بانک پاسارگاد
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک پاسارگاد در رتبه 12 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 174 مقاله در رابطه با بانک پاسارگاد تهیه و منتشر شده است که شامل 153 مقاله کنفرانسی و 21 مقاله ژورنالی شامل 2,520 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 27 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک پاسارگاد منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پاسارگاد را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,586 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پاسارگاد را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک پاسارگاد در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک پاسارگاد
مقالات بانک پاسارگاد
از سال 1390 تا کنون تعداد 153 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک پاسارگاد منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
41. تعهد عاطفی به مافوق و تاثیر آن بر درگیری شغلی، گزارش خطا و نوآوری سازمانی در بین کارکنان بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: تعهد عاطفی، درگیری شغلی، گزارش خطا، جستجوی بازخورد، نوآوری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 13 -
42. تاثیر عوامل سازمانی و انگیزه مشتریان بر عملکرد سازمانی موسسات مالی (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: تاثیر عوامل سازمانی و انگیزه مشتریان بر عملکرد سازمانی، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
43. تاثیر عوامل سازمانی و انگیزه مشتریان بر عملکرد سازمانی موسسات مالی (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: عوامل سازمانی،انگیزه مشتریان، عملکرد سازمانی، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی تازه های مدیریت حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 19 -
44. ارزیابی استقرار نظام مرکز تماس با رویکرد کارت امتیازی متوازن با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ای (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: فرایند تحلیل شبکه ای، کارت امتیازی متوازن، مرکز تماس چند رسانه ای، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی نوآوری وتحقیق در علوم مهندسی(ICIRES ۲۰۱۸)
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 5 -
45. بررسی رابطه بین تبلیغات دهان به دهان با قصد خرید مجدد مشتریان مطالعه موردی بانک پاسارگاد استان مازندران
کلیدواژه ها: تبلیغات دهان به دهان، خرید مجدد، قصد خرید، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 30 -
46. بررسی تاثیر مسیولیت اجتماعی برتعهد سازمانی در شعب بانک پاسارگاد تهران
کلیدواژه ها: مسیولیت اجتماعی، تعهد سازمانی، کارکنان بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
47. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر برگرایش مشتریان به استفاده از سامانه های پرداخت الکترونیک
کلیدواژه ها: مشتریان، پرداخت الکترونیک، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 13 -
48. تاثیر مشارکت مشتری در خدمات فناوری اطلاعات مطالعه موردی: بانک پاسارگاد شعبه مرکزی تهران
کلیدواژه ها: مشارکت مشتری، وضوح نقش، سازگاری سازمانی، قابلیتهای فناوری، هزینه تغیر، رضایت مشتری، وفاداری مشتری و کیفیت خدمات فناوری اطلاعات
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد دانش بنیان
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 12 -
49. طبقه بندی مشتریان بانک براساس مدل های امتیازدهی داده کاوی مطالعه موردی بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: داده کاوی، کارت امتیازی اعتباری، رگرسیون لجستیک، درخت تصمیم گیری، ریسک اعتباری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 19 -
50. رابطه بین اولویت های شاخص ارایه تسهیلت و ریسک اعتباری بانک ها (مطالعه موردی بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: داده کاوی ، شبکه عصبی مصنوعی ، رگرسیون لجستیک ، درخت تصمیم گیری ، ریسک اعتباری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری، بانکداری و اقتصاد در افق ایران 1404
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 17 -
51. بررسی عوامل تاثیر گذار داخلی بر سودآوری بانک ها با استفاده از تجزیه و تحلیل آماری (مطالعه موردی بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: بانک پاسارگاد سود آوری، تجزیه و تحلیل آماری
محل انتشار مقاله: چهاردهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
52. بررسی تاثیر بازاریابی درونی بر رفتار شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی(مطالعه موردی: کارکنان شعب بانک پاسارگاد در استان مازندران)
کلیدواژه ها: بازاریابی درونی ، رفتار شهروندی، رفتار سازمانی، تعهد سازمانی
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
53. تحلیل شکاف بین ادراکات و انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات با استفاده از رویکرد سروکوال (مطالعه موردی:بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: تحلیل شکاف، ادراکات و انتظارات مشتریان، کیفیت خدمات، رویکرد سروکوال
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
54. بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر ارتباطات داخلی رسمی در بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: تعهد مدیریت ، بازاریابی داخلی ، ارتباطات داخلی رسمی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 11 -
55. اولویت بندی اقدامات استراتژیک در بانک ها با رویکرد QFD-ANP در بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: اقدامات استراتژیک، توسعه عملکرد کیفیت QFD، فرایند تحلیل شبکه ای ANP
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی مدیریت وسیستم های فازی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 23 -
56. سنجش کیفیت خدمات بانک با استفاده از روش SERVQUAL (مطالعه موردی: شعب بانک پاسارگاد مشهد)
کلیدواژه ها: مشتری، کیفیت خدمات، رضایت مشتری، بانک، مدل سروکوال
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس سراسری پیشرفت های نوین در مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 10 -
57. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و ارزش ویژه مشتری در بانک های پاسارگاد استان آذربایجان شرقی
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، ارزش ویژه مشتری، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
58. پایدارسازی مشتریان از طریق فاکتورهای موثر بازاریابی رابطه ای
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ای، نگهداری مشتریان، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی تحقیقات علمی جهان در مدیریت،حسابداری،حقوق و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
59. تاثیر گرایش بازاریابی رابطه مند بر ارزش ویژه برند در بانک پاسارگاد شهر رشت
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه مند، ارزش ویژه برند، ابعاد بازاریابی رابطه مند، بانک
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14 -
60. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمان با تاکید بر نقش تعهد سازمانی ومدیریت استراتژیک منابع انسانی(مطالعه موردی: بانک پاسارگاد در شهر تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش ؛ عملکرد سازمان ؛ تعهد سازمانی ؛ مدیریت استراتژیک منابع انسانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت، کسب و کار و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14