بانک صادرات
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک صادرات در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 750 مقاله در رابطه با بانک صادرات تهیه و منتشر شده است که شامل 663 مقاله کنفرانسی و 87 مقاله ژورنالی شامل 10,549 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 122 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک صادرات منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,178,224 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,178,224 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک صادرات در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک صادرات
مقالات بانک صادرات
از سال 1384 تا کنون تعداد 663 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک صادرات منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
301. مدیریت زمان و سلامت سازمانی در بانک صادرات شهرستان ساوه
کلیدواژه ها: چابکی سازمانی ، سلامت سازمانی ، مدیریت زمان
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
302. مدیریت زمان در بانک صادرات شهرستان ساوه
کلیدواژه ها: چابکی سازمانی ، سلامت سازمانی ، مدیریت زمان
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
303. چابکی سازمانی در بانک صادرات شهرستان ساوه
کلیدواژه ها: چابکی سازمانی ، سلامت سازمانی ، مدیریت زمان
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
304. تاثیر معیارهای پرداخت تسهیلات در بانکداری اسلامی بر کاهش مطالبات در بانک صادرات خوزستان
کلیدواژه ها: مطالبات معوق، بانکداری اسلامی، پرداخت تسهیلات
محل انتشار مقاله: دومین کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت،اقتصاد،کارآفرینی و مهندسی فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 6 -
305. ارزیابی کارایی عملکرد خدمات بانکداری الکترونیک شعب بانک صادرات استان هرمزگان با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها
کلیدواژه ها: سنجش کارایی، عملکرد بانکداری الکترونیک، تحلیل پوشش داده ها، معیارهای مالی، معیارهای عملیاتی، معیارهای بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 21 -
306. بررسی تاثیر پذیرش بانکداری تلفن همراه بر قصد استفاده از آن در بین مشتریان شعب بانک صادرات استان گیلان
کلیدواژه ها: سودمندی ادراک شده، سهولت استفاده، اعتبار درک شده، اعتماد، کیفیت سیستم و پیامدهای اجتماعی، قصد و رفتار استفاده از بانکداری تلفن همراه
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 20 -
307. عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات بانک صادرات (مطالعه موردی: شعب شهر بندرعباس)
کلیدواژه ها: اثربخشی تبلیغات، سن، تحصیلات، درآمد، بانک صادرات، بندرعباس
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
308. بررسی اثرات تبلیغات بانک صادرات شهر بندرعباس با استفاده از مدل آیدا
کلیدواژه ها: تبلیغات، مدل آیدا، بانک صادرات، بندرعباس
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
309. بررسی رابطه انگیزش شغلی با رفتار شهروندی کارکنان (مورد مطالعه کارکنان بانک صادرات شهرستان تربت حیدریه در سال1395 )
کلیدواژه ها: انگیزش ، رفتار شهروندی، نوع دوستی ، وجدان کاری ، رفتار مدنی ، ادب و ملاحظه فردی ، جوانمردی ، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
310. بررسی و شناسایی شاخص های موثر در ارزیابی عملکرد واحد های صف و ستاد مورد مطالعه : بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد ، جنبه های مالی، مشتری، فرآیندهای داخلی ، رشد و یادگیری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
311. تاثیر مدیریت دانش بر بهره وری نیروی انسانی امور بانکی مورد مطالعه: بانک صادرات
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، بهرهوری نیروی انسانی، جذب دانش، ذخیره دانش و تسهیم دانش
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
312. رتبه بندی اهمیت ابعاد موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک صادرات استان اصفهاناز نظر مشتریان بر اساس مدل ای سروکوال (مورد مطالعه: شعب شهر اصفهان)
کلیدواژه ها: اینترنت بانک، بانک صادرات، تلفن بانک، خودپرداز، کیفیت خدماتالکترونیکی، مدل ای سروکوال، همراه بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
313. بررسی رابطه بین مدیریت دانش و مدیریت عملکرد کارکنان در بانک صادرات ایران ( مورد مطالعه: استان تهران )
کلیدواژه ها: مدیریت عملکرد، مدیریت دانش، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
314. ارزیابی سطح آمادگی عوامل استراتژیک کسب و کار در بانک صادرات جهت پیاده سازی هوش تجاری
کلیدواژه ها: سطح آمادگی عوامل استراتژیک کسب و کار، هوش تجاری، بانک صادرات، استان مازندران
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
315. بررسی تاثیر هنجارهای اخلاقی بازاریابی بر تعهد مشتری با توجه به نقش کیفیت ارتباط (مطالعه موردی: بانک صادرات شهرستان میبد)
کلیدواژه ها: هنجارهای بازاریابی اخلاقی، مسیولیت اجتماعی شرکت، کیفیت ارتباط، تعهد مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
316. بررسی رابطه سرمایه فکری با هوش سازمانی در شعب بانک صادرات استان مازندران
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، هوش سازمانی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 21 -
317. کاربرد TRIZ و RCA درکسب و کار بانک صادرات
کلیدواژه ها: تریز، تناقضات ریشه ای، مدل کسب و کار
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
318. بررسی تاثیر استراتژی دانش بر نوآوری و عملکرد سازمان (مطالعه موردی شعب بانک صادرات شهرستان اهواز )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، کد گذاری، شخصی سازی، نوآوری، عملکرد سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی پایدار ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
319. بررسی فاکتور های موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین مشتریان بانکی
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک؛ پذیرش؛ بانک صادرات؛ امنیت؛ فرهنگ
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
320. تحلیل شکاف بین عدالت سازمانی و ادراک از عدالت سازمانی مطالعه موردی : بانک های ملی – ملت وصادارت استان مازندران
کلیدواژه ها: عدالت سازمانی، ادراک از عدالت سازمانی، بانک ملی، بانک ملت، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18