بانک صادرات
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک صادرات در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 750 مقاله در رابطه با بانک صادرات تهیه و منتشر شده است که شامل 663 مقاله کنفرانسی و 87 مقاله ژورنالی شامل 10,549 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 122 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک صادرات منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,177,862 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,177,862 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک صادرات در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک صادرات
مقالات بانک صادرات
از سال 1384 تا کنون تعداد 663 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک صادرات منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
121. بررسی تاثیر شایسته سالاری و عدالت محوری روسای شعب بر وصول معوقات بانکی در شعب بانک صادرات در استان مازندران
کلیدواژه ها: شایسته سالاری، وصول معوقا ، ریسک پذیری، عدالت توزیعی، عدالت رویه ای، عدالت مراوده ای
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدل ها و تکنیکهای کمی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 14 -
122. نوآوری خدمات و ارائه خدمات بر وفاداری مشتری با نقش واسطه ای رضایت مشتری در بانک صادرات استان قزوین
کلیدواژه ها: نوآوری خدمات، ارائه خدمات، رضایت مشتری، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدل ها و تکنیکهای کمی در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 20 -
123. ارائه مدل رگرسیون لجستیک برای تعیین عوامل موثر بر معوق شدن تسهیلات بانکی (مطالعه موردی شعب حوزه یک بانک صادرات ایران)
کلیدواژه ها: مطالبات بانکی، رگرسیون لجستیک، روش لوجیت، مولفه های ریسک اعتباری
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 11 -
124. تعیین رابطه تحصیل دانش با تجارت الکترونیکی شعب بانک صادرات شهرستان خرم آباد
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، تحصیل دانش، تجارت الکترونیکی.
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت،اقتصاد،حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 4 -
125. بررسی رابطه استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی بر عملکرد شرکت با میانجی گری قابلیت های مدیرت ارتباط بامشتری و تعدیل گری رضایت مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهر مشهد)
کلیدواژه ها: تکنولوژی رسانه اجتماعی، عملکرد شرکت، قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری، رضایت مشتری، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت،حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 16 -
126. بررسی تاثیر معنویت سازمانی بر تعلق خاطرکاری کارکنان همراه با نقش تعدیل گری فضیلت سازمانی (مورد مطالعه دربانک صادرات)
کلیدواژه ها: معنویت سازمانی، تعلقخاطر کاری کارکنان، فضیلت سازمانی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 15 -
127. تاثیر خدمات الکترونیکی بانک بر رضایت مشتریان و چابکی سیستم بانکی (مورد مطالعه: بانک صادرات استان تهران)
کلیدواژه ها: خدمات الکترونیکی، رفتار مشتریان، چابکی سیستم ، ادراک مشتریان ، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
128. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اجرای بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهرستان اهواز)
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، عامل منفعت استفاده، عامل سهولت، عوامل احساسی و عوامل کنترلی و امنیتی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 32 -
129. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر مزیت رقابتی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهر خرم آباد)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری ، مزیت رقابتی ، بانک صادرات، شهر خرم آباد
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 13 -
130. نقش مدیریت دانش مشتری در کسب مزیت رقابتی در صنعت بانکداری(مطالعه موردی بانک صادرات)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت دانش مشتری، مزیت رقابتی
محل انتشار مقاله: نخستین همایش ملی مطالعات جدید در کارآفرینی و مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
131. بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتار مصرف کننده سبز (مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات استان خوزستان)
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی، رفتار مصرف کننده سبز، بانک صادرات، استان خوزستان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 9 -
132. بررسی ارتباط موئلفه های استراتژی بازاریابی سبز و رضایت مشتریان(مطالعه موردی: بانک صادرات استان خوزستان)
کلیدواژه ها: استراتژی بازاریابی سبز ، رضایت مشتریان، بانک صادرات، استان خوزستان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 9 -
133. بررسی تاثیر خدمات جدید بانکی بر مشارکت مشتریان(مطالعه موردی: مشتریان بانک صادرات در شهر اهواز)
کلیدواژه ها: خدمات جدید بانکی ، مشارکت مشتریان ، بانک صادرات اهواز
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
134. بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی ادراک شده بر ارزش ویژه نام تجاری(مطالعه موردی: بانک صادرات استان خوزستان)
کلیدواژه ها: خدمات الکترونیکی، نام تجاری ، بانک صادرات، استان خوزستان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 10 -
135. بررسی ارتباط بین مدیریت استعداد و اثربخشی بازاریابی ( مورد مطالعه: کارکنان بانک صادرات شهر اهواز)
کلیدواژه ها: مدیریت استعداد، اثربخشی بازاریابی، بانک صادرات، اهواز
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 11 -
136. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کارایی شعب مختلف بانک صادرات شهر یاسوج با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی( AHP ) و نرم افزار SPSS
کلیدواژه ها: بهره وری، کارایی، تکنیک تحلیل سلسله مراتبی AHP ،نظام اقتصادی،مشتری، سرمایه
محل انتشار مقاله: کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
137. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی، سرمایه فکری و مدیریت دانش بر عملکرد مالی (مورد مطالعه کارکنان شعب بانک صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد)
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی، سرمایه فکری، مدیریت دانش، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 13 -
138. بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر بهبود عملکرد مالی بانک صادرات شعب استان کرمان
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت جامع، نگرش عملکرد مالی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی حسابداری ،اقتصاد و نوآوری در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
139. تاثیر خودکارآمدی کارکنان بر اشتیاق شغلی آنان در بانک صادرات شهر اصفهان
کلیدواژه ها: خودکارآمدی، اشتیاق شغلی، کارکنان بانک صادرات شهر اصفهان
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی حسابداری ،اقتصاد و نوآوری در مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
140. شناسایی عوامل موثر بر عدم تمایل به استفاده از بانکداری اینترنتی بانک صادرات
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، عدم تمایل به استفاده، شناسایی، دلفی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: دومین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد،مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 9