بانک صادرات
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک صادرات در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 750 مقاله در رابطه با بانک صادرات تهیه و منتشر شده است که شامل 663 مقاله کنفرانسی و 87 مقاله ژورنالی شامل 10,549 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 122 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک صادرات منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,177,866 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,177,866 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک صادرات در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک صادرات
مقالات بانک صادرات
از سال 1384 تا کنون تعداد 663 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک صادرات منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
161. بررسی تاثیر نوآوری تکنولوژیک بر مدیریت وجه نقد مطالعه موردی (بانک صادرات استان کردستان)
کلیدواژه ها: طرحهای نوآورانه، تجهیز منابع، مدیریت منابع، نوآوری تکنولوژیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 28 -
162. مطالعه و ارزیابی اثر رضایت، وفاداری و اعتماد مشتری بر فعالیت بازاریابی دهان به دهان مثبت (مورد مطالعه: بانک صادرات استان فارس)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، اعتماد مشتری ، وفاداری مشتری، بازایابی دهان به دهان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11 -
163. بررسی تاثیر یاد گیری سازمانی بر رضایت شغلی (مورد مطالعه :بانک صادرات ایران)
کلیدواژه ها: یاد گیری سازمانی، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
164. بررسی رابطه اعتماد سازمانی با تسهیم دانش در بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: اعتماد سازمانی ، تسهیم دانش، بانک صادرات ایران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 15 -
165. رابطه سرمایه فکری با کارآفرینی درون سازمانی در بانک صادرات استان مازندران
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، کارآفرینی درون سازمانی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 22 -
166. بررسی نقش مرچندایزینگ و رضایت مشتری در پیشبینی وفاداری مشتریان (مطالعه موردی مشتریان بانک صادرات استان لرستان)
کلیدواژه ها: مرچندایزینگ، رضایت مشتری، وفاداری مشتری، بانک صادرات.
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
167. نقش مدیریت دانش در خلق ارزش خدماتی برای مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، ارزش خدماتی، بانک صادرات، استان اصفهان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 18 -
168. ارزیابی روند منجر شدن حس پشیمانی پس از خرید به تعویض برند در بین مشتریان بانک صادرات استان مازندران
کلیدواژه ها: خرید، مشتری، پشیمانی پس از خرید مشتری، بانک صادرات استان مازندران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 15 -
169. عوامل موثر بر ریسک اعتباری مشتریان حقوقی بانک صادرات به روش لاجیت
کلیدواژه ها: تسهیلات اعتباری، ریسک اعتباری، مدل رگرسیون لاجیت ، مشتریان حقوقی بانک صادرات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 18 -
170. رابطه بین سیستم اطلاعات حسابداری با مهارت های ارتباطی با مشتری و اخلاق کسب و کار در کارکنان بانک صادرات استان فارس
کلیدواژه ها: سیستم اطلاعات حسابداری، مهارت های ارتباطی با مشتری، اخلاق کسب و کار
محل انتشار مقاله: دومین همایش تدبیر مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11 -
171. مطالعه رابطه بین رهبری خدمتگزار با کارآفرینی سازمانی در بانک صادرات
کلیدواژه ها: رهبری خدمتگزار، کارآفرینی سازمانی، تواضع و فروتنی، اعتماد، مهرورزی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 9 -
172. تاثیرشیوه های مدیریت استراتژیک منابع انسانی برتعهد سازمانی در بانک صادرات منطقه شمال تهران
کلیدواژه ها: کارمندیابی، آموزش کارکنان، ارزیابی عملکرد، نظام پاداش، تسهیم دانش ، امنیت شغلی، تعهد سازمانی.
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 13 -
173. بررسی رضایتمندی مشتریان در پرتو اعتماد و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهرشیراز)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، بانکداری الکترونیکی، کیفیت خدمات الکترونیکی، اعتماد
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم رفتاری و اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
174. شناسایی روابط موثر بین شاخص های ریسک اعتباری و مطالبات معوق بانک صادرات استان مازندران
کلیدواژه ها: ریسک ، شاخص های ریسک اعتباری ، تسهیلات اعتباری ، مطالبات معوق
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم رفتاری و اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
175. بررسی تاثیر متغیرهای بازاریابی(کیفیت خدمات، رضایت مشتری و ارزش مشتری) بر وفاداری مشتریان تبیین نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک صادرات شهرستان شیراز
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، رضایت مشتری، ارزش مشتری، کیفیت مدیریت ارتباط, بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم رفتاری و اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
176. ارائه مدل ارزیابی عملیاتی و مالی بانک صادرات با استفاده از متدولوزی نقشه های شناختی فازی (FCM) در بانک صادرات شیراز
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، عملکرد مالی، عملکرد عملیاتی، نقشه های شناختی فازی
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
177. بررسی رابطه بین بازارگرایی و عملکرد کسب و کار با توجه به نقش میانجی جهت گیری یادگیری و نوآوری (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گلستان)
کلیدواژه ها: بازارگرایی ، عملکرد کسب و کار ، جهت گیری یادگیری ، نوآوری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 12 -
178. بررسی میزان تاثیر بازار محوری بانک ها بر مزیت رقابتی (مطالعه موردی: کارکنان بانک صادرات شهر اصفهان)
کلیدواژه ها: فرهنگ ارزیابی، هوشمندی بازار، قابلیت های بازار، بازار محوری، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ایران (با رویکرد فرهنگ مشارکتی)
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
179. ارزیابی وضعیت سرمایه روانشناختی(خودکارآمدی، خوش بینی، امیدواری و تاب آوری ) در سطح کارکنان بانک صادرات استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: سرمایه روانشناختی، خودکارآمدی، خوش بینی، امیدواری و تاب آوری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی پژوهشهای نوین حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
180. تاثیر رضایت شغلی بر تعهد سازمانی کارکنان با نقش میانجی گری سطح اختیارات در بانک صادرات مشهد
کلیدواژه ها: رضایت شغلی، تعهد سازمانی، سطح اختیارات ، کارکنان ، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15