بانک دی
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک دی در رتبه 25 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 39 مقاله در رابطه با بانک دی تهیه و منتشر شده است که شامل 33 مقاله کنفرانسی و 6 مقاله ژورنالی شامل 644 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 13 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک دی منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,058,552 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک دی را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,058,552 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک دی را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک دی در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک دی
مقالات بانک دی
از سال 1370 تا کنون تعداد 33 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک دی منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. شناسایی موانع اصلی اجرای برنامه استراتژیک با عملکرد در بانک دی
کلیدواژه ها: استراتژی، موانع اجرا، عملکرد سازمانی، خبرگان ستادی، معادلات ساختاری و بانک دی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
22. بررسی عوامل موثر بر ترویج فرهنگ مشتری مداری در بانکهامورد مطالعه بانک دی در شهر تهران
کلیدواژه ها: فرهنگ مشتری مداری، کیفیت خدمات، ارتباطات انسانی، ساختار فیزیکی و تبلیغات و آموزش
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
23. بررسی تاثیر عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در بانک دی شهر تهران
کلیدواژه ها: وفاداری، مشتریان ، بانک دی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
24. بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ارزش برند و وفاداری مشتریان در بانک دی
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان - ارزش برند - وفاداری مشتریان - بانک دی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
25. بررسی نقش فرهنگ سازمانی در تعالی اخلاقیات در سازمان
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی، اخلاقیات، اخلاق کاری، بانک دی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
26. طراحی مدل تخصیص چندسطحی کارآنه در بانک (مطالعه موردی: بانک دی)
کلیدواژه ها: تخصیص چند سطحی کارانه، روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی، روش وزندهی ساده، معیارهای عملکردی ، بانک دی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
27. شناسایی و وزن دهی معیارهای تاثرگذار در تخصیص چند سطحی کارانه در بانک مطالعه موردی: بانک دی
کلیدواژه ها: تخصیص چند سطحی کارانه، روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی، روش وزن دهی ساده، معیارهای عملکردی، بانک دی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مهندسی و علوم کاربردی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
28. طراحی مدل اعتبار سنجی و پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان بانکها مطالعه موردی بانک دی
کلیدواژه ها: ریسک اعتباریف اعتبارسنجی، شبکه عصبی، مشتریان حقیقی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مهندسی و علوم کاربردی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
29. بررسی تأثیر انواع محیط های بازاریابی بر جذب منابع مالی در نظام بانکی(مطالعه موردی بانک دی در شهر تهران)
کلیدواژه ها: محیط بازاریابی ؛ منابع مالی؛ نظام بانکی؛ بانک دی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
30. بررسی تأثیر روش های بانکداری الکترونیک در نگهداری و جذب مشترین بانک ها با استفاده از شبکه عصبی GMDH (مطالعه موردی بانک دی استان گیلان)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، شبکه عصبی، رضایت مشتری، الگوریتم ژنتیک
محل انتشار مقاله: مهندسی کامپیوتر و پژوهشهای نیاز محور آخرین دستاوردهای در فناوری اطلاعات
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
31. بررسی فاکتورهای تاثیر گذار بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک بر مبنای مدلV 5 (مقایسه بانکهای دی، سرمایه و سامان در استان قم)
کلیدواژه ها: ترجیحات مشتریان در انتخاب یک بانک ، مدلV5 ، مزایای بانک ، ارزش ، کارائی، گوناگونی خدمات، حجم مبادلات ، بانک دی، سرمایه و سامان استان قم
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
32. بررسی عوامل موثر بر جذب مشتریان در چارچوب ابعاد بازاریابی اینترنتی مورد مطالعه: شعب بانک دی در استان مازندران
کلیدواژه ها: بازارایابی، بازاریابی اینرتنتی، جذب مشتری، بانک دی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 9 -
33. سنجش میزان رضایت مشتریان بانک با رویکرد متغیر تعدیل کننده جنسیت (مطالعه موردی بانک دی)
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتریان، بازاریابی جنسیتی، وفاداری، بانک دی، اثر تعدیل کننده
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 13