطالعه موردی: دانش آموزان شهدا بانک ملت ناحیه ۱ زاهدان)
کلیدواژه ها: مفاهیم اولیه اقتصاد، تفکر اقتصادی، دانش آموزان ابتدایی دبستان شهدای بانک ملت
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تازه های روانشناسی تکاملی و تربیتی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 10 -
5. رتبه بندی شعب بانک ملت استان لرستان با استفاده از وزندهی آنتروپی شانون ومدل ویکور
کلیدواژه ها: آنتروپی شانون،ویکور ،برنامه عملیاتی ،رتبه بندی.
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 11 -
6. نقش واسطهای اعتبار برند در رابطه بین ارزش ویژه برند و اعتماد به برند
کلیدواژه ها: اعتبار برند ، ارزش ویژه برند، اعتماد به برند ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: هفدهمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 9 -
7. بررسی نقش میانجی گری رقابت پذیری بر رابطه بین سواد مالی و تحمل ریسک در بین مشتریان بانک ملت استان یزد
کلیدواژه ها: رقابت پذیری، سواد مالی، تحمل ریسک
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 15 -
8. مطالعه نقش رسانه های اجتماعی بر عملکرد نوآوری (مورد مطالعه :شعب بانک ملت استان کردستان)
کلیدواژه ها: رسانه های اجتماعی، تعامل رسانه های اجتماعی، عملکرد نوآوری، بانک ملت، استانکردستان.
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 12 -
9. مطالعه نقش نوآوری بازاریابی در عملکرد شعب بانک ملت(مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهرستان سنندج)
کلیدواژه ها: نوآوری بازاریابی، اکتشاف، بهره برداری، عملکرد نوآوری، بانک ملت، استان کردستان
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 9 -
10. تاثیر رهبری کاریزماتیک و وابستگی متقابل وظایف بر رفتار نوآورانه تیم کاری با نقش میانجی توانمندی تیمی، مطالعه موردی: بانک ملت
کلیدواژه ها: رهبری کاریزماتیو - وابستگی متقابل وظایف - رفتار نوآورانه تیم کاری - توانمندی تیمی - بانو ملت
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 12 -
11. بررسی نقش روابط بین سرپرست و زیر دستان بر رضایت شغلی کارکنان از طریق حمایت درک شده و انگیزه مستقل خودکارآمدی (مطالعه ای در بانک ملت شهر زنجان)
کلیدواژه ها: روابط بین سرپرست و زیردستان، رضایت شغلی کارکنان، حمایت درک شده، انگیزه مستقل خودکارآمدی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 17 -
12. بررسی نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در ارتباط رهبری تحول گرایانه با تعارضات سازمانی در بانک ملت استان همدان
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی ، رهبری تحول گرایانه ، تعارضات سازمانی ، بانک ملت استان همدان.
محل انتشار مقاله: دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 11 -
13. تاثیر درگیری مشتری و پیوندهای میان فرد و برند بر عملکرد مالی ، رفتارهای مدافعه جویانه مشتری و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: بانک ملت در شهر قزوین)
کلیدواژه ها: عملکرد مالی، رفتارهای مدافعه جویانه، ارزش ویژه برند، درگیری مشتری و پیوند میان فرد برند.
محل انتشار مقاله: دهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 12 -
14. تحلیل کیفیت خدمات نوین بانکی (اپلیکیشن موبایلی )درجذب منابع (سپرده) در بانک ملت کرمانشاه
کلیدواژه ها: موبایل بانک ، ، رضایت ، کیفیت ، بانک ملت
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت و اقتصاد در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 18 -
15. تاثیر عدم وجود مسئولیت اجتماعی بانک بر پاسخ های منفی رفتاری مشتریان بانک ملت با توجه به نقش میانجی نگرش و عواطف اخلاقی و نقش تعدیلگر شناخت اجتماعی
کلیدواژه ها: عدم وجود مسئولیت اجتماعی، پاسخ منفی رفتاری، نگرش، عواطف اخلاقی، شناخت اجتماعی
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 21 -
16. بررسی و تبیین جایگاه فضیلت سازمانی درخلق ارزش ویژه برند با استفاده از مدل آکر در شعب منتخب بانک ملت
کلیدواژه ها: فضیلت سازمانی ، خوشبینی ، اعتماد ، همدردی ، انسجام ، بخشش ، ارزش ویژه برند.
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 11 -
17. تحلیل عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکی با رویکرد کیفیت زندگی کاری کارکنان بانک و با استفاده از روش تصمیم گیری با معیارهای چندگانه و ماتریس خانه کیفیت ؛ مطالعه موردی: شعب بانک ملت حوزه لنجان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات،کیفیت خدمات بانکی،کیفیت زندگی کاری، ماتریس خانه کیفیت، تصمیم گیری با معیارهای چندگانه
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در شرایط ناپایدار
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 20 -
18. بررسی اثرگذاری مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر رضایت شغلی کارکنان با مداخله گری سبک رهبری (مورد مطالعه: شعب بانک ملت در شهر کرمان)
کلیدواژه ها: مدیریت منابع انسانی استراتژیک، رضایت شغلی، سبک رهبری
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در مدیریت، حسابداری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 11 -
19. بررسی تاثیر کیفیت سیستم های اطلاعاتی بر میزان شکایت های حوزه بانکی (مورد مطالعه: بانک ملت مشهد شعبه احمد آباد )
کلیدواژه ها: شکایت ، حوزه بانک ،کیفیت سیستم های اطلاعاتی،شکایت حوزه بانکی، وفاداری نگرشی مشتریان، رفتار شکایتی مشتریان، تمایل به وفادار بودن مشتریان، وفاداری موقعیتی مشتریان
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 11 -
20. ارتقای امنیت شبکه در بانکداری الکترونیک از دیدگاه کارکنان (مطالعه موردی بانک ملت استان آذربایجان شرقی)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات،بانکداری الکترونیک،هویت سنجی،امضاء دیجیتال،امنیت شبکه،بیومتریک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 16