بانک پارسیان
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک پارسیان در رتبه 10 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 220 مقاله در رابطه با بانک پارسیان تهیه و منتشر شده است که شامل 193 مقاله کنفرانسی و 27 مقاله ژورنالی شامل 3,390 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 28 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک پارسیان منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,319 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پارسیان را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,319 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پارسیان را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک پارسیان در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک پارسیان
مقالات بانک پارسیان
از سال 1388 تا کنون تعداد 193 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک پارسیان منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
121. الویت بندی ادراکات مشتریان از کیفیت خدمات بانک پارسیان با استفاده از مدل سروکوال
کلیدواژه ها: الویت بندی، کیفیت خدمات، ادراکات، مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
122. الویت بندی انتظارت ادراک شده مشتریان از کیفیت خدمات بانک پارسیان با استفاده از مدل سروکوال
کلیدواژه ها: الویت بندی، کیفیت خدمات، انتظارات، مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
123. تحلیل شکاف بین ادراکات و انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات بانک پارسیان با استفاده از مدل سروکوال
کلیدواژه ها: تحلیل شکاف، کیفیت خدمات، انتظارات، ادراکات، مشتریان
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی تحقیقات کاربردی در مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 16 -
124. ارزیابی و رتبه بندی شعب بانک پارسیان با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها
کلیدواژه ها: تحلیل پوششی داده ها، واحد تصمیم گیری، ارزیابی عملکرد، رتبه بندی، کارایی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
125. سنجش کیفیت خدمات بانکی در بانک پارسیان بر اساس مدل سروکوال مطالعه موردی شعب شهر تهران
کلیدواژه ها: کیفیت،خدمات،رضایت،مشتری،سروکوال،بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
126. تحلیل اهمیت عملکرد ( IPA ) مولفه های رضایت مندی مشتیریان در استفاده ازخدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان، خدمات بانکداری الکترونیکی، تحلیل عملکرد اهمیت - IPA
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 14 -
127. مدل ساختاری تفسیری ( ISM ) جهت افراز بندی مولفه های رضایت مندی مشتیریاندر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان، خدمات بانکداری الکترونیکی، مدل ساختاری تفسیری ISM
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
128. بررسی کیفیت خدمات بانکداری سنتی از دیدگاه مشتریان در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بانکداری سنتی، بانک پارسیان ، کیفیت خدمات
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
129. بررسی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکیف بانک پارسیان ، کیفیت خدمات، امینت بانکی، کارایی بانکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 10 -
130. بررسی میزان بهره وری و رضایت شغلی کارکنان بانک پارسیان به سبک مدیریت مشارکتی
کلیدواژه ها: بوری، رضایت ضغلی ، مدیریت مشارکتی، ارزیابی عملکرد
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 11 -
131. بررسی تأثیر تصویرسازمان بر رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: بانک پارسیان در شهر اصفهان)
کلیدواژه ها: تصویرسازمان، مسئولیت اجتماعی، تخصص تجاری، شناخت مصرف کننده، رضایت مصرف کننده، وفاداری و بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۳
تعداد صفحات: 24 -
132. عوامل فردی تاثیرگذار بر موفقیت طرحهای سرمایه گذاری کارآفرینان بانک پارسیان
کلیدواژه ها: کارآفرینی، طرح های سرمایه گذاری، نوآوری، تاپسیس فازی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 12 -
133. شناسایی و دسته بندی عوامل موثر بر استفاده مکرر مشتریان از خدمات بانکی مطالعه موردی: بانک پارسیان
کلیدواژه ها: عوامل موثر بر استفاده مکرر از خدمات ، رضایت مشتری، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و علوم مهندسی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
134. بررسی ارتباط بین بازارگرایی و وفاداری مشتریان در بانک پارسیان شهربندرعباس
کلیدواژه ها: بازارگرایی، وفاداری مشتریان، مشتری گرایی، رقیب گرایی، هماهنگی بین وظیفه ای
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت و علوم کشاورزی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
135. بررسی رابطه بین اعتماد به سیستمهای پرداخت همراه بانک و قصد استفاده با نقش میانجی نگرش و سهولت استفاده در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک،سیستم پرداخت همراه بانک،مدل پذیرش تکنولوژی ،قصد استفاده
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
136. تاثیر نوآوری سازمانی در بهره وری کارکنان بانک پارسیان
کلیدواژه ها: نوآوری سازمانی، بهره وری کارکنان، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 7 -
137. تاثیر میزان نواوری سازمان در سرمایه دانشی کارکنان بانک پارسیان
کلیدواژه ها: نواوری سازمانی، سرمایه دانشی، کارکنان
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
138. بررسی آثار پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر رضایت مشتری بانک پارسیان در شهرستان شاهرود
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری، رضایت مشتری، نحوه پاسخگویی ، کیفیت خدمات ، تکنولوژی های نوین مدیریت تغییر
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 20 -
139. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تعیین میزان کارانه کارکنان شعب بانک پارسیان بر اساس مدلتصمیم گیری چند معیاره در شهر اصفهان
کلیدواژه ها: رتبه بندی،کارانه،بانک پارسیان،تصمیم گیری چند معیاره
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
140. بررسی میزان تأثیر محرکه های سرمایه انسانی بر رقابت پذیر شدن بانکها (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: مشارکت، دانش، توانمند سازی، مزیت رقابتی، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17