بانک سینا
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک سینا در رتبه 20 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 74 مقاله در رابطه با بانک سینا تهیه و منتشر شده است که شامل 64 مقاله کنفرانسی و 10 مقاله ژورنالی شامل 1,116 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 32 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک سینا منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک سینا را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک سینا را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک سینا در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک سینا
مقالات بانک سینا
از سال 1391 تا کنون تعداد 64 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک سینا منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. داده کاوی خوشه بندی مشتریان اینترنت بانک با استفاده از الگوریتمK_Means در بانک سینا
کلیدواژه ها: داده کاوی، خوشه بندی، بانکداری الکترونیک، استانداردCRISP-DM،الگوریتمK_Means
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 15 -
22. برآورد ارزش طول عمر مشتریان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک سینا)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، ارزش طول عمر مشتری (CLV)، صنعت بانکداری، رگرسیون خطی
محل انتشار مقاله: پانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
23. تاثیر عدالت سازمانی و امنیت شغلی بر عملکرد مالی و بهره وری سازمان با واسطه رضایت شغلی و تحصیلات در شعب بانک سینا در شهر تهران
کلیدواژه ها: عدالت سازمانی، امنیت شغلی، عملکرد مالی، بهره وری، رضایت شغلی، تحصیلات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 20 -
24. رتبه بندی عملکرد مالی مدیریت های مناطق بانک سینا با استفاده از تلفیق AHP_TOPSIS فازی
کلیدواژه ها: برنامه ریزی سیستم های اطلاعات استراتژیک، عدم اطمینان محیطی، موفقیت برنامه ریزی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
25. ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک سینا (شهر تهران)
کلیدواژه ها: تکنیک ویکور، آنتروپی شانون، شعب بانک خصوصی، رتبه بندی
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
26. پیش بینی قیمت سهام بانک سینا با استفاده از روش های فراابتکاری علف های هرز و ازدحام ذرات
کلیدواژه ها: سهام، بازار بورس، بانک سینا، الگوریتم های فراابتکاری
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 19 -
27. تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک سینا)
کلیدواژه ها: ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هشتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
28. بررسی تاثیر بازاریابی شبکه ای بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی بانک سینا شهر اردبیل)
کلیدواژه ها: بازاریابی شبکه ای، وفاداری مشتریان، بانک سینا
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد،مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 8 -
29. بررسی تاثیر ادراک مشتریان از ارایه خدمات کارکنان بر تمایلات رفتاری مشتریان بانک سینا در شهر مشهد با توجه نقش میانجی رضایت مشتریان
کلیدواژه ها: خدمات اصلی بانک; خدمات ارتباطی بانک; رضایت مشتری; تمایلات رفتاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس پارادایم های نوین مدیریت و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 24 -
30. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد نیروی انسانی از دیدگاه کاربران شعب بانک سینا
محل انتشار مقاله: کنفرانس مدیریت و علوم رفتاری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 18 -
31. تاثیر شبکه های اجتماعی بر اعتماد و وفاداری مشتریان بانک سینا
کلیدواژه ها: شبکه های اجتماعی ،اعتماد برند ،وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی تکنیک های مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
32. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر تصویر ذهنی مثبت مشتریان مطالعه موردی : بانک سینا
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، تصویر ذهنی، بانک، مدلیابی معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد ، توانمندی صنعت جهانگردی در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
33. بررسی تاثیر میزان اعتبارات اسنادی گشایش یافته از سوی بانک سینا بر عملکرد آن از دید مدیران و کارکنان شعب شمال غرب کشور
کلیدواژه ها: آزمون t تک نمونهای، اعتبارات اسنادی گشایش یافته ، عملکرد بانک
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 5 -
34. بررسی تاثیر تعداد ضمانت نامه های صادره از سوی بانک سینا بر عملکرد آن از دید مدیران و کارکنان شعب شمال غرب کشور
کلیدواژه ها: آزمون t تک نمونهای، تعداد ضمانتنامههای صادره، عملکرد بانک
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 5 -
35. بررسی نقش میانجی رضایتمندی مشتری در رابطه دلبستگی به برند و تجربه مشتری با ارزش ویژه برند بانک سینا (مورد مطالعه : شعب استان تهران)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، تجربه مشتری، رضایتمندی مشتری ، دلبستگی به برند
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18 -
36. بررسی عملکرد مدیریت منابع انسانی بر کیفیت خدمات و رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: بانک سینا استان فارس)
کلیدواژه ها: عملکرد مدیریت منابع انسانی، مدیریت عملکرد، رفتار شهروندی سازمانی، وظیفه شناسی، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه شهری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
37. بررسی رابطه بین کیفیت تعامل و قابلیت دسترسی خدمات الکترونیکی بانکی با رضایتمندی مشتریان شعب بانک سینا شهر اهواز
کلیدواژه ها: قابلیت دسترسی، تعامل خدمات، رضایت مشتریان ، بانک سینا
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
38. بررسی تأثیر تبلیغات بر واکنش های هیجانی مشتریان (مطالعه موردی : شعب بانک سینا شهر تهران)
کلیدواژه ها: تبلیغات، واکنش های هیجانی، ایران،بانک،استراتژی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 46 -
39. بررسی عوامل موثر بر بهبود تصویر برند (مورد مطالعه: بانک سینا)
کلیدواژه ها: بازاریابی، برند، تصویر برند، عوامل موثر
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 23 -
40. بررسی رابطه بین بانکداری الکترونیک و عملکرد مالی بانک سینا
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، دستگاه خودپرداز، عملکرد مالی، نرخ بازده دارایی
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10