بانک پاسارگاد
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک پاسارگاد در رتبه 12 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 174 مقاله در رابطه با بانک پاسارگاد تهیه و منتشر شده است که شامل 153 مقاله کنفرانسی و 21 مقاله ژورنالی شامل 2,520 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 27 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک پاسارگاد منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پاسارگاد را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,244 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پاسارگاد را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک پاسارگاد در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک پاسارگاد
مقالات بانک پاسارگاد
از سال 1390 تا کنون تعداد 153 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک پاسارگاد منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
21. بررسی فعالیت های بازاریابی درونی وارتباط آن با رفتار شهروندی در بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: بازاریابی درونی، بانک، رفتار شهروندی
محل انتشار مقاله: همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۹
تعداد صفحات: 9 -
22. بررسی عوامل موثر بر ارتباط CRM و ISO10004 و تاثیر آن در رضایتمندی مشتریان درتحول دیجیتال : مطالعه موردی بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتریCRM، وفاداری مشتری، ایزو10004، رضایت مشتری، تحول دیجیتال
محل انتشار مقاله: شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
23. سنجش میزان اثربخشی تبلیغات بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: اثربخشی، تبلیغات، رسانه، خدمات، مدلAIDA
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 20 -
24. بررسی تاثیر ریسک ادراک شده بر قصد مدیران بانکی بر برون سپاری فرآیندهای کسب و کار (موردمطالعه شعب بانک پاسارگاد استان لرستان و البرز)
کلیدواژه ها: ریسک ادراک شده، قصد مدیران، برون سپاری، کسب وکار، بانک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی صنایع با رویکرد شناخت چالش های دائمی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 14 -
25. بررسی تاثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان شعب ممتاز مرکز و غرب بانک پاسارگاد شهر تهران
کلیدواژه ها: رفتارشهروندی سازمانی؛ رضایت مشتری، نوع دوستی،جوانمردی، وجدان کاری، مشارکت سازمانی، نزاکت،بانک پاسارگاد.
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 18 -
26. تاثیر شخصیت برند بر وفاداری و تمایل به پرداخت بیشتر با بررسی نقش عشق به برند (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: شخصیت برند، عشق به برند، وفاداری، تمایل به پرداخت بیشتر، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی چشم اندازهای نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 17 -
27. بررسی تاثیر استقرارسیستم های اطلاعات مدیریت بر مدیریت انرژی در ساختمانها مطالعه موردی: ساختمان های بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: سیستم اطلاعات مدیریت، مدیریت انرژی، ساختمان هوشمند، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی مهندسی کامپیوتر،داده کاوی و داده های حجیم
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 19 -
28. نقش تعدیل گر کیفیت خدمات پشتیانی بر پیچیدگی سیستم اطلاعاتی بازاریابی و شایستگی محوری بانک (مورد مطالعه بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات پشتیان، بر پیچیدگی سیستم اطلاعاتی بازاریابی، شایستگی محوری بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 19 -
29. بررسی تاثیر ریسک ادراک شده بر قصد مدیران بانکی بر برون سپاری فرآیندهای کسب و کار (موردمطالعه شعب بانک پاسارگاد استان لرستان و البرز)
کلیدواژه ها: ریسک ادراک شده، قصد مدیران، برون سپاری، کسب وکار، بانک.
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی پیشرفت در مدیریت، کسب و کار تجارت اقتصاد و امور مالی
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 13 -
30. بررسی اثرات اخلاق مراقبت سازمانی بر مشارکت در رفتارهای مرتبط با پایداری (موردمطالعه: کارکنان شعب بانک پاسارگاد شهر اصفهان)
کلیدواژه ها: اخلاق مراقبت سازمانی، هویت سازمانی، واکنش عاطفی پایداری سازمانی، مشارکت در رفتارهای مرتبط با پایداری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی پژوهشهای نوین حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۸
تعداد صفحات: 12 -
31. بررسی رابطه حوزه های کلیدی سازمانی با مدیریت دانش در بانک پاسارگاد شیراز
کلیدواژه ها: حوزه های کلیدی، مدیریت دانش، بانک پاسارگاد شیراز
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم انسانی، چالشها و راه حل ها
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
32. پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس ویژگی های شخصیتی کمال گرایی در کارکنان بانک های پاسارگاد استان تهران
کلیدواژه ها: ویژگی های شخصیتی، کمال گرایی، عملکرد شغلی، بانک پاسارگاد، استان تهران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره، تعلیم و تربیت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 24 -
33. پیش بینی کارآفرینی سازمان بر اساس کمال گرایی کارکنان بانک های پاسارگاد استان تهران
کلیدواژه ها: کارآفرینی سازمانی، کمال گرایی، بانک پاسارگاد، استان تهران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره، تعلیم و تربیت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
34. پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس کمال گرایی کارکنان بانک های پاسارگاد استان تهران
کلیدواژه ها: عملکرد شغلی،کمالگرایی، بانک پاسارگاد، استان تهران
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره، تعلیم و تربیت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
35. بررسی عوامل موثر بر مزایای مدیریت ارتباط با مشتری ادراک شده از طریق موبایل (مطالعه موردی: مشتریان بانک پاسارگاد در شهر تهران)
کلیدواژه ها: شایستگی تکنولوژی، پشتیبانی کارکنان، نوآوری، مدیریت اطلاعات مشتری، کیفیت خدمات، مدیریت ارتباط با مشتری ادراک شده از طریق موبایل
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی سالانه اقتصاد، مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 16 -
36. بررسی میزان رضایت مشتری براساس مدل سروکوال (مورد مطالعه مشتریان بانک پاسارگاد بوشهر)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری،مدل سروکوال ،بهبود عملکرد ،تعالی سازمان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت،کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 14 -
37. پیشران های کیفیت ارتباط و ارتباط بلند مدت با مشتریان
کلیدواژه ها: کیفیت ارتباط، مشتریان، بانک پاسارگاد
محل انتشار مقاله: اولین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد،مدیریت و حسابداری ایران
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15 -
38. بررسی تاثیر سبک رهبری تحول گرا بر توانمندسازی روانشناختی با درنظرگرفتن نقش میانجی فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)
کلیدواژه ها: سبک رهبری تحول گرا، توانمندسازی روانشناختی، فرهنگ سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی و مطالعات اجتماعی و فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 9 -
39. بررسی فاصله بین ادراکات و انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات بانک پاسارگاد
کلیدواژه ها: تحلیل فاصله، ادراکات و انتظارات مشتریان، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و مطالعات فرهنگی اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 8 -
40. بررسی تاثیر مدیریت هویت برند و مسیولیت پذیری اجتماعی بر عملکرد برند و رفتار شهروندی برند با نقش میانجی گری تعهد سازمانی (مطالعه موردی: کارمندان شعب بانک پاسارگاد شهر تهران)
کلیدواژه ها: مدیریت هویت برند، مسیولیت پذیری اجتماعی، تعهد سازمانی، عملکرد برند، رفتار شهروندی برند
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۷
تعداد صفحات: 15