بانک صادرات
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک صادرات در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 750 مقاله در رابطه با بانک صادرات تهیه و منتشر شده است که شامل 663 مقاله کنفرانسی و 87 مقاله ژورنالی شامل 10,549 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 122 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک صادرات منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,178,342 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,178,342 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک صادرات در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک صادرات
مقالات بانک صادرات
از سال 1384 تا کنون تعداد 663 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک صادرات منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
381. بررسی چالشهای پیاده سازی مدیریت دانش دربانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ،فرهنگ سازمانی ،توانایی نیروی انسانی ،ساختارسازمان ،بانک صادرات
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 18 -
382. ارزیابی عملکرد طرح چکاوک بر اساس کارت امتیازدهی متوازندر بانک صادرات تهران شعبه آ.اس.پ
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، طرح چکاوک، کارت امتیاز دهی متوازن، بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
383. ارتباط مدیریت زمان با استرس در بین کارکنان بانک صادرات شهرستان بجنورد
کلیدواژه ها: مدیریت، مدیریت زمان، استرس، بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین پژوهشی در علوم،مهندسی و فناوری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
384. بررسی رابطه بین آگاهی و تداعی از برند با ثبات رفتاری مشتریان (مطالعه موردی:شعب بانک صادرات شهر اردبیل)
کلیدواژه ها: آگاهی از برند، تداعی از برند، ثبات رفتاری، بانک صادرات، شهر اردبیل
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
385. بررسی تاثیر خدمات نوین بانکی بر وفاداری مشتریان بانک صادرات شهرستان کاشمر
کلیدواژه ها: خدمات نوین بانکی، وفاداری مشتریان، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
386. تحلیل زنجیره ارزش بر عملکرد مالی و غیر مالی بانک صادرات
کلیدواژه ها: تحلیل زنجیره ارزش/ عملکرد مالی و غیر مالی/ عملکرد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
387. بررسی رابطه بین سبکهای مدیریت با بهره وری کارکنان)مطالعه موردی:بانک صادرات شهر تهران
کلیدواژه ها: سبکهای مدیریت،بهره وری کارکنان،بانک صادرات،تهران
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
388. تحلیل تاثیر مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی در مرکز انفورماتیک بانک صادرات
کلیدواژه ها: مدیریت منابع انسانی ، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 5 -
389. بررسی ارتباط توانمند سازهای مدیریت دانش و عملکرد سازمانی با نقش واسطه ای نوآوری سازمانی کارکنان (مطالعه موردی: شعب بانک صادرات استان مازندران)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، توانمندسازهای مدیریت دانش، نوآوری سازمانی ، عملکرد سازمانی، شعب بانک صادرات استان مازندران
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 21 -
390. بررسی رابطه میان مدیریت دانش و سازگاری شغلی کارکنان (مطالعه موردی: کارکنان بانک صادرات استان اصفهان)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، سازگاری شغلی، کارکنان، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
391. بررسی رابطه سکوت سازمانی با انگیزش شغلی کارکنان شعب بانک صادرات شهر تبریز
کلیدواژه ها: سکوت سازمانی، انگیزش شغلی، بانک صادرات، شهر تبریز
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
392. بررسی رابطه ارزش ویژه برند با ثبات رفتاری مشتریان مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهر اردبیل
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، ثبات رفتاری، بانک صادرات، شهر اردبیل
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نخبگان مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
393. مطالعه عوامل موثر بر شادابی و نشاط کارکنان بانک صادرات ایران شعب شهر زابل
کلیدواژه ها: شادابی، نشاط، بانک صادرات، کارکنان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
394. شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی و آسیب شناسی وضع موجود در بین کارکنان بانک صادرات شهر یزد
کلیدواژه ها: رضایت شغلی، بانک صادرات، شهر یزد، عوامل ساختاری، عوامل زمینه ای، عوامل رفتاری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
395. بررسی رابطه بین جهت گیری خدمات و عملکرد بانک در شعب بانک صادرات استان گلستان
کلیدواژه ها: جهت گیری خدمات، عملکرد بانک، شعب بانک صادرات استان گلستان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تصمیم گیری در علوم مهندسی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
396. بررسی رابطه بین جهت گیری خدمات و عملکرد بانک به واسطه نقش میانجی مشتری مداری و وفاداری مشتریان در شعب بانک صادرات استان گلستان
کلیدواژه ها: جهت گیری خدمات، عملکرد بانک، مشتری مداری، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تصمیم گیری در علوم مهندسی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
397. تعیین میزان تاثیر منابع مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) بر ابعاد ارزش طول عمر مشتری ( CLV ) ( مطالعه موردی بانک صادرات ایران )
کلیدواژه ها: منابع مدیریت ارتباط با مشتری، منابع سازمانی، منابع انسانی، منابع تکنولوژیکی، ابعاد ارزش طول عمر مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
398. بررسی نقش فناوری اطلاعات در کاهش فساد اداری از طریق افزایش شفافیت اطلاعات، بهبود پاسخگویی و ارتقاء اعتماد و درستی : مورد مطالعه شعب بانک صادرات شهرمشهد
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، فساد اداری، کنترل فساد اداری، نظام های اطلاعاتی
محل انتشار مقاله: همایش ملی سیمای مدیریت آموزشی در عصر تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 18 -
399. بررسی رابطه عدالت سازمانی با رفتار مدنی سازمانی در کارکنان شعب بانک صادرات اصفهان
کلیدواژه ها: بانک، رفتار مدنی سازمانی، عدالت سازمانی،کارکنان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت ،حسابداری ، علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
400. بررسی تأثیر مدیریت مشارکتی بر عملکرد کارکنان بانک صادرات شهر همدان
کلیدواژه ها: مدیریت مشارکتی، عملکرد، بانک صادرات شهر همدان
محل انتشار مقاله: سومین همایش ملی مدیریت کسب و کار و اولین همایش بین المللی حسابداری و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12