بانک سینا
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک سینا در رتبه 20 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 74 مقاله در رابطه با بانک سینا تهیه و منتشر شده است که شامل 64 مقاله کنفرانسی و 10 مقاله ژورنالی شامل 1,116 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 32 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک سینا منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک سینا را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک سینا را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک سینا در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک سینا
مقالات بانک سینا
از سال 1391 تا کنون تعداد 64 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک سینا منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
61. بررسی تاثیر اقدامات منابع انسانی بر عملکرد سازمانی: با ارائه کاربرد جدیدی از رویکرد تلفیقی DEA/AHP مورد مطالعه: شعب بانک سینا در استان خراسان
کلیدواژه ها: اقدامات منابع انسانی، عملکرد سازمانی، فرهنگ سازمانی، بانک، تحلیل پوششی داده، تحلیل سلسله مراتبی
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 25 -
62. تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی کارکنان بر کیفیت خدمات بانکی شاهد تجربی: بانک سینا در استان تهران
کلیدواژه ها: هوش عاطفی، توانمندسازی و کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 21 -
63. بررسی رابطه میان مولفه های هوش فرهنگی و ارتباط میان فردی: بررسی موردی در بانک سینا
کلیدواژه ها: هوش فرهنگی،فراروانشناختی،ارتباط میان فردی،روانشناختی،انگیزش
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 13 -
64. بررسی نحوه اجرا و پیاده سازی CRM دربانک سینا
کلیدواژه ها: مشتری مداری، بانک سینا، لیزرل
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 12