بانک پاسارگاد
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک پاسارگاد در رتبه 12 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 174 مقاله در رابطه با بانک پاسارگاد تهیه و منتشر شده است که شامل 153 مقاله کنفرانسی و 21 مقاله ژورنالی شامل 2,520 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 27 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک پاسارگاد منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پاسارگاد را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پاسارگاد را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک پاسارگاد در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک پاسارگاد
مقالات بانک پاسارگاد
از سال 1390 تا کنون تعداد 153 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک پاسارگاد منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
61. تحقق توسعه پایدار با ارایه گزارش پایداری و مسیولیت اجتماعی سازمان ها (تحلیل رویکرد بانک پاسارگاد به مفهوم مسیولیت اجتماعی)
کلیدواژه ها: توسعه پایدار،مسیولیت اجتماعی،گزارش پایداری،سازمان جی آر آی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
62. ارایه چارچوبی جهت بررسی ارتباط مدیریت منابع انسانى با فناورى اطلاعات در بانک های خصوصی (مطالعه موردی در بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: بانک های خصوصی، مدیریت منابع انسانی، فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
63. بررسی عوامل تعیین کننده نقدینگی در بانک های اسلامی با تاکید بر شرایط بازار بورس مطالعه موردی : بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: مدیریت نقدینگی، عوامل درون سازمانی، عوامل کلان اقتصادی، بازار بورس، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
64. ارایه الگویی جهت تخصیص مجدد منابع در ساختار شعبه های بانک پاسارگاد با تاکید بر کارایی و بهره وری
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها، الگویابی، کارایی درآمد، تخصیص منابع
محل انتشار مقاله: نهمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی داده ها
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 7 -
65. پیشران های کیفیت ارتباط و ارتباط بلند مدت با مشتریان
کلیدواژه ها: کیفیت ارتباط، مشتریان، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین در علوم و تکنولوژی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
66. بررسی تجهیز منابع مالی بانک ها و تاثیر شایستگی های رهبری بر آن مطالعه موردی بانک پاسارگاد استان اصفهان
کلیدواژه ها: عملکرد تجهیز منابع مالی، شایستگی های رهبری، بانک پاسارگاد استان اصفهان
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
67. بررسی تاثیر ابعاد مدیریت دانش و سرمایه فکری بر عملکرد مالی در شعب بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، سرمایه فکری، سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری، عملکرد مالی
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
68. مطالعه رابطه عوامل برون سازمانی با پذیرش فناوری در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد، سامان و اقتصاد نوین)
کلیدواژه ها: پذیرش فناوری، TAM ، عوامل بیرونی، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
69. بررسی رابطه بین نقدینگی با اجزای مصارف بانک پاسارگاد و منابع بانک
کلیدواژه ها: دارایی ها، سوددهی ،بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
70. رابطه اجزای مصارف بانک پاسارگاد و منابع با نقدینگی
کلیدواژه ها: سرمایه، سیاست های بانکی ،مدیریت نقدینگی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
71. رابطه بین نقدینگی بانک پاسارگاد با اجزای منابع و مصارف
کلیدواژه ها: سپرده های قرض الحسنه، سپرده های مدتدار، سایر سپرده ها،مدیریت نقدینگی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
72. بررسی رابطه بین اجزای منابع و مصارف با نقدینگی بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: اجزای منابع، اجزای مصارف، نقدینگی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکرد علوم پژوهشی نوین
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
73. بهبود فرآیند خدمت دهی در بانک با رویکرد شبیه سازی و سناریوسازی (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد )
کلیدواژه ها: سیستم های صف، شبیه سازی، مدل سازی، برنامه ریزی سناریو، شعب بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 15 -
74. بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و مشتری مداری در بانکهای خصوصی(مورد مطالعه : بانک پاسارگاد شعب غرب استان تهران)
کلیدواژه ها: بازاریابی داخلی، مشتری مداری، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
75. بررسی رابطه میزان استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی با جذب منابع بانکی در شعب بانک پاسارگاد منطقه شرق کشور
کلیدواژه ها: خدمات، بانکداری الکترونیکی، جذب منابع بانکی، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
76. بررسی رابطه بین رهبری تحول آفرین با توانمندسازی کارکنان بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین،توانمندسازی،ویژگی و رفتار آرمانی،ترغیب ذهنی،انگیزش الهام بخش،ملاحظات فردی
محل انتشار مقاله: چهارمین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
77. رابطه ی بین درک از ابعاد ساختار سازمانی (پیچیدگی، رسمیت، تمرکز) و بهره وری کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک پاسارگاد شهرستان اصفهان)
کلیدواژه ها: ساختار سازمانی، بهره وری نیروی انسانی، پیچیدگی، رسمیت، تمرکز
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
78. بررسی تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک پاسارگاد اهواز )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، ارتباطات یکپارچه بازاریابی، آگاهی برند، تداعی برند، کیفیت ادراکشده
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 23 -
79. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی نوآوری در بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، نوآوری، فرمول کوکران، آزمون شاپیرو- ویلک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
80. بررسی تاثیر رضایت مشتری بر روی وفاداری مشتری در بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: رضایت مشتری ، وفاداری مشتری ، فرمول کوکران ، آزمون شاپیرو- ویلک
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14