بانک سینا
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک سینا در رتبه 20 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 74 مقاله در رابطه با بانک سینا تهیه و منتشر شده است که شامل 64 مقاله کنفرانسی و 10 مقاله ژورنالی شامل 1,116 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 32 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک سینا منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,581 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک سینا را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,581 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک سینا را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک سینا در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک سینا
مقالات بانک سینا
از سال 1391 تا کنون تعداد 64 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک سینا منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
1. بررسی تاثیر تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان سنتی و الکترونیکی در شعب بانک سینا منطقه مازندران
کلیدواژه ها: تبلیغات، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، تبلیغات دهان به دهان سنتی، تجربه مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 20 -
2. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر واکنش مشتری با نقش واسطه ای ارزش ویژه برند در بانک سینا در سطح استان مازندران
کلیدواژه ها: بازاریابی رسانه های اجتماعی، تعهد برند، تصویر برند، آگاهی برند، تبلیغات دهان به دهان الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم انسانی، اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 19 -
3. بررسی عوامل موثر بر تصویر سازمانی (مطالعه موردی بانک سینا)
کلیدواژه ها: برند، تصویر، تصور، تصور از خدمات، تصور از کارکنان، تصور از شعب، تصویر سازمانی، بانک سینا
محل انتشار مقاله: یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 18 -
4. تاثیر عوامل ناهمگنی بر جذب سپرده شعب بانک سینا در شهر سار ی
کلیدواژه ها: جذب سپرده بانکی ، بانک سینا ، عوامل ناهمگن
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، اقتصاد و حسابداری صنعت محور
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 24 -
5. میزان تاثیر عوامل استرس زای چالشی و مانعی بر دلبستگی شغلی کارکنان بانک سینا
کلیدواژه ها: عوامل استرس زای مانعی. عوامل استرس زای مانعی چالشی، دلبستگی شغلی. رسانه های اجتماعی مرتبط با کار وغیر مرتبط با کار
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، علوم انسانی و رفتاری در ایران و جهان اسلام
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 17 -
6. بررسی اثر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد مشتری (مورد مطالعه: مشتریان بانک سینا شهرستان تربت حیدریه)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده، رضایت مشتری، اعتماد مشتری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۴۰۲
تعداد صفحات: 10 -
7. بررسی عوامل موثر بر ادراک مشتری از بهبود کیفیت خدمات همراه بانک (موردمطالعه مشتریان بانک سینا در شعب شهر اهواز)
کلیدواژه ها: همراه بانک، خدمات الکترونیک، بانک سینا، شهر اهواز
محل انتشار مقاله: هجدهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 14 -
8. تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمان مورد مطالعه : بانک سینا شهر تهران
کلیدواژه ها: عملکرد سازمان، مدیریت استراتژیک منابع انسانی، بانک سینا.
محل انتشار مقاله: دوازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 12 -
9. بررسی تاثیر اخلاق کسب و کار بر بهبود هوش راهبردی کارکنان
کلیدواژه ها: اخلاق کسب و کار، هوش راهبردی، کارکنان، بانک سینا
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی رویکردهای نظری و فناوری های نوین در علوم اداری
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 13 -
10. واکاوی طرحهای مسئولیت اجتماعی بانک ها به عنوان بازوی بانکداری اجتماعی مطالعه موردی: بانک سینا
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی، بانکداری اجتماعی، بانک سینا
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس بین المللی تحقیقات بین رشته ای در مدیریت، حسابداری و اقتصاد در ایران
سال انتشار: ۱۴۰۱
تعداد صفحات: 8 -
11. بررسی تاثیر کیفیت خدمات آفلاین و الکترونیک، رضایت الکترونیک، تعهد و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و توصیه الکترونیک (مطالعه موردی: بانک سینا شهر رشت)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات آفلاین، کیفیت خدمات الکترونیک، رضایت الکترونیک، اعتماد، تعهد، وفاداری الکترونیک، توصیه الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10 -
12. تحلیلی بر خصوصی سازی و حاکمیت مدرن بر رفتارسازمانی و افزایش کارایی کارکنان (مطالعه موردی: شعب بانک سینا اصفهان)
کلیدواژه ها: خصوصی سازی، انگیزش، یادگیری، ادراک، طرز تلقی و نگرش، توانایی، شخصیت.
محل انتشار مقاله: ششمین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری، اقتصاد و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 12 -
13. جایگاه چالش های مدیریت مکان یابی برای نصب دستگاه های خودپردازها (ATM) با تاکید بر شبکه بانکی بانک سینا در استان تهران
کلیدواژه ها: الویت بندی، چالش ها، مدیریت مکان یابی، نصب خودپردازها، بانک سینا
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 38 -
14. بررسی تاثیر بازارگرایی با درنظر داشتن نقش سیستم حسابداری مدیریت بر عملکرد بانک سینا
کلیدواژه ها: بازارگرایی ، سیستم حسابداری مدیریت، عملکرد سازمان.
محل انتشار مقاله: هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران
سال انتشار: ۱۴۰۰
تعداد صفحات: 10 -
15. بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند برکسب مزیت رقابتی و رفتار مشتری مداری در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک سینا شهر تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، کسب مزیت رقابتی، رفتار مشتری مداری
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی دانشگاه های کارآفرین
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 11 -
16. بررسی تاثیر سبک های ارتباطی بر عملکرد تیمی سازمان (مطالعه موردی بانک سینا شیراز)
کلیدواژه ها: سبک های ارتباطی، عملکرد تیمی، سازمان
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس بین المللی و دومین کنفرانس ملی مدیریت، اخلاق و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 9 -
17. تاثیر ریسک ادراک شده بر تمایل به استفاده از اینترنت بانک سینا با نقش میانجی پذیرش ریسک و اعتماد بنفس مشتریان
کلیدواژه ها: ریسک ادارک شده،تمایل مشتری،اعتماد،اینترنت بانک
محل انتشار مقاله: پنجمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
18. بررسی رابطه بین هوش بازاریابی و مدیریت استراتژیک با نقش میانجیگری هوش سازمانی(مطالعه موردی: شعبات بانک سینا در مشهد)
کلیدواژه ها: شعب بانک سینا مشهد، مدیریت استراتژیک، هوش بازاریابی، هوش سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 19 -
19. عوامل تاثیر گذار بر تمایل کاربر به استفاده مستمر از خدمات بانکداری مبتنی بر موبایل مطالعه موردی:بانک سینا
کلیدواژه ها: استفاده مستمر،رضایت،اعتماد،موبایل بانک.
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 16 -
20. بررسی اثر بکارگیری شبکه اجتماعی تلگرام در افزایش سودآوری سرویس های بانکی (نمونه موردی بانک سینا)
کلیدواژه ها: شبکه اجتماعی، تلگرام، بانک، سودآوری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم برق و کامپیوتر
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13