بانک صادرات
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک صادرات در رتبه 4 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 750 مقاله در رابطه با بانک صادرات تهیه و منتشر شده است که شامل 663 مقاله کنفرانسی و 87 مقاله ژورنالی شامل 10,549 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 122 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک صادرات منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,177,900 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,177,900 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک صادرات را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک صادرات در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک صادرات
مقالات بانک صادرات
از سال 1384 تا کنون تعداد 663 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک صادرات منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
261. بررسی تاثیر استقرار فناوری اطلاعات بر فرآیند یادگیری سازمانی ( در شعب بانک صادرات استان تهران)
کلیدواژه ها: عملی بودن سیستم، دسترسی سریع، کنترل اطلاعات، کیفیت اطلاعات، یادگیری سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
262. رابطه بازاریابی داخلی ادراک شده با اشتیاق شغلی و وفاداری کارکنان (مورد مطالعه بانک صادرات استان اصفهان)
کلیدواژه ها: اشتیاق شغلی، بازاریابی داخلی، بانک صادرات، وفاداری کارکنان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
263. بررسی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد نوآورانه با نقش میانجی قابلیت نوآوری (مورد مطالعه: سرپرستی شعب بانک صادرات استان گلستان)
کلیدواژه ها: مدیریت منابع انسانی استراتژیک، عملکرد نوآوری،عملکرد نوآورانه، قابلیت های نوآورانه
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
264. بررسی تاثیر نوآوری استراتژیک برجذب سپرده های مشتریان (مورد مطالعه کارکنان بانک صادرات استان لرستان)
کلیدواژه ها: نوآوری استراتژیک، جذب سپرده، نوآوری ارزشی، بازارجدید، ورود به بازار
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
265. بررسی تاثیر سرمایه فکری در رقابت پذیری سازمان (مطالعه موردی بانک صادرات)
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، سرمایه انسانی، سرمایه سازمانی، سرمایه رابطه ای، رقابت پذیری
محل انتشار مقاله: سومین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
266. بررسی ساختار سازمانی مطلوب جهت کاهش فساد اداری دربنگاه ها (مطالعه موردی بانک صادرات ایران)
کلیدواژه ها: فساد اداری، ساختار سازمانی، فرهنگ سازمانی، بانک صادرات ایران
محل انتشار مقاله: سومین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
267. بررسی رابطه پیاده سازی فنی و سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد آن باتوجه به نقش تعدیل کنندگی پشتیبانی مدیریت و کارکنان در شعب بانک صادرات شهر سنندج
کلیدواژه ها: پیاده سازی فنی، پیاده سازی سازمانی، عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریCRM،بانک صادرات، شهر سنندج
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
268. بررسی ارتباط میان رضایت شغلی و رهبری معنوی با استقلال شغلی در بانک صادرات استان آذربایجان غربی
کلیدواژه ها: استقلال شغلی ، رهبری معنوی، رضایت شغلی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
269. با رویکرد جو اخلاقی تبیین شادکامی کارکنان بانک صادرات استان مرکزی
کلیدواژه ها: جو اخلاقی، شادکامی کارکنان، جو ابزاری، جو استقلال
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و پنجمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
270. تاثیر جو اخلاقی بر شادکامی کارکنان بانک صادرات استان مرکزی
کلیدواژه ها: جو اخلاقی، شادکامی کارکنان، جو ابزاری، جو استقلال
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و پنجمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
271. بررسی رابطه بین سبک تصمیم گیری مدیران با رفتارهای انحرافی کارکنان در شعب بانک صادرات شهر کرمان
کلیدواژه ها: سبک های تصمیم گیری، رفتارهای انحرافی، بانک صادرات، کارکنان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
272. تعیین سبک غالب تصمیم گیری مدیران شعب بانک صادرات شهر کرمان و تحلیل رابطه آن با رفتارهای انحرافی کارکنان
کلیدواژه ها: سبک تصمیم گیری، رفتارهای انحرافی، سبک شهودی، مدیران، بانک صادرات، کارکنان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
273. تاثیر رهبری تحول آفرین بر یادگیری سازمانی از طریق معادلات ساختاری
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین، یادگیری سازمانی، شعب بانک صادرات غرب مازندران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 6 -
274. مطالعه اثربخشی هزینه های آموزش و تبلیغات بانکداری الکترونیک برجذب سپرده های بانکی (مطالعه موردی بانک صادرات مازندران)
کلیدواژه ها: هزینه آموزش، هزینه تبلیغات، بانکداری الکترونیک، جذب سپرده بانکی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی کاربرد پژوهش های نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
275. بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران دربانک صادرات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
276. الگویی ساختاری برای رابطه بین هوش رقابتی و هوش سازمانی با میانجی گری مدیریت دانش مطالعه موردی : شعب بانک صادرات استان لرستان
کلیدواژه ها: هوش رقابتی،مدیریت دانش،هوش سازمانی،معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی آینده پژوهی، علوم انسانی و امنیت اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
277. تاثیر طرح های مشتری محور شرکت ها بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهر ساری
کلیدواژه ها: طرح های مشتری محور، مسیولیت پذیری اجتماعی شرکت، وفاداری، مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
278. تاثیر اخلاق کارکنان شرکت ها بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی شعب بانک صادرات شهر ساری
کلیدواژه ها: اخلاق کارکنان، مسولیت پذیری اجتماعی شرکت، وفاداری، مشتریان
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد مدیریت و اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
279. تدوین چارچوب شایستگی و توانمندی به مثابه محور توسعه سرمایه های انسانی مطالعه موردی بانک صادرات استان فارس
کلیدواژه ها: مدیریت منابع انسانی ، شایستگی ، چارچوب شایستگی ، مدیریت استعداد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 23 -
280. بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان با استفاده ازمعادلات ساختاری(مطالعه موردی: شعب بانک صادرات شهرستان یزد)
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت فراگیر، کیفیت خدمات، رضایت مشتریان، معادلات ساختاری، بانک
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16