بانک پارسیان
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک پارسیان در رتبه 10 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 220 مقاله در رابطه با بانک پارسیان تهیه و منتشر شده است که شامل 193 مقاله کنفرانسی و 27 مقاله ژورنالی شامل 3,390 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 28 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک پارسیان منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,405 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پارسیان را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,405 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پارسیان را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک پارسیان در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک پارسیان
مقالات بانک پارسیان
از سال 1388 تا کنون تعداد 193 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک پارسیان منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
161. ارزیابی کارایی بانک ها به روش تحلیل پوششی داده ها (مطالعه موردی :شعب بانک پارسیان استان گیلان)
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، کارایی، تحلیل پوششی داده ها، عملکرد بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی تحلیل پوششی داده ها
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 2 -
162. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر اعتماد کارکنان به مدیریت در شعب بانک پارسیان تهران
کلیدواژه ها: فاصله قدرت، اجتناب از نا امنی ،مشارکت کارکنان، استقلال، شفافیت اهداف
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12 -
163. بررسی تاثیر تبلیغات بر عملکرد تجاری در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: تبلیغات ، هزینه تبلیغات ، عملکرد تجاری، نگرش به تبلیغات درک شده
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 17 -
164. بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: تبلیغات، وفاداری به برند ، ارزش ویژه برند ، تداعی برند، آگاهی برند
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 20 -
165. بررسی میزان مشتری مداری کارمندان زن و مرد در بانک پارسیان (حوزه جنوب شرق)
کلیدواژه ها: مشتری مداری، کارمندان، بانک پارسیان، حوزه جنوبشرق
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 8 -
166. بررسی رابطه میان میزان هوش سازمانی و میزان مشتری مداری در بانک پارسیان حوزه جنوبشرق
کلیدواژه ها: هوش سازمانی، مشتری مداری، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
167. بررسی رابطه بین سبک رهبری مدیران، نوع شخصیت و میزان تنیدگی کارکنان مطالعه موردی: کارکنان شعب بانک پارسیان در شهر تهران
کلیدواژه ها: سبک رهبری، تنیدگی، شخصیت
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 11 -
168. عوامل داخلی موثر بر سودآوری شعب در بانک مطالعه موردی: شعب بانک پارسیان استان تهران
کلیدواژه ها: بانک پارسیان ، سودآوری ، مدیریت نقدینگی ، تسهیلات ،سپرده ها مدیریت هزینه ها
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 10 -
169. نرخ وصول تسهیلات بانکی و عوامل موثر بر آن در سیستم بانکداری خصوصی ایران (مطالعه موردی شعب بانک پارسیان مشهد)
کلیدواژه ها: ریسک اعتباری، نرخ سود تسهیلات بانکی، نرخ وصول تسهیلات بانکی، مدل خودرگرسیو با وقفه های توزیعی بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی جایگاه مدیریت و حسابداری در دنیای نوین کسب و کار، اقتصاد و فرهنگ
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 18 -
170. شناسایی عوامل مؤثر بر هوش رقابتی در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: هوش رقابتی، تکنیک AHP ، پارسیان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 15 -
171. پذیرش واستفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری:مطالعه موردی بانک پارسیان شهر قم
کلیدواژه ها: پذیرش، استفاده، مدیریت ارتباط با مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 14 -
172. بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک پارسیان (مطالعه موردی شعب غرب کشور)
کلیدواژه ها: پذیرش تکنولوژی، مفید بودن، سهولت استفاده، بانکداری الکترونیک
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 15 -
173. بررسی رابطه بین هوش معنوی با ارتباطات سازمانی در کارکنان بانک پارسیان حوزه غرب کشور
کلیدواژه ها: معنویت، هوش معنوی، ارتباطات سازمانی سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 12 -
174. بررسی رابطه بین ارتباطات سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بانک پارسیان حوزه غرب کشور
کلیدواژه ها: رفتار شهروندی، ارتباطات سازمانی، بازخور
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 9 -
175. عوامل موثر بر پذیرش تکنولوژی CRM توسط کارکنان (مطالعه موردی بانک پارسیان شهر قم)
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، نیت رفتاری، تکنولوژی مناسب کار(TTR)، تئوری واحد پذیرش و کاربرد تکنولوژی (UTAUT)
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 8 -
176. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک e-CRM بروفاداری مشتریان مطالعه موردی: بانک پارسیان شهراصفهان
کلیدواژه ها: رضایت مشتری ، وفاداری ، مدیریت ارتباطات الکترونیکی با مشتری ، الکترونیک ، e-CRM
محل انتشار مقاله: اولین همایش ملی حسابداری ، حسابرسی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 7 -
177. بررسی تاثیر استراتژیهای مدیریت دانش برقابلیت نوآوری وعملکرد بانک مطالعه موردی: بانک پارسیان شهر تهران
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، شخص سازی،مستند سازی، نوآوری ، عملکرد بانک
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 16 -
178. بررسی ارتباط بازار یابی داخلی با کاهش هزینه های تبلیغات تجاری بانک مطالعه موردی بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بازار یابی داخلی، افزایش کارایی، هزینه تبلیغات، سودآوری
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 20 -
179. بررسی تاثیر آگاهی از برند، تصویر ذهنی برند و کیفیت ادراک شده خدمات برند بر ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری ایران
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، بانک پارسیان، آگاهی از برند، کیفیت ادراک شده، تصویر ذهنی برند
محل انتشار مقاله: نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 13 -
180. بررسی رابطه بین ارائه خدمات الکترونیکی و میزان شهرت سازمانی در شعب بانک پارسیان شهر کرمان
کلیدواژه ها: ارائه خدمات الکترونیکی- شهرت سازمانی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 15