بانک پاسارگاد
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک پاسارگاد در رتبه 12 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 174 مقاله در رابطه با بانک پاسارگاد تهیه و منتشر شده است که شامل 153 مقاله کنفرانسی و 21 مقاله ژورنالی شامل 2,520 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 27 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک پاسارگاد منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پاسارگاد را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,628 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پاسارگاد را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک پاسارگاد در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک پاسارگاد
مقالات بانک پاسارگاد
از سال 1390 تا کنون تعداد 153 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک پاسارگاد منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
101. بررسی چالشهای اجرای بانکداری الکترونیک درشعب بانک پاسارگاد استان مازندران با استفاده ازتکنیک AHP
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، AHP ، فرهنگی اجتماعی، حقوقی، سازمانی مدیریتی، محیطی و فنی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت ،حسابداری ، علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
102. بررسی نقش کیفیت خدمات در بانک پاسارگاد از دیدگاه مشتریان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ، کیفیت ، خدمت ، رضایت مشتری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
103. تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بر کیفیت خدمات
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی سازمانی ,کیفیت خدمات,بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
104. شناسایی و الویت بندی شاخص های موثر بر پیاده سازی بهینه مدیریت ارتباط با مشتری با به کارگیری روش های TOPSIS و AHP (مورد کاوی : بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: ، AHP،TOPSIS مدیریت ارتباط با مشتری،بهینه،بانک پاسارگاد،تاپسیس، CRM
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 13 -
105. بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی سازمان و رهبری اخلاقی مدیران شعب ازدیدگاه کارکنان بانک پاسارگاداستان سمنان
کلیدواژه ها: بانک پاسارگاد ، رهبری اخلاقی ، مسئولیت اجتماعی سازمان ، تنظیم فعالیت ها ، مسئولیت پذیری
محل انتشار مقاله: دومین همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
106. نقش اعتماد دریسک درک شده و قصد فعالیت مشتریان بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی : مشتریان بانک پاساراگاد)
کلیدواژه ها: ریسک درک شده، اعتماد مشتری، قصد خرید، بانکداری الکترونیک، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد پویا ایران -مالزی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
107. بررسی رابطه بین ریسک درک شده و اعتماد مشتری (مورد مطالعه: مشتریان بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: ریسک درک شده، اعتماد مشتری، گرایش به وبسایت، قصد خرید و بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد پویا ایران -مالزی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
108. توسعه یک مدل برای ارزیابی رضایت مندی مشتری( CSM ) در بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: مدیریت رضایت مندی مشتری، مدل تعالی سازمانی EFQM ، بانکداری اینترنتی ، مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
109. بررسی عوامل موثر بر پذیرش فناوری های اطلاعاتی و تاثیر آن بر تسهیم دانش،مطالعه موردی: بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، مدیریت دانش، تسهیم دانش
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 6 -
110. شناسایی موثرترین عوامل فناوری اطلاعات بر کاهش فساد اداری ( مطالعه موردی : بانک پاسارگاد )
کلیدواژه ها: فساد اداری، فناوری اطلاعات، سیستم مدیریت اطلاعات، سیستم حسابرسی مالی، سیستم مدیریت اسناد الکترونیک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
111. مهندسی ارزش برسازه ساختمان مرکزی بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: مهندسی ارزش ، سازه فلزی ، میراگرهای اصطکاکی ، دیوار برشی ، المان باربرجانبی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مهندسی عمران، معماری و مدیریت شهری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
112. بررسی تأثیر پیاده سازی نظام مدیریت دانش بر ارتقاء مهارت های مدیریتی مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: نظام مدیریت دانش، مهارت های مدیریتی، شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
113. بررسی موانع استقرار و گسترش بانکداری الکترونیک در بانک ملی و پاسارگاد
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک، خدمات الکترونیک، بانک ملی، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 13 -
114. شناسایی عوامل درون سازمانی موثربرجذب سپرده های سرمایه گذاری مدت داروارایه راهکارهای مناسب مطالعه موردی بانک پاسارگاد استان قم
کلیدواژه ها: تجهیزمنابع /سودپرداختی /تعددشعب /تنوع خدمات /تبلیغات /مهارت کارکنان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
115. نوآوری در سازمان های با گرایش به استراتژی کارآفرینانه مطالعه موردی: بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: استراتژی کارآفرینانه، نوآوری، سیستم کنترل مدیریتی، علمکرد سازمانی، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
116. بررسی رابطه ریسک پذیری کارکنان شعب بانک پاسارگاد شرق کشور با میزان جذب منابع مالی این شعب
کلیدواژه ها: ریسک پذیری، جذب منابع مالی، بانک، پاسارگاد، شرق کشور
محل انتشار مقاله: دومین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
117. ارزیابی مدل ساختاری عوامل موثر بر پذیرش رایانش ابری در صنعت بانکداری ایران مطالعه موردی : بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: رایانش ابری، صنعت بانکداری پذیرش تکنولوژی، نظریه اشاعه نوآوری DOI چارچوب تکنولوژی، سازمان محیط TOE، مدلسازی ساختاری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 27 -
118. بررسی عوامل موثر بر اعتماد، نگرش و ارزش دریافت شده مشتریان در بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی : بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: اعتماد، نگرش، ارزش دریافت شده، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 24 -
119. بررسی رابطه میان ساختار سازمانی و توانمندسازی کارکنان در شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: ساختار سازمانی، توانمندسازی کارکنان، شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8 -
120. بررسی زمین شناسی مهندسی آبرفت های پروژه گود برداری بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: آزمایش های SPT ، پرسیومتری، برش برجا، چسبندگی، زاویه اصطکاک داخلی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مکانیک خاک و مهندسی پی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 8