بانک سامان
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک سامان در رتبه 16 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 111 مقاله در رابطه با بانک سامان تهیه و منتشر شده است که شامل 95 مقاله کنفرانسی و 16 مقاله ژورنالی شامل 1,654 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 25 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک سامان منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,178,048 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک سامان را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,178,048 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک سامان را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک سامان در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک سامان
مقالات بانک سامان
از سال 1388 تا کنون تعداد 95 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک سامان منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
81. ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده ها در حضور ورودیها و خروجیهای بازهای و منفی (مطالعه موردی بانک سامان)
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها، داده های منفی، بانکداری، رتبه بندی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تحلیل پوششی داده ها
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 2 -
82. بررسی مطالعه رفتار شهروندی کارکنان و میزان تاثیر آن بر رضایت مشتریان(مطالعات موردی:بانک سامان استان مازندران)
کلیدواژه ها: نوع دوستی ، وجدان کاری ، جوانمردی ، فضیلت شهروندی ، احترام و تکریم
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 10 -
83. طراحی سیستم استنتاج فازی برای تعیین سطح هوشمندی کسب و کار در شرکت های توسعه تجارت الکترونیک؛مطالعه موردی: سازمان توسعه تجارت الکترونیک بانک سامان
کلیدواژه ها: هوشمندی کسب و کار، سیستم استنتاج فازی، تجارت الکترونیک
محل انتشار مقاله: هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 23 -
84. بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در صنعت بانکداریمطالعه موردی: شعب بانک سامان در شیراز
کلیدواژه ها: رضایت مشتری، وفاداری مشتری، کیفیت خدمات، کیفیت خدمات اینترنتی، بررسی شکایت، تصویر و اعتماد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 16 -
85. عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان (مورد مطالعه: بانک سامان)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، ابزارهای بانکداری الکترونیک، پذیرش، رضایت، وفاداری، رفتار مشتری
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 14 -
86. بررسی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در بانکداری آنلاین (مطالعه موردی: بانک سامان)
کلیدواژه ها: امنیت، حریم خصوصی، اعتماد، تعهد، بانکداری آنلاین
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 14 -
87. رتبه بندی اعتباری مشتریان حقوقی بانک سامان با استفاده از تکنیک AHP
کلیدواژه ها: رتبه بندی، اعتباری، مشتریان حقوقی، بانک سامان
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 17 -
88. بررسی اهمیت بانکداری الکترونیک در جلب رضایت مشتریان بر اساس مدل کانو (مطالعه موردی بانک سامان مشهد)
کلیدواژه ها: اینترنت ، بانکداری الکترونیک ، فناوری اطلاعات ، مشتری ، رضایتمندی ، مدل کانو
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 16 -
89. تبیین تاثیرات به کارگیری بازاریابی رابطه مند در بانک های خصوصی بر رفتارمشتریان )مطالعه موردی:بانک سامان
کلیدواژه ها: بانک خصوصی، بازاریابی رابطه مند، رضایت، اعتماد، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۱
تعداد صفحات: 16 -
90. بررسی کاربرد سیستم هوش تجاری در صنعت بانکداری؛ مورد کاوی بانک سامان
کلیدواژه ها: سیستم هوش تجاری، اصول هوش تجاری، صنعت بانکداری
محل انتشار مقاله: اولین همایش تخصصی سیستمهای هوشمند کامپیوتری و کاربردهای آنها
سال انتشار: ۱۳۹۰
تعداد صفحات: 14 -
91. بررسی عوامل موثر بر ترجیح فناوریهای بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان مورد مطالعه بانک سامان
کلیدواژه ها: بازاریابی خدمات بانکی، رفتار مصرف کننده، ترجیح فناوری، مشتری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 10 -
92. بررسی متغیرهای مؤثر بر پذیرش تکنولوژی بانکداری اینترنتی توسط مشتریان (مطالعه موردی در بانک سامان)
کلیدواژه ها: اعتماد، بانکداری اینترنتی، درک سهولت استفاده، درک مفید بودن، مزیت نسبی، پیچیدگی، مطابقت، سازگاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 22 -
93. مقایسه پذیرش تکنولوژی بانکداری اینترنتی بین مشتریان بانکهای ملی و سامان
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، رفتار مشتری، (مدل پذیرش تکنولوژیTAM بانک ملی ایران، بانک سامان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 14 -
94. بررسی و مقایسه پذیرش تکنولوژی بانکداری اینترنتی بین مشتریان بانک ملی ایران و بانک سامان طبق مدل TAM
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، رفتار مشتری، TAM، بانک ملی ایران، بانک سامان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس دانشجویی فناوری اطلاعات ایران
سال انتشار: ۱۳۸۹
تعداد صفحات: 11 -
95. بررسی ویژگی های فردی کاربران و غیرکاربران خدمات بانکداری اینترنتی در ایران(مورد پژوهی: بانک سامان در شهر تهران)
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، پذیرش نوآوری، ویژگی های فردی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
سال انتشار: ۱۳۸۸
تعداد صفحات: 15