بانک صادرات
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک صادرات در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 750 مقاله در رابطه با بانک صادرات تهیه و منتشر شده است که شامل 663 مقاله کنفرانسی و 87 مقاله ژورنالی شامل 10,549 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 122 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک صادرات منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,268 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,268 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک صادرات در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک صادرات
مقالات بانک صادرات
از سال 1384 تا کنون تعداد 663 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک صادرات منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
41. بررسی تاثیر فرایند های اطلاعات رابطه ای مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بانک صادرات شهر کرج
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، فرایندهای اطلاعات رابطه ای، عملکرد، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
42. نقش مدیریت ریسک سازمانی بر بهره وری کارکنان با نقش میانجی فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک سازمانی، بهره وری کارکنان، فناوری اطلاعات، بانک صادرات ایران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
43. بررسی تاثیر خدمات بانکی نوین بر عملکرد بانک صادرات در استان لرستان
کلیدواژه ها: خدمات بانکی نوین، عملکرد بانک، کیفیت خدمات، فناوری، نوآوری، تعهد کارکنان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 11 -
44. بررسی رابطه بین بازاریابی مستقیم با ایجاد مزیت رقابتی در بانک صادرات شهرستان لامرد
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی، مزیت رقابتی، برنامه های پشتیبانی، بانک صادرات شهرستان لامرد و بازاریابی مستقیم
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
45. بررسی رابطه بین روابط عمومی با ایجاد مزیت رقابتی در بانک صادرات شهرستان لامرد
کلیدواژه ها: اتباطات یکپارچه بازاریابی، مزیت رقابتی، برنامه های پشتیبانی، بانک صادرات شهرستان لامرد و بازاریابی مستقیم
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
46. بررسی رابطه بین تبلیغات با ایجاد مزیت رقابتی در بانک صادرات شهرستان لامرد
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی، مزیت رقابتی، برنامه های پشتیبانی، بانک صادرات شهرستان لامرد و بازاریابی مستقیم
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
47. بررسی رابطه بین ارتباطات یکپارچه بازاریابی با ایجاد مزیت رقابتی در بانک صادرات شهرستان لامرد
کلیدواژه ها: ارتباطات یکپارچه بازاریابی، مزیت رقابتی، برنامه های پشتیبانی، بانک صادرات شهرستان لامرد و بازاریابی مستقیم
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 8 -
48. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) بر رضایتمندی مشتریان با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (مورد مطالعه: بانک صادرات پارسیان)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری، کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایتمندی مشتریان، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 14 -
49. بررسی نقش کیفیت خدمات الکترونیک درایجاد رضایت، اعتماد، تعهد و وفاداری الکترونیک مشتریان بانک صادرات شهر یزد
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت الکترونیکی، اعتماد،تعهد و وفاداری الکترونیکی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در علوم انسانی، مدیریت و کار آفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 14 -
50. بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش و استراتژی سازمانی در بانک صادرات
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین , عملکرد سازمانی , مدیریت دانش , استراتژی سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد در افق ایران ۱۴۰۴
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
51. تاثیر اخلاق کسب و کار بر تعهد سازمانی با نقش میانجی شخصیت برند (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شاهین شهر)
کلیدواژه ها: اخلاق کسب و کار، تعهد سازمانی، شخصیت برند
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 19 -
52. بررسی نقش ساختار سرمایه در تامین منابع مالی بانک صادرات استان مازندران
کلیدواژه ها: ساختار سرمایه، تامین منابع مالی، ترکیب انواع سپرده ها،تسهیلات دریافتی، حقوق صاحبان سهام
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
53. بررسی تاثیر استقرار بانکداری مجازی بر رضایتمندی مشتریان در شعب بانک صادرات سرپرستی جنوب تهران
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات جهانی در مهندسی کامپیوتر، برق و مکانیک
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 25 -
54. تاثیر سهولت آنلاین بر قصد پذیرش بانکداری تلفن همراه با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش های لذت جویانه و سودمندانه ادراک شده و نقش تعدیل گر نگرانی ادراک شده امنیتی (مطالعه موردی: بانک صادرات شهرستان خراسان شمالی)
کلیدواژه ها: سهولت آنلاین،ارزش های ادراک شده، نگرانی ادراک شده امنیتی، قصد پذیرش بانکداری تلفن همراه، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
55. شناسایی موانع توسعه خدمات بانکی الکترونیک با استفاده از روش Vikor در ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)
کلیدواژه ها: موانع، توسعه خدمات بانکی الکترونیک، روش Vikor
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در مدیریت، حسابداری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10 -
56. تاثیر بازاریابی دیجیتال بر فرایند تصمیم گیری مشتریان خدمات بانکداری در بانک صادرات
کلیدواژه ها: بازاریابی دیجیتال، فرایند تصمیم گیری، مشتریان خدمات بانکداری، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین همایش الکترونیک پژوهشهای مدیریت کسب و کار اخلاقی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 29 -
57. بررسی پذیرش استفاده مشتریان از خدمات بانک در بستر رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گلستان)
کلیدواژه ها: رسانه اجتماعی، اعتماد، قصد استفاده مجدد مصرف کننده، ریسک درک شده
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 25 -
58. ارزیابی بازاریابی داخلی در میزان رضایت مشتریان شعبه بانک صادرات (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گلستان)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، رضایت مشتریان، بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 13 -
59. عوامل موثر تحت کنترل مدیریت بر سودآوری عملکرد مالی مدیریت شعب بانک صادرات
کلیدواژه ها: سودآوری، تحت کنترل مدیریت، سپرده، تسهیلات، مدیریت نقدینگی، مصارف
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
60. بررسی تجربه احساسی برند بر ارزش ویژه برند بانک( مطالعه موردی : بانک صادرات استان گلستان )
کلیدواژه ها: تجربه احساسی برند، ارزش ویژه برند تعهد عاطفی، رضایت مشتریان.
محل انتشار مقاله: هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 15