بانک صادرات
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک صادرات در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 750 مقاله در رابطه با بانک صادرات تهیه و منتشر شده است که شامل 663 مقاله کنفرانسی و 87 مقاله ژورنالی شامل 10,549 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 122 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک صادرات منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,178,101 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,178,101 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک صادرات در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک صادرات
مقالات بانک صادرات
از سال 1384 تا کنون تعداد 663 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک صادرات منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
281. تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر فرایند تولید دانش
کلیدواژه ها: فرآیند تولید دانش، مدیریت کیفیت فراگیر، مدیریت دانش، بانک صادرات، استان گیلان
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی مدیریت بحران،ایمنی، بهداشت، محیط زیست و توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
282. بررسی ارتباط میان استفاده از دستگاه های خودپرداز و رضایت مشتری در شعب بانک صادرات مشهد
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان- بانکداری الکترونیکی- بانک صادرات-اعتماد مشتریان -ATM-
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
283. تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر فرایند تولید دانش
کلیدواژه ها: فرآیند تولید دانش- مدیریت کیفیت فراگیر - مدیریت دانش- بانک صادرات - استان گیلان
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی وروانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
284. بررسی رابطه بین هویت شرکت، تصویر ذهنی شرکت، معروفیت شرکت با وفاداری مشتری با توجه به نقش واسطه اعتماد مشتری: مطالعه موردی بانک صادرات ایلام
کلیدواژه ها: آوازه شرکت، اعتماد مشتری، تصویر ذهنی شرکت، وفاداری مشتری، هویت شرکت
محل انتشار مقاله: کنفرانس اروپایی مدیریت به روز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18 -
285. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار چندآوایی سازمانی روسا و معاونین بانک صادرات استان گیلان
کلیدواژه ها: رفتار چندآوایی، ارتفاع سازمان، سیستم ارزش گذاری سازمان، سکوت سازمانی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی علوم انسانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
286. بررسی عوامل موثر بر تجهیز منابع و وصول مطالبات در بانک صادرات
کلیدواژه ها: منابع بانکی، مطالبات بانکی، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
287. طراحی مدل مناسب مدیریت ریسک اعتباری در بانک صادرات گیلان
کلیدواژه ها: ریسک اعتباری ، تصمیم گیری چند معیاره ، تکنیک DMATEL ، فرآیند تحلیل شبکه ای )ANP)
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 6 -
288. دلایل افزایش مطالبات معوق بانکی در بانک صادرات استان گیلان
کلیدواژه ها: مطالبات معوق، عوامل درون سازمانی، عوامل برون سازمانی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
289. جستاری در ارتباط بین برنامه ریزی استراتژیک با بازاریابی کار آفرینانه مورد مطالعه : بانک صادرات امور شعب استان مازندران
کلیدواژه ها: برنامه ریزی استراتژیک ، بازاریابی ، بازاریابی کار آفرینانه ، بانک صادرات امور شعب استان مازندران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و با تاکید بر پژوهش های نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
290. سلامت سازمانی در بانک صادرات شهرستان ساوه
کلیدواژه ها: چابکی سازمانی ، سلامت سازمانی ، مدیریت زمان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و با تاکید بر پژوهش های نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 6 -
291. چابکی سازمانی در بانک صادرات شهرستان ساوه
کلیدواژه ها: چابکی سازمانی ، سلامت سازمانی ، مدیریت زمان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و با تاکید بر پژوهش های نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
292. بررسی مقایسهای بانکداری اسلامی در ایران و سایر کشورهای مسلمان مطالعه موردی: بانک ملی ایران، بانک صادرات ایران، خانه مالی کویت، بانک الروجحی عربستان و بانک اسلامی دبی
کلیدواژه ها: بانکداری اسلامی، بانکداری بدون ربای ایران، بازده داراییها، بازده سرمایه صاحبان سهام، حاشیه بهره خالص
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 23 -
293. بررسی تاثیر پیاده سازی بانکداری نوین بر سطح رضایت مشتریان مطالعه موردی: بانک صادرات آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، انتظارات مشتریان، استنباط مشتریان از کیفیت خدمات، ارزش دریافت شده
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
294. شناسایی عوامل موثر بر ایجاد مطالبات معوق در بانک صادرات شعب منطقه شرق تهران
کلیدواژه ها: مطالبات معوق، تسهیلات اعتباری،بانک صادرات، تهران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
295. طراحی سیستم تحلیل آینده نگر برای ارزیابی و پیش بینی عملکرد بانکداری بانک صادرات ایران
کلیدواژه ها: بانک صادرات ایران،دادهکاوی، خوشهبندی،قوانین وابستگی، طبقه بندی،داشبورد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
296. شناسایی و رتبهبندی بهرهوری نیروهای انسانی و سبکهای رهبری با تاکید بر روش AHP فازی مطالعه موردی: شعب بانک صادرات استان تهران
کلیدواژه ها: AHPفازی، رتبهبندی، بهره وری نیروی انسانی، سبک رهبری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
297. بررسی عوامل موثر بربانکداری اینترنتی مطالعه موردی بانک صادرات بندرعباس
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی ، فن آوری اطلاعات (IT،(تبلیغات موثر ، آموزش کافی ، زیر ساختهای مخابراتی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
298. بررسی تاثیر هوش هیجانی بر انگیزش کارکنان مورد مطالعه : کارکنان بانک صادرات شهرستان تربت حیدریه در سال 1395
کلیدواژه ها: هوش هیجانی ، خوش بینی ، ارزیابی هیجانی ، کاربرد هیجانات، مهارت اجتماعی ، انگیزه شغلی ، بانک صادرات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
299. اعتبارسنجی مشتریان و نقش آن در مدیریت ریسک سیستم بانکی مطالعه موردی: بانک صادرات شهرستان تربت حیدریه
کلیدواژه ها: اعتبارسنجی، مدیریت ریسک، صادرات
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
300. بررسی نقش میانجی کیفیت ادراک شده خدمات بانکی در تاثیرگذاری جو ارایه خدمات بر رفتار مشتریان بانک صادرات
کلیدواژه ها: کیفیت ادراک شده خدمات بانکی، جو ارایه خدمات، رفتار مشتریان بانک صادرات
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و چهارمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 24