بانک پارسیان
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک پارسیان در رتبه 10 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 220 مقاله در رابطه با بانک پارسیان تهیه و منتشر شده است که شامل 193 مقاله کنفرانسی و 27 مقاله ژورنالی شامل 3,390 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 28 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک پارسیان منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,405 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پارسیان را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,405 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پارسیان را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک پارسیان در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک پارسیان
مقالات بانک پارسیان
از سال 1388 تا کنون تعداد 193 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک پارسیان منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
141. بررسی میزان تاثیر مدیریت مشارکتی بر اثربخشی کارکنان بانکها (مطالعه موردی: بانک پارسیان شعب اصفهان)
کلیدواژه ها: مدیریت مشارکتی، مهارتهای شغلی، خلاقیت و نوآوری، انعطاف پذیری، اثربخشی، دانش
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
142. بررسی ارزیابی عملکرد خدمات بانکی و رابطه آن با چابکی سازمانی در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد خدمات بانکی ، چابکی سازمانی ، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 21 -
143. بررسی رابطه بین مهارتهای ارتباطی مدیران با تعهد و هوش سازمانی کارکنان
کلیدواژه ها: مهارت ارتباطی، تعهد سازمانی، هوش سازمانی، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
144. بررسی پذیرش بانک مجازی و ارتباط آن با سودمندی مشتریان (مطالعه: مشتریان بانک پارسیان استان قم )
کلیدواژه ها: بانک مجازی، سودمندی، نسل جدید بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
145. شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر پذیرش شعب بانک مجازی در شهر قم (مورد مطالعه، مشتریان بانک پارسیان استان قم)
کلیدواژه ها: بانک مجازی، فواید ادراک شده، نسل جدید بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
146. بررسی نگرش رفتاری مشتریان نسبت به پذیرش شعب بانک مجازی (مطالعه: مشتریان بانک پارسیان استان قم)
کلیدواژه ها: بانک مجازی، نگرش رفتاری، نسل جدید بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
147. بررسی تأثیر رضایتمندی مشتریان در پذیرش بانک مجازی ( مطالعه: مشتریان بانک پارسیان استان قم )
کلیدواژه ها: بانک مجازی، رضایتمندی، نسل جدید بانکداری الکترونیک، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
148. شناسایی و آسیب شناسی واحد روابط عمومی در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: روابط عمومی،آسیب شناسی،مدل شش جعبه،بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
149. بررسی میزان تاثیر گذاری برند بر رضایت مشتریان مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان استان قم
کلیدواژه ها: برند، رضایت مشتریان ، نام تجاری، نشان تجاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
150. بررسی نقش برند در سودآوری بانک پارسیان و میزان تاثیر گذاری آن بر رضایت مشتریان مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان استان قم
کلیدواژه ها: برند، رضایت مشتریان ، سودآوری ، نام تجاری، نشان تجاری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
151. عوامل فردی تاثیرگذار بر موفقیت طرحهای سرمایه گذاری کارآفرینان بانک پارسیان
کلیدواژه ها: کارآفرینی، طرح های سرمایه گذاری، نوآوری، تاپسیس فازی
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
152. بررسی تاثیر ابعاد مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکردبانک پارسیان
کلیدواژه ها: مدیریت منابع انسانی،مدیریت استراتژیک منابع انسانی ، عملکرد،بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
153. بررسی کیفیت خدمات ادراک شده و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی:بانک پارسیان شهرستان کرج
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ادراک شده ، کیفیت رابطه ، وفاداری مشتریان ، مدل معادلات ساختاری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 15 -
154. بررسی رابطه سبک های رهبری تحول آفرین ومبادله ای با توانمندسازی روانشناختی کارکنان صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: رهبری تحول آفرین، رهبری مبادله ای، توانمندسازی روانشناختی ،
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 22 -
155. بررسی تاثیر عوامل مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری بر ارزش ویژهبرند (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند، مدیریت دانش مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، خلق ارزش مشتری، معرفی ارزش برایمشتری و حفظ و توسعه تعاملات با مشتری
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 16 -
156. بررسی عوامل موثر بر تجهیز و تخصیص منابع بانکی شعب در بانک (مطالعه موردی : شعب بانک پارسیان استان تهران)
کلیدواژه ها: مهارت کارکنان ، تنوع وکیفیت خدمات ، سپرده، تسهیلات اعطایی، مدیریت نقدینگی، مدیریت هزینه
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
157. تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری، مطالعه موردی مشتریان بانک پارسیان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات، وفاداری مشتریان، خدمات بانکی، سروکوآل ، بانک پارسیان، شهر تهران
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 22 -
158. مقایسه دیوانسالاری بانکهای خصوصی و دولتی بر اساس الگوی مینتزبرگ (مورد مطالعه بانکهای دولتی و خصوصی در استان زنجان)
کلیدواژه ها: مینتزبرگ ، بوروکراسی حرفهای ، بانک ملی ، بانک پارسیان ، بوروکراسی ماشینی
محل انتشار مقاله: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 6 -
159. عوامل داخلی موثر بر سودآوری شعب در بانک مطالعه موردی: شعب بانک پارسیان استان تهران
کلیدواژه ها: بانک پارسیان ، سودآوری ، مدیریت نقدینگی ، تسهیلات ،سپرده ها مدیریت هزینه ها
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 13 -
160. مولفه های موثر بر موفقیت بانکها و موسسات مالی در تخصیص منابع بانکی شعب دربانک مطالعه موردی: شعب بانک پارسیان استان تهران
کلیدواژه ها: بانک، تسهیلات اعطایی، مدیریت نقدینگی ، تعداد پرسنل
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 12