بانک پارسیان
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک پارسیان در رتبه 10 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 220 مقاله در رابطه با بانک پارسیان تهیه و منتشر شده است که شامل 193 مقاله کنفرانسی و 27 مقاله ژورنالی شامل 3,390 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 28 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک پارسیان منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,308 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پارسیان را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,308 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پارسیان را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک پارسیان در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک پارسیان
مقالات بانک پارسیان
از سال 1388 تا کنون تعداد 193 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک پارسیان منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
101. بررسی رابطه میان ساختار سازمانی و توانمندسازی کارکنان در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: ساختار سازمانی، توانمندسازی کارکنان، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
102. بررسی رابطه بین ابعاد ساختار سازمانی و مشارکت کارکنان در تصمیم گیری در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: ساختار سازمانی، مشارکت کارکنان در تصمیم گیری
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
103. تبیین عوامل اثرگذار بر وفاداری با نقش میانجی شهرت و اعتبار سیستم بانکی در میان مشتریان بانک پارسیان شعب استان گیلان
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتری،اعتماد، ،شهرت واعتبار، وفاداری شعب بانک پارسیان استان گیلان
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
104. بازارگرایی و تأثیر مثبت آن در ارتقاء سطح نوآوری و کسب مزیت رقابتی در نظام بانکداری ( مطالعه موردی بانک پارسیان )
کلیدواژه ها: بازارگرایی، مشتری گرایی، رقیب گرایی، هماهنگی بین بخشی، نوآوری فرایند
محل انتشار مقاله: کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت،اقتصاد،کارآفرینی و مهندسی فرهنگی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
105. اولویت بندی معیارهای انتخاب کارکنان شایسته جهت ورود به بانک پارسیان
کلیدواژه ها: استخدام،نیروی کار،مدیریت نیروی انسانی،شایسته سالاری
محل انتشار مقاله: اولین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه شهری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18 -
106. تبیین عوامل اثرگذار بر اعتبار و شهرت سیستم بانکی در میان مشتریان بانک پارسیان شعب استان گیلان
کلیدواژه ها: رضایتمندی مشتری،اعتماد، ،شهرت واعتبار، وفاداری،شعب بانک پارسیان استان گیلان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،مدیریت و نوآوری در کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 19 -
107. بررسی عوامل موثر بر نسبت های سودآوری در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: نسبت های سودآوری، بانک پارسیان، عوامل درون بانکی، عوامل برون بانکی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 20 -
108. شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی مطالعه موردی : بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بانکداری اینترنتی، تصویر شرکت، بازاریابی رابطه مند، اعتماد
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
109. شناسایی و اولویت بندی شاخص های انتخاب کارکنان مستعد جهت ورود به بانک پارسیان
کلیدواژه ها: استخدام نیروی کار، مدیریت نیروی انسانی، روش تحلیل عاملی اکتشافی
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 23 -
110. بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش موردمطالعه : کارکنان ادارات مرکزی بانک پارسیان سال 1391
کلیدواژه ها: مدیریت دانش،فرهنگ سازمانی ،تعهدبه مشارکت،انطباق پذیری،رسالت سازمانی ،سازگاری سازمانی
محل انتشار مقاله: ششمین کنفرانس مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۲
تعداد صفحات: 14 -
111. تبیین رابطه کیفیت خدمات و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در اینترنت بانک مطالعه موردی مشتریان شعب بانک پارسیان در شهر زنجان
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات الکترونیکی ، وفاداری مشتری ، رضایتمندی مشتری ، بانکداری اینترنتی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
112. رتبه بندی عوامل موثر بر توسعه نوآوری فردی (مطالعه موردی:بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: خلاقیت،نوآوری،بانک
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
113. ارزیابی میزان تاثیر معیارهای مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: مدیریت دانش، ارتباط با مشتری ، بانک
محل انتشار مقاله: هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 17 -
114. ارتباط بین بدهی های جاری به کل بدهی ها با نسبت بازده عملیاتی (اثرات آن در کارایی بانک) (مطالعه موردی :بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: بدهی، بدهی جاری، بازده،بازده عملیاتی، نسبت بازده عملیاتی،بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری،اقتصاد و مدیریت مالی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 7 -
115. بررسی رابطه بین دانش مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری درشعبات بانک پارسیان حوزه 56 ( استان های گلستان، مازندران، سمنان)
کلیدواژه ها: دانش مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی تصمیم گیری در علوم مهندسی و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 9 -
116. بررسی کیفیت خدمات ادراکی در رضایت مشتریان از خدمات اینترنت بانک در شعب حوزه جنوب غرب تهران(مطالعه موردی بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: رضایتمندی، مشتریان، خدمات، بانکداری، بانکداری الکترونیک، اینترنت بانک
محل انتشار مقاله: چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 11 -
117. بررسی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان و تأثیر آن بر تبلیغات شفاهی در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیکی، بانک پارسیان، کیفیت خدمات، تبلیغات شفاهی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت، بازاریابی و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 15 -
118. بررسی کیفیت خدمات بانکداری سنتی از دیدگاه مشتریان و تأثیر آن بر تبلیغات شفاهی در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: بانکداری سنتی، بانک پارسیان، کیفیت خدمات، تبلیغات شفاهی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس ملی مدیریت، بازاریابی و کارآفرینی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 14 -
119. بررسی و تعیین مؤلفه های مؤثر بر سودآوری بانک
کلیدواژه ها: سودآوری، بانک، بانک پارسیان، مدیریت نقدینگی، مدیریت ریسک اعتباری، تورم
محل انتشار مقاله: کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم اجتماعی
سال انتشار: ۱۳۹۴
تعداد صفحات: 19 -
120. شناسایی رابطه بین فرهنگ سازمانی با سکوت سازمانی در شعب بانک پارسیان غرب استان مازندران
کلیدواژه ها: سکوت سازمانی، جو سکوت، رفتار سکوت، فرهنگ سازمانی
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9