بانک پاسارگاد
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک پاسارگاد در رتبه 12 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 174 مقاله در رابطه با بانک پاسارگاد تهیه و منتشر شده است که شامل 153 مقاله کنفرانسی و 21 مقاله ژورنالی شامل 2,520 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 27 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک پاسارگاد منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,589 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پاسارگاد را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,589 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پاسارگاد را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک پاسارگاد در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک پاسارگاد
مقالات بانک پاسارگاد
از سال 1390 تا کنون تعداد 153 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک پاسارگاد منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
81. کیفیت برند پاسارگاد و تاثیرات بازاریابی رابطه مند بر آن
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، کیفیت برند، ارایه خدمات، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 25 -
82. تعیین رابطه بین سرمایه فکری و میزان بازده مالی بانک پاسارگاد شعب گیلان
کلیدواژه ها: سرمایه فکری، سرمایه ارتباطی، سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری، بازده مالی، تحلیل عاملی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
83. بررسی اثرگذاری فرایند مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد استان تهران)
کلیدواژه ها: گردآوری دانش و کارآفرینی سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
84. ارائه مدل توفیق پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) (مورد مطالعه : بانک پاسارگاد استان تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری ،تحلیل عاملی اکتشافی ، تحلیل عاملی تاییدی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
85. رابطه مدیریت نقدینگی با سودآوری بانک های تجاری (مورد مطالعه بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: مدیریت نقدینگی، سودآوری، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
86. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری صنعت بانکداری ( مطالعه موردی: شعب بانک پاسارگاد استان مازندران)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مشتری مداری، رضایت شغلی، تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18 -
87. بررسی رابطه میزان استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی با جذب منابع بانکی در شعب بانک پاسارگاد منطقه شرق کشور
کلیدواژه ها: خدمات، بانکداری الکترونیکی، جذب منابع بانکی، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
88. بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند بانکی( مطالعه موردیبانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: برند،ارزش ویژه برند، آگاهی از برند، تداعی برند، کیفیت ادراک شده و وفاداری از برند
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه شهری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
89. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری نگرشی و رفتاری کاربران مطالعه موردی:شعب بانک پاسارگاد کرج
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ، وفاداری نگرشی ، وفاداری رفتاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی کسب و کار : فرصت ها و چالش ها
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
90. بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر عملکرد مبادلات (مطالعه موردی: شعب بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: اعتماد ، ریسک ادراک شده ، عملکرد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی کسب و کار : فرصت ها و چالش ها
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
91. بررسی میزان عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مطالعه موردی اداره دارایی شهرستان زابل
کلیدواژه ها: مشتری ، رضایت مندی ، مدل کانو ،بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
92. تأثیر نوسانات و تحریم های اقتصادی بر سود خالص بانک مطالعه موردی: بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: نوسانات و تحریم های اقتصادی، نرخ تورم، سود خالص هر سهم، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
93. بررسی رابطه میان هوش هیجانی کارکنان و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک پاسارگاد شهر مشهد)
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، وفاداری مشتریان، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
94. بررسی تأثیر فناوری اطلاعات در بهبود تصمیم گیری مدیران در بانک پاسارگاد مشهد
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، بهبود تصمیم گیری مدیران، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12 -
95. ارائه مدلی برای تعیین نقطه بهینه مصرف اسکناس در خودپردازها با استفاده از برنامه ریزی آرمانی و الگوریتم ژنتیک (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: مصرف اسکناس، بهینه سازی، الگوریتم ژنتیک، برنامه ریزی آرمانی، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت نوین در افق 1404
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 16 -
96. رابطه مدیریت ریسک اعتباری باسودآوری بانکهای تجاری موردمطالعه بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: مدیریت ریسک اعتباری ،سودآوری ،بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
97. بررسی رابطه بین پاداش های مالی و کاهش قصد ترک خدمت کارکنان در بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: پاداش های مالی، کاهش قصد ترک خدمت کارکنان، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 10 -
98. طراحی مدل حسابرسی فناوری اطلاعات موردمطالعه در بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، بانکداری الکترونیک، حسابرسی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
99. بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی کارکنان بانک پاسارگاد بر وفاداری مشتریان
کلیدواژه ها: مسئولیت پذیری اجتماعی کارکنان، بانک پاسارگاد، وفاداری مشتریان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18 -
100. بررسی نقش مسئولیت اجتماعی درتصویر از برند و وفاداری مشتریان مورد مطالعه بانک پاسارگاد شعب قزوین
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی، تصویر از برند، وفاداری مشتریان، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت، روانشناسی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 12