بانک پارسیان
بر اساس تحلیل و آنالیز حجم عظیمی از محتوای علمی و دانشگاهی کشور، بانک پارسیان در رتبه 10 از نظر تعداد مقالات پژوهشی نوشته شده قرار دارد. تا کنون 220 مقاله در رابطه با بانک پارسیان تهیه و منتشر شده است که شامل 193 مقاله کنفرانسی و 27 مقاله ژورنالی شامل 3,390 صفحه می باشد.بر اساس تحلیلهای علم سنجی در سیویلیکا، تاکنون 28 مقاله توسط پژوهشگران و کارشناسان بانک پارسیان منتشر و نمایه شده است.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,305 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پارسیان را مشاهده نمایید.
ما تاکنون در پایگاه سیویلیکا 2,176,305 مقاله علمی و تخصصی از کنفرانسها و ژورنالهای کشور را نمایه و تحلیل نموده ایم.
در زیر می توانید تعدادی از عناوین مقالات نوشته شده برای بانک پارسیان را مشاهده نمایید.
آمار پژوهشی بانک پارسیان در یک نگاه
نمودار چگالی کلیدواژه های مهم در مقالات بانک پارسیان
مقالات بانک پارسیان
از سال 1388 تا کنون تعداد 193 مقاله در کنفرانسهای تخصصی کشور با موضوع بانک پارسیان منتشر شده است. کلیه کارشناسان و پژوهشگران بانکهای تجارت، مسکن و سپه به صورت کاملا رایگان براساس دسترسی سازمانی، علاوه بر مقالات زیر به متن کامل کلیه مقالات نمایه شده در سیویلیکا دسترسی دارند.
-
81. بررسی تاثیر شخصیت برند بر استفاده مشتریان از خدمات بانکی و تبلیغات دهان به دهان مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان استان لرستان
کلیدواژه ها: برند ، شخصیت برند ، مشتری ، تبلیغات دهان به دهان
محل انتشار مقاله: دومین همایش بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 18 -
82. بررسی تاثیر مسیولیت اجتماعی و بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی و مقاصد درآمدی(مطالعه موردی: بانک پارسیان استان تهران)
کلیدواژه ها: مسیولیت اجتماعی، بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، مقاصد درآمدی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
83. نقش فناوری اطلاعات در چابکی بانکداری الکترونیکی (بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات، سرعت، پاسخگویی، انعطاف پذیری، شایستگی
محل انتشار مقاله: سومین همایش علمی پژوهشی یافته های نوین علوم مدیریت، کارآفرینی و آموزش ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
84. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در ارزیابی عملکرد کارکنان بانک پارسیان
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد، کارکنان، بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 11 -
85. بررسی ادراک مشتریان از کیفیت خدمات در بانکداری اینترنتی ( مطالعه موردی :مشتریان بانک پارسیان شهرستان بابل)
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات ، بانکداری اینترنتی ، ادراک مشتریان
محل انتشار مقاله: همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و بازاریابی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 12 -
86. بررسی تاثیر هوش هیجانی بر رضایت شغلی منابع انسانی بانک پارسیان
کلیدواژه ها: هوش هیجانی، رضایت شغلی، منابع انسانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 17 -
87. بررسی تاثیر مدیریت استعداد بر نوآوری سازمانی ( مورد مطالعه : بانک پارسیان استان تهران )
کلیدواژه ها: جذب، نگهداشت، توسعه، مدیریت استعداد، نوآوری سازمانی
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 18 -
88. تعیین تاثیر انعطاف پذیری منابع انسانی بر عملکرد شغلی ( مورد مطالعه : بانک پارسیان استان تهران )
کلیدواژه ها: انعطاف پذیری منابع انسانی، عملکرد شغلی، بانک پارسیان تهران
محل انتشار مقاله: اولین کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در مدیریت، اقتصاد و حسابداری و علوم انسانی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 19 -
89. بررسی و تحلیل رابطه بین حمایت ادراک شده سازمانی،تعهد سازمانی و رضایت شغلی بر فرهنگ یادگیری سازمانی مطالعه موردی کارکنان بانک پارسیان در شهر تهران
کلیدواژه ها: حمایت ادراک شده سازمانی ،تعهد سازمانی، رضایت شغلی، فرهنگ یادگیری سازمانی
محل انتشار مقاله: کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 6 -
90. بررسی نقش کارکنان فروش در درگیری مشتریان (مطالعه موردی: دیدگاه مشتریان شعب بانک پارسیان تهران)
کلیدواژه ها: درگیری مشتریان، رضایت مشتری، رفتار شکایت آمیز مشتری، نگرش کاری مثبت کارکنان فروش
محل انتشار مقاله: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 16 -
91. طراحی و تدوین استراتژی اقیانوس آبی از طریق روش دلفی مطالعه موردی: بانک پارسیان
کلیدواژه ها: اقیانوس آبی،راهبرد،بازاریابی،بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 9 -
92. طراحی استراتژی اقیانوس آبی در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: اقیانوس آبی،راهبرد،بازاریابی،بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: سومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
93. بررسی تاثیرگذاری اعتبارات اعطایی بانک پارسیان بر سرمایه گذاری و اشتغال در استان گیلان
کلیدواژه ها: تسهیلات اعطایی، اشتغال، سرمایهگذاری، ارزش افزوده
محل انتشار مقاله: دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت
سال انتشار: ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 9 -
94. بررسی جانشین پروری و شاخص های آن در ارتباط با مدیران در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: جانشین پروری مدیران، بانک پارسیان، پرورش کارکنان، خلاقیت و نواوری، حمایت ومشارکت مدیریت بالا
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و چهارمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 13 -
95. ارایه مدل جانشین پروری مدیران در بانک پارسیان
کلیدواژه ها: جانشین پروری مدیران، بانک پارسیان، پرورش کارکنان، خلاقیت و نواوری، حمایت ومشارکت مدیریت بالا
محل انتشار مقاله: هفتمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و چهارمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 22 -
96. بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر مشتریمداری در بانک پارسیان (شعب استانگیلان)
کلیدواژه ها: بانکداری الکترونیک ، مشتری مداری ، نگهداری مشتری ، اعتماد مشتری ، وفاداری مشتری
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 17 -
97. تحلیل عوامل موثر بر اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در شعب منتخب بانک پارسیانشهر تهران توسط فرآیند تحلیل شبکه ای ANP
کلیدواژه ها: مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرآیند تحلیل شبکه ای ANP ، مولفه موثر بر CRM ، شاخص ارزیابی،اولویتبندی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 23 -
98. تحقق خرید جانبی با رویکرد اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه (مورد مطالعه بانک پارسیان)
کلیدواژه ها: اثربخشی مدیریت ارتباط بامشتری، عملکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه، عملکرد بازار، خرید جانبی
محل انتشار مقاله: دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 24 -
99. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بانک پارسیان بر نگرش مشتریان
کلیدواژه ها: برند، ارزش برند، آگاهی از نام تجاری، کیفیت ادراک شده، تداعی نام تجای، وفاداری به نام تجاری
محل انتشار مقاله: سومین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامه ریزی پایدار ایران
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 8 -
100. تاثیر ریسک های مالی بر توانمندی مالی بانک پارسیان
کلیدواژه ها: ریسک مالی، ریسک اعتباری، ریسک سیستماتیک، ریسک عملیاتی،بانک پارسیان
محل انتشار مقاله: کنفرانس جامع علوم مدیریت و حسابداری
سال انتشار: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: 18