بانک صادرات
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک صادرات در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 750 مقاله در رابطه با بانک صادرات تهیه و منتشر شده است که شامل 663 مقاله کنفرانسی و 87 مقاله ژورنالی شامل 10,549 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 122 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک صادرات منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,178,342 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,178,342 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک صادرات در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک صادرات
مقالات بانک صادرات
از سال 1384 تا کنون تعداد 663 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک صادرات منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
401. بررسی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی شعب بانک صادرات اصفهان
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری، سرمایه مشتری، بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
402. جابه جایی مداوم کارکنان و تاثیر آن در بهبود بهره وری در شعب بانک صادرات آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: جابه جایی شغلی، عملکرد شعبات بانک صادرات، کیفیت کارکنان، روحیه کار گروهی، رضایتمندی مدیران، مدل یابی معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
403. تعیین عوامل تاثیرگذار در سیستم بانکداری اینترنتی با استفاده از تکنیک DEMATEL پیشنهادی مطالعه موردی: بانک صادرات
کلیدواژه ها: DEMATEL، اعداد فازی مثلثی، روابط ترجیحی فازی کلامی سازگار بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
404. بررسی رابطه و نقش بین مدیریت دانش و مدیریت عملکرد کارکنان در بانک صادرات ایران(مورد مطالعه: استان تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت عملکرد، مدیریت دانش، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
405. شناسایی عوامل موثر بر سهم بازارهای پول و سرمایه استان گیلان و ارایهاستراتژی رقابتی مناسب با آن برای بانک صادرات استان گیلان
کلیدواژه ها: رقابت، ماندگار، سهم، شناسایی، استراتژی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 21 -
406. تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات
کلیدواژه ها: رضایت شغلی، مهارت زندگی، کارکنان، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
407. بررسی ابعاد موثر برتوفیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات یزد
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، بانک صادرات یزد ، مدیریت دانش،مشتری مداری ،تکنولوژی و فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
408. بررسی رابطه بین جهت گیری خدمات و عملکرد بانک به واسطه نقش میانجی وفاداری مشتریان در شعب بانک صادرات استان گلستان
کلیدواژه ها: جهت گیری خدمات، عملکرد بانک، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
409. بررسی رابطه بین جهت گیری خدمات و عملکرد بانک به واسطه نقش میانجی مشتری مداری در شعب بانک صادرات استان گلستان
کلیدواژه ها: جهت گیری خدمات، عملکرد بانک، مشتری مداری
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
410. بررسی رابطه بین سبک رهبری خدمتگزار با خلاقیت فردی کارکنان در شعب بانک صادرات غرب استان مازندران
کلیدواژه ها: رهبری، خدمتگزار، خلاقیت، شعب بانک صادرات
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
411. عملکرد بانک صادرات از مدل تعالی سازمان EFQMبا استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد ، بانک صادرات جایزه تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا ،تحلیل سلسله مراتبی(AHP)
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
412. ارزیابی عملکرد بانک صادرات با استفاده از مدل تعالی سازمان EFQM با تلفیق تکنیکهای تصمیم گیری چندمعیاره
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد ، جایزه تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا ،تحلیل سلسله مراتبی(AHP) ، مدلEFQM، تئوری فازی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
413. تلفیق تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره با استفاده از مدل تعالی سازمان EFQM دربانک صادرات
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد ، جایزه تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا ،تحلیل سلسله مراتبی(AHP) ، مدل EFQM
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
414. تاثیرکیفیت خدمات بررضایت مشتریان بانک صادرات شهرستان رودسر
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ، رضایت مشتری ، مشتریان ، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: دومین همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
415. بررسی رابطه بین سرمایه فکری با کارآفرینی سازمانی در بانک صادرات شهر یزد
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، کارآفرینی سازمانی، بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد پویا ایران -مالزی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
416. بررسی عوامل موثر بر تمایل به تغییر خدمات و وفاداری مشتریان موبایل بانک(مطالعه موردی بانک صادرات شهرستان رشت )
کلیدواژه ها: ارزش خدمات، تصویر شرکت، هزینه های تغییر، رضایت، وفاداری، تمایل به تغییر
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
417. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک صادرات خرم آباد
کلیدواژه ها: مشتری، رضایت مشتری، روش تحلیل شبکه ای
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
418. بررسی کارایی شعب بانک صادرات شهر ساری با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها
کلیدواژه ها: کارایی. ارز یابی عملکرد.تحلیل پوششی داده ها .DEA
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
419. بررسی ارتباط بین یادگیری سازمانی ، تعهد و بازاریابی داخلی در میان کارکنان ( مطالعه موردی : بانک صادرات سرپرستی شرق تهران )
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، یادگیری سازمانی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
420. بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات یزد
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، بانک صادرات یزد، مدیریت دانش، مشتری مداری، تکنولوژی و فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10