بانک صادرات
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک صادرات در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 750 مقاله در رابطه با بانک صادرات تهیه و منتشر شده است که شامل 663 مقاله کنفرانسی و 87 مقاله ژورنالی شامل 10,549 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 122 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک صادرات منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,178,301 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,178,301 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک صادرات در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک صادرات
مقالات بانک صادرات
از سال 1384 تا کنون تعداد 663 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک صادرات منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
361. بررسی تمرین های مدیریت ریسک و مسئولیت اجتماعی بانک ها (BSR) بر اثر بخشی مدیریت ریسک در بانک صادرات
کلیدواژه ها: تمرین های مدیریت ریسک، مسئولیت اجتماعی بانک ها، BSR، اثربخشی مدیریت ریسک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
362. راهنمای تدوین مقاله کامل اثر کیفیت خدمات الکترونیک در اعتمادسازی مشتریان آنلاین بانک صادرات
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیک، اعتمادسازس مشتریان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
363. بررسی ارتباط سابقه کار با تعهد حرفه ای کارمندان شعب بانک صادرات یزد
کلیدواژه ها: تعهد حرفه ای، تعهد عاطفی، تعهد هنجاری، تعهد مستمر، سابقه کار
محل انتشار مقاله: کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت،اقتصاد،کارآفرینی و مهندسی فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
364. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان در تجارت الکترونیک ( مطالعه موردی بانک صادرات استان البرز )
کلیدواژه ها: اعتماد مشتریان، تجارت الکترونیک، فرآیند تحلیل شبکه ای، منطق فازی
محل انتشار مقاله: کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت،اقتصاد،کارآفرینی و مهندسی فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
365. تأثیر کیفیت رابطه بر تبلیغات دهان به دهان مشتری با نقش تعدیل گری چرخه عمر رابطه مطالعه موردی: بانک صادرات
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان، نقش تعدیل گری، چرخه عمر
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
366. عوامل موثر در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه توسط مشتریان بانک صادرات گیلان
کلیدواژه ها: بانکداری از طریق تلفن همراه، سودمندی ادراک شده، سهولت ادراک شده، نگرش ادراک شده
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه شهری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
367. تبیین عوامل تاثیر گذار بر قصد استفاده از بانکداری موبایل با استفاده ازرویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در مشتریان بانک صادرات شهرستان رشت
کلیدواژه ها: قصد استفاده از بانکداری موبایلی، سهولت استفاده درک شده، سودمندی درک شده، اعتماد به بانکداری موبایل
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه شهری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
368. رابطه فناوری اطلاعات با یادگیری سازمانی(مورد مطالعه : بانک صادراتاستان تهران)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، یادگیری سازمانی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه شهری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
369. بررسی رضایت شغلی بر اشتراک دانش با نقش میانجی رفتارشهروندی سازمانی در بین کارکنان بانک صادرات رشت
کلیدواژه ها: اشتراک دانش، رضایت شغلی ، رفتار شهروندی سازمانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی کسب و کار : فرصت ها و چالش ها
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
370. بررسی رابطه بین مشتری مداری و شاخص های درگیرشدن در کار بین کارکنان واحدهای ستادی بانک صادرات ایران با استفاده از مدل فرهنگ سازمانی دنیسون (مطالعه موردی : شعب بانک صادرات ایران در امارات متحده عربی )
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، درگیرشدن در کار، توانمندسازی، تیم گرایی، توسعه قابلیت ها، مشتری مداری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
371. بررسی عوامل مؤثر بر سودآوری بانکها (مطالعه موردی بانک صادرات)
کلیدواژه ها: سودآوری بانک صادرات دارایی، عوامل داخلی
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی علوم مدیریت پیشرفت ها، نوآوری ها و چالش ها
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 5 -
372. امکان سنجی و ارائه طرح های نوآور در خدمات الکترونیکی بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: تتویض اختیار به کارکنان، خدمات نوین بانکی، طرح های نوآوری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 6 -
373. امکان سنجی و ارایه طرح های نوآور در خدمات الکترونیکی بانک (مطالعه موردی در بانک صادرات ایران)
کلیدواژه ها: تتویض اختیار به کارکنان، خدمات نوین بانکی، طرح های نوآوری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
374. ارایه طرح های نوآور در خدمات الکترونیکی بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: تفویض اختیار به کارکنان، خدمات نوین بانکی، طرح های نوآوری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 6 -
375. شناسایی عوامل بحرانی موفقیت در آمادگی الکترونیکی کارکنان اداره کل انفورماتیک بانک صادرات تهران
کلیدواژه ها: عوامل بحرانی موفقیت ، آمادگی الکترونیکی، بانک صادرات، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18 -
376. رابطه قابلیت های بازار یابی با همراستایی استراتژیک(مورد مطالعه : شعب بانک صادرات استان ایلام)
کلیدواژه ها: همراستایی استراتژیک ، قابلیت های بازاریابی، بانک صادرات استان ایلام
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
377. رتبه بندی عوامل موثر بر سلامت مالی بانک صادرات از دیدگاه مدیران و کارمندان با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
کلیدواژه ها: سلامت مالی؛ بانک صادرات؛ تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
378. ارزیابی موانع پذیرش اینترنت بانک با رویکرد خوشه بندی اعتباری مشتریان مطالعه موردی شعب بانک صادرات استان چهارمحال و بختیاری1394
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، امنیت، آموزش، اینترنت، خوشه بندی اعتباری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
379. بررسی تاثیر اعتیاد به کار بر روی فرسودگی شغلی و سلامت کارکنان بانک صادرات ستاد تهران
کلیدواژه ها: فرسودگی شغلی، اعتیاد به کار، سلامت روانشناختی کارکنان، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
380. بررسی تاثیرمدیریت دانش مشتری برارزش ادراکی و وفاداری مشتریان مطالعه موردی بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: دانش مشتری ،مدیریت دانش مشتری ،ارزش مشتری ،وفاداری مشتری ،بانک صادرات ایران
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 20